Hyvää huomenta sulle nainen

Anonyymi

Rakkauden ei kuulu satuttaa vaan parantaa joten parannetaanko toisemme ? 😊

34

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta. Haluaisin sen olevan niin 😘

    • Anonyymi

      Huomenta, no koska aloitetaan?😊

    • Anonyymi

      Heti🤔

    • Anonyymi

      Kyllä se sattuu, kun se on yksipuoleista💔😥

      • Anonyymi

        Kenelle tätä yrität kertoa


      • Anonyymi

        Niin sattuu niin on täälläkin yksipuoleista 😔 t.aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sattuu niin on täälläkin yksipuoleista 😔 t.aloittaja

        Aloitus ehkä antaa ymmärtää muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ehkä antaa ymmärtää muuta?

        Jokainen tulkitsee kuten haluaa, vastuu jää lukijalle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tulkitsee kuten haluaa, vastuu jää lukijalle ;)

        Hmm et ole turvallinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm et ole turvallinen ihminen.

        Onko hienoa heti aamusta morkata tuntemattomia ihmisiä? Kuulostaa pikemminkin siltä että sinun ei kannattaisi näitä lukea jos noin alkaa päässä heittämään positiiviset kirjoitukset :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hienoa heti aamusta morkata tuntemattomia ihmisiä? Kuulostaa pikemminkin siltä että sinun ei kannattaisi näitä lukea jos noin alkaa päässä heittämään positiiviset kirjoitukset :)

        Ok ok....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm et ole turvallinen ihminen.

        Onko ihmisellä turpa, miten on hevosella? Onko ihmih'hehoisia? Onko olemassa ihhisheuoisilla rahhahaijia? Onko nyt hyvä fiilis?
        Ravhallista illanjatkoa, tvrallista.
        https://m.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hienoa heti aamusta morkata tuntemattomia ihmisiä? Kuulostaa pikemminkin siltä että sinun ei kannattaisi näitä lukea jos noin alkaa päässä heittämään positiiviset kirjoitukset :)

        Kyllä, aamun ensi valona on parhainta aikaa ilmoittaa ne kakat housuissa, nythän on iltapäivä, että teetetään vielä sitä pursoa.....
        Kas, koiranpackka, oikein hyvis kuiva, knam....
        https://m.youtube.com/watch?v=TMZi25Pq3T8


    • Anonyymi

      Parannetaan vaan. Olen vain aika hankala tapaus parantaa mutta saat tietenkin yrittää. :)

      • Anonyymi

        Me ollaan aika samanlaisia sen naisen kaa niin kyllä se onnistuu, en luovuta helpolla 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan aika samanlaisia sen naisen kaa niin kyllä se onnistuu, en luovuta helpolla 😊

        Mistäs sinä tiedät millainen olen? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät millainen olen? ;)

        Puhuin hänestä naisesta, olemme seurustelleet :)


    • Anonyymi

      Huomenta! Miten rakkaus satuttaa? Mitä on rakkaus, mitä siihen kuuluu? Miten voi parantaa toista? No, naisten kesken voimme olla kannustavia, ihailevia toisiamme kohtaan. Oma mies ottaa ihailun ja kehut, rakastavat sanat mielellään vastaa, vaan ei vastaa samalla mitalla. Mitä tästä seuraa: viileää, katkeruutta ilmapiiriin. Miksi mies toimii näin. Eikö jo ihmisoikeuksiin kuulu saada kertoa rakkaudestaan, ihailustaan, kaipauksestaan päivittäin, mennä sylikkäin, lämmin kosketus, hyväksyntä? En muuta selitystä tälle vammaisuuden lajille keksi, kuin syvä pettymys jo pikkulapsena äitiin tai isään, sinne syliin ei ollut turvallista mennä eikä rakkaudesta saanut puhua. Monilla on samalla tapana huutaa ja räyhätä. Se on ok.

    • Anonyymi

      Myös etänä voi parantaa. Kun keskittyy tarpeeksi ajattelemaan toisen parasta ja hyvää, niin aivan varmasti se tulee sähkömagneettisaaltoina toisen luo. Sitten voi tuntua paljon paremmalta ja saa voimaa enkä tarkoita nyt niitä bull mentulan voimia välttämättä.

      • Anonyymi

        Oi tämä oli söpö teksti ♥️ 😊
        Lisäksi tuo viimeinen sana, ajai "välttämättä" 🙃
        Rakkautta päivääsi, ken lienetkin, maailman valon tuoja?
        -sivusta sivullinen ei sinun hän varmasti


    • Anonyymi

      Hyvää perjantaita/iltapäivää!
      Olihan vastaamisen arvoinen aloitus, tokkopa mulle kuitenkaan. Mutta en anna sen häiritä.
      Lähdin aikaisin sienimetsään, tuttuun paikkaan. Olin onneksi tajunnut ottaa kumpparit mukaan, sen verran märkää kahlattavaa oli. Ja löytyihän sieltä puoli kopallista:)
      Rakkauden parantamisen aloittaisin tekemällä hyvää sienipohjaista ruokaa; piirakkaa, kastiketta tmv.
      Sun parannusvaihtoehto taitaa olla ihan jotain muuta sisältävää, luulen.:)

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan jonka tunsin jo hyvin kauan sitten.

    • Anonyymi

      Tarvitsisin parantavaa rakkautta. Minua on satutettu aivan mielettömän paljon. En voi käsittää sitä, mitä läheiset voivat tehdä toisilleen. En tiedä sellaista ansainneeni. Voiko mikään enää parantaa minua tästä?

      • Anonyymi

        Kyllä voi. Välitä itsestäsi, laita itsesi etusijalle. Rakasta itseäsi ja tee matka itseesi. silloin vasta rakkaus on mahdollista. Se kun tulee kohdallesi, se umpeuttaa loputkin sisäiset haavat. Myös aistin, että niin käy kohdallasi. ♥️ (Menee ot puolellae mutta sinua on harvinaisen helppo 'lukea/intutoida ' etäältä. 😊🌺)

        Ihmiset osaavat olla julmia ja itsekkäitä. Vain he ansaitsevat olla lähellä, ketkä kohtelevat hyvin ja toimivat vastavuoroisesti.

        -sivullinen intutoija n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi. Välitä itsestäsi, laita itsesi etusijalle. Rakasta itseäsi ja tee matka itseesi. silloin vasta rakkaus on mahdollista. Se kun tulee kohdallesi, se umpeuttaa loputkin sisäiset haavat. Myös aistin, että niin käy kohdallasi. ♥️ (Menee ot puolellae mutta sinua on harvinaisen helppo 'lukea/intutoida ' etäältä. 😊🌺)

        Ihmiset osaavat olla julmia ja itsekkäitä. Vain he ansaitsevat olla lähellä, ketkä kohtelevat hyvin ja toimivat vastavuoroisesti.

        -sivullinen intutoija n

        Et tiedä kenelle puhut. Onko susta oikein että täällä on ihminen, joka ei pysty reagoimaan asioihin ja tapahtumiin, kun niistä ei ole hänellä konkreettista tietoa?


    • Anonyymi

      Jaa, no joo.

    • Kyllä se on vaan niin, ettei toinen voi parantaa.
      Parantuminen on on tapahduttava itsessä.

    • Anonyymi

      Toisen mukanaololla on suuri vaikutus hyvään että huonoon. Mutta jokaisen kuuluu tehdä omat ratkaisut loppupeleissä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe