takarengas ei pyöri

Derbi leikkas tossa pari päivää sitten kii ja luulin että mäntä oli leikannut kiinni, enkä saanut siksi takarengasta liikkumaan, joten tilasin uuden ja vaihdoin sen, mutta se ei auttanut. Samalla kun vaihdoin mäntää kokeilin ettei kiertokangessa ole pystyvälystä, eikä ollut. Sitten kun koitin laittaa työntämällä käyntiin niin ihan sama mikä vaihde oli päällä, löi mopo takarenkaan lukkoon heti kun päästi kytkimen irti. Ja tosiaan pystyvälystä kiertokangessa ei ollut, joten en sitten tiedä mikä on mennyt paskaksi/jumittaa alakerrassa. Osaisko joku auttaa tai oisko jollekkin käynyt samalla tavalla? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

12

821

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihdelaatikko?

• Anonyymi

Ota ketjut pois niin pyörii takarengas.

• kiitos, tämäpä auttoi :))))))

• Anonyymi

mulle on käynyt ihan samalla tavalla.vein moponi korjaamoon jossa ne laitto sen kuntoon.

• no sanoko ne siellä mikä oli menny paskaks?

• Anonyymi
        terpimies kirjoitti:

no sanoko ne siellä mikä oli menny paskaks?

joku vaihteen siirtäjä tai haarukka juttu oli hajonnut.

• Anonyymi

Rengas ei pyöri eli vika on renkaassa

• Anonyymi

Kuinka voi olla, en oikein usko! Selitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka voi olla, en oikein usko! Selitä!

Renkaassa on merkitty pyörimissuunta nuolella. Jos rengas on vanteella väärin päin, niin ei tietenkään pyöri eteenpäin. Oletko koittanut työntää mopoa takaperin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Renkaassa on merkitty pyörimissuunta nuolella. Jos rengas on vanteella väärin päin, niin ei tietenkään pyöri eteenpäin. Oletko koittanut työntää mopoa takaperin ?

No entäpäs jos vanne on väärinpäin eikä päällyskumi.

• Anonyymi

Pyöriikö kone vapaalla kun poljet kiksiä?

• Anonyymi

Ei pyöri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      877
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe