Amatöörien puuhastelua ?Vai eikö lippuja mennyt tarpeeksi?
Open air peruuntui
14
754
Vastaukset
- Anonyymi
Open air syntyy pieraisemalla
- Anonyymi
Vittu mittä peleilly !! Ihan oikastiko tämän tasoisen tilaisuuden järjestäjä ei tarkista itse lavan kuntoa minkä on tillanut alihankijaltta ?? Siis oikeasti mitä skeida
- Anonyymi
Jospa tämä tuottaja tilasi liianpienen lavan.Sama tyyppi hoiti lavan Karju rokkiin.Sueltä Status Quo lähti pois kun ei sovitusta pidetty kiinni .
- Anonyymi
"Vittu mittä peleilly"
Jep jep.
Nykyään rantaruotsalaiset svedupelletkin melkein osaavat suomea.
Kolmesta sanasta yksi meni oikein, eli Jaakonkaupungin rantaruotsalainen on 1/3 osa suomalainen.
Tosin sitä ainoaa oikein mennyttä sanaa ei kannata käyttää aivan joka paikassa, ettei tule paljastaneeksi omaa moukkamaisuuttaan.
- Anonyymi
Käsittämätöntä touhuaa, joku tässä haisee. Nyt sais joku tutkiva toimittaja nuuskia tarkemmin!
- Anonyymi
Ei siinä kummempaa kuin standardit eivät olleet kohillaan joten artistit peru
- Anonyymi
Juuri näin.Tuottaja selviää googlaamalla.Aikamoinen tyyppi .
- Anonyymi
Lauma Irakilaisten näköistä porukkaa siellä oli pystyttämässä lavaa, ei ihme ettei tuu mitään. Taitaa kaikki entiset roudarit vaihtaneet alaa, ku koronan aikaan ei ollu töitä.
- Anonyymi
iRakit näköjään siirtyneet laivanrakentelusta lavanrakentamiseen
- Anonyymi
No eihän Pietarsaaressa hullien kaupungissa tummosta ymmäretä
- Anonyymi
Rupesin lueskelemaan Raamattua, kun ei mikään maailmallinen juttu suju täällä.
- Anonyymi
Pietarsaareen on aivan turha seuraavien vuosien aikana järjestää mitään raskaan musiikin tapahtumia. Ei sinne kukaan mene, ei toki Pietarsaaren kaupungin vika mutta siihen se pettymys/viha "henkilöityy".
- Anonyymi
Suviseurat on satavarma ulkoilmainen yleisötapahtuma.
Siihen Ådöntien länsipuolen pelloille teltta ja karavaaniparkki pystyyn niin avot.
Saadaan kesäkaupunkiin elämää ja kassat kilisee (klir på kassan.)
Homma toimii kuin laadukas junan vessa tapahtuman suojelian ollessa, korkeinta paikallista tahoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suviseurat on satavarma ulkoilmainen yleisötapahtuma.
Siihen Ådöntien länsipuolen pelloille teltta ja karavaaniparkki pystyyn niin avot.
Saadaan kesäkaupunkiin elämää ja kassat kilisee (klir på kassan.)
Homma toimii kuin laadukas junan vessa tapahtuman suojelian ollessa, korkeinta paikallista tahoa.Vai onko se niin, että suviseurat ei täysimittaisesti Pietarsaaressa voi toteutua, ei siksi (pilkku) että järjestelyjen puolesta ei olisi parasta laatua tarjolla.
Vaan kun kaikki suomen ainoat oikeat lampaat ei itse tapahtuman sanassa liberaalien järjestäjien kera ja kanssa olevien tulkinnallisten oppiristiriitojen takia saapuisikaan paikalle.
Tulisi laadukkaat mutta vähälampaiset suviseurat.
(kymysysmerkki)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820