Käryn haju

Anonyymi

Mikäköhän ihme voi olla ku viimesinä kertoina auton käynnistäny tullu hetkeksi käryn haju ja vähän enemmän savua putkesta puhaltaa mut hetken päästä ei enää haise eikä savuta? Vasta alkanu tätä tekemään. Käynnistys ei muutenkaan ole tässä normaali, hetken inisee ennen ku käynnistyy. Voiko tämmöset johtua sytytystulpista vai mikä lienee

- Ei niin ilonen BMWn omistaja

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka onkin riitaa haastava keksitty trolli aloitus niin voin kertoa, että ihan normaalia tuossa merkissä.

• Anonyymi

Ei olis ihme 😂

• Anonyymi

onko se käryn haju paskan hajuista vai miltä se käry haisee?mikä seillä inisee ennen ku käynnistyy?ei johdu sytytystulpista.

• Anonyymi

Semmonen paska käryn haju ja bensa haisee. Sen kans oon nyt huomannu et kuluttaa ku juna nykyää. Joskus luin et vois liittyä bensapumppuun? En siitä ininästä tiä starttaa vaan vähä paskasti, voisko sekinsit liittyä jotenki samaan hommaan vai olisko vaan paska akku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmonen paska käryn haju ja bensa haisee. Sen kans oon nyt huomannu et kuluttaa ku juna nykyää. Joskus luin et vois liittyä bensapumppuun? En siitä ininästä tiä starttaa vaan vähä paskasti, voisko sekinsit liittyä jotenki samaan hommaan vai olisko vaan paska akku

Kaikkein tyhmintä on arvailla ja ihmetellä asiaa ja aika ja auton käyttäminen yleensä vain pahentaa asiaa ja voi rikkoa jotain lisää ja tulla todella kalliiksi.
        Vie poika se autosi korjaamolle tutkimuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein tyhmintä on arvailla ja ihmetellä asiaa ja aika ja auton käyttäminen yleensä vain pahentaa asiaa ja voi rikkoa jotain lisää ja tulla todella kalliiksi.
        Vie poika se autosi korjaamolle tutkimuksiin.

Juu aikaa yrittänykki saada, pitää vissiin kauemmas tämä kuitenki ajella ku yhellä menis muutaman kk päähän ja toinen lähellä oleva ei edes halua yrittää :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe