Minulla alkoi ihan yhtäkki ruuan jälkeen koulussa sattumaan ihan järkyttävästi mahaan menin terkkarille hän ei huomannut mitään kun menin kotiin menin suoraan makaamaan sohvalle ja soitin äidilleni että mahaan sattua valtavasti äiti tuli kotiin olin noin viikon pois koulusta ja sitten eräänä iltana alkoi sattua mahaan ihan liian paljon sanoin äitille että lähdetään. Sairaalaan koska sattui niin paljon menimme taksilla sairaalaan siellä he melkein heti huomasivat että minun umpisuoli oli tulehtunut sain koko ajan verikokeita yhden päivän jälkeen sairaalassa jouduin menemään leikkaukseen sillä menin leikkaus pöydälle makamaan he laittoivat minulle kanyylista nukutuksen heräsin pediltä heräys huoneesta siinä vieressä joku lääkäri kirjoitti tietokoneella heti kun heräsin äitini tuli sinne minut siiretiin normaaliin sairaala huoneeseen olin tarkkailussa kaksi päivää koko ajan verikokeita sitten kun pääsin pois piti muutaman viikon otta lääkkeitä semmosesta tuubista ei ole ollut mitään sivu oireita paitsi tuli semmoista ripuli koko ajan kun paskoi ja löysää
Umpisuolen leikkaus lapsella
Anonyymi
1
252
Vastaukset
- Anonyymi
Että on epämiellyttävä lukea kirjoitusta, jossa ei ole välimerkkejä ollenkaan! Yhtä ja samaa pask...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191