Joku käyttää ketsuppini työpaikalla vaikka olen sen merkannut ja siitä sanonut laitoin siihen siemen-nestettäkin sekaan ja silti katoaa.
Ärsyttää kun ketsuppi katoaa
12
691
Vastaukset
- Anonyymi
Siemen-nestekezuppia ja mielialalääkkeitä.
- Anonyymi
Tuo on sitä kiusaamista, vaikka sää ootkin tottunut syömään siemennestettä myös kebabbiruuissas
- Anonyymi
Sinäkö sitä syöt? Se vajenee vaikka en sitä käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö sitä syöt? Se vajenee vaikka en sitä käytä.
Lukemisen ymmärtäminen ei näköjään ole vahvuutesi, mutta sitähän ei varmaan elämänkoulussa taideta opettaa
- Anonyymi
Jatka kusella niin alkaa pysyä purkissa jossain vaiheessa. Ainakin mehun kanssa toimiva konsti .
- Anonyymi
Tsuppija,snappija nam nam..
- Anonyymi
toi mällin sekottaminen ei tepsiny itelläkään vastaavassa tilanteessa varmaan sama laittaa jotain myrkkyä tai vaikka paskaa jossa on ajastettuja papatteja seassa.
- Anonyymi
Niin sinähän ammut vaan räkäpäitä
- Anonyymi
Sellainen persoona taas skitsolla., Eka persoona tekee kepposen, ja toinen persoonasi nauttii sen 🤣🤣
- Anonyymi
No ilmankos se maistuikin niin hyvältä!
- Anonyymi
Minä kirjoitin Metsäfiprellä ollessani purkin kupeeseen:Camilla Wikström.se alkoi täyttymään sen jälkeen??????
- Anonyymi
No miten se täyttyi kun kaikki näki käytit sitä, ja lopuks nuolit sitä suulaketta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076