Mitä kannattaa Saksasta tuoda? Onko hajuvedet halvempia? Oon menossa pariksi viikkoa kuukauden päästä. Kiitos vastauksista!
Saksan tuliaisia
3
2726
Vastaukset
- vaatteita
Saksasta ostan vaatteita, niin ei tarvitse käyttää samanlaisia kun naapuri käyttää.
Kyllä siinä "säästää" matkarahat myös.
Jos tunnet hintatason Suomessa voit tehdä hyviä löytäjä mutta aika paljon on myös kalliita tuotteita. Tärkeämpi kun hinta on ehkä se, että valikoimat kaupoissa ovat eri luokkaa kun Suomessa. - siiri
Elektroniikkahan on Saksassa hitusen halvempaa kuin suomessa, joten jos sulla on tarvetta esim uuteen kameraan tms., niin ehdottomasti kannattaa se Saksasta ostaa. Vaatteet on mun mielestä ihan samaa hintaluokkaa kuin Suomessakin, mutta valikoimaa tosiaan riittää. Hajuvesiä oon joskus ostellut, mutta huomattavasti halvempia ne eivät ole. Muutama paikallinen olut kannattaa aina tuoda mukanaan...
- elektroniikasta
Mielestäni elektroniikka ei ole Saksassa enää sen halvempaa kuin Suomessakaan. Eri asia on nettikaupat, joista kannattaa joskus tilata Suomeenkin tavaraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204