okei siis mä postasin vahingossa yhen klipin mun videoon tik tokissa mitä mun ei pitänyt postata sillä siinä klipissä mä haukuin muita ihmisiä ilman meikkiä (sen takia että mulla meni hermot niihin ihmisiin jotka dissas mua)mutta mä tajusin että olin laittanut sen klipin siihen videoon vasta pari tuntia sen postaamisen jälkeen (mä tottakai poistin sen videon heti kun tajusn että olin lattanut se klipin siihen) mutta siitä oli tullu jo viraali ja pari tyypiä oli sitten tallentanut sen videon omaan kännykkäänsä. No siis sitten mä en enään kestänyt muita ihmisiä jotka dissas mun videoita joten laitoin sen käyttäjän yksityiseksi, poistin ne kaikki videot ja kirjauduin sieltä käyttäjältä ulos. no siis olisin iloinen jos se loppuis tähän mut ilmeisesti ei sillä musta on legit tulossa meemi.
joten pliis kertokaa mulle että mitä mun pitäis tehdä!!
postasin vahingossa yhen klipin mun videoon
Anonyymi
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299