Miksi joillakin tarkoitus

Olla paha toisille

Rankkat kokemukset

Lapsuudessa tapahtunut traumaattista?

Joutunut kiusatuksi henkistä herjaamisen kohteeksi erilaisuuden vuoksi

Onko muut vaan pyrkinyt hyväksi käyttämään

Alistamisen kohteeksi joutunut

Jokainen rankka kokemus jättää
Jäljet sydämeen

24

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän vain, että mode on psyykkisesti sairas psykopaatti, joka koettaa lievittää omaa pahaa oloansa ajamalla alas lukijoiden psyykettä. Jatkanut tätä jo vuosikausia.
      Mutta ei tule tekemään tätä enää kauaa. Siitä minä pidän huolen.

      • Oli miten oli mut se on voinut kokea jotakin traumaattista meneisyydessä

        Oletko sitä ajatellut koskaan


      • Anonyymi
        en_ole_prinsessa kirjoitti:

        Oli miten oli mut se on voinut kokea jotakin traumaattista meneisyydessä

        Oletko sitä ajatellut koskaan

        Voi olla, mutta kellään sairaalla ei ole oikeutta jatkaa sitä kohdistamalla vihaansa viattomiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta kellään sairaalla ei ole oikeutta jatkaa sitä kohdistamalla vihaansa viattomiin.

        Kiusaaminen voi tuoda vihan tunteita pintaan


      • Anonyymi

        Miltä pohjalta modet on tänne valittu?


    • Anonyymi

      Käytöstavat on tärkeitä oppia jo pienenä, vähän sama on kirjoitustaidonkin kanssa.
      Kaikille nuo edellämainitut ei tosin merkitse mitään.

      • Jotkun lapsena lellitään piloille niistä tulee kiusaajia kulta lusikka suussa syntyneet pilalle lellittyt lapset ei osaa arvostaa muita yhtään


      • Anonyymi
        en_ole_prinsessa kirjoitti:

        Jotkun lapsena lellitään piloille niistä tulee kiusaajia kulta lusikka suussa syntyneet pilalle lellittyt lapset ei osaa arvostaa muita yhtään

        Olet kyllä oikeassa, niiltä puuttuu empatia kyky, rakkauden puttuessa.
        Nykyinen vapaan kasvatuksen hedelmät.
        Ja yksin kasvaneet jotka saavat vanhemmiltaan kaiken paitsi ei rakkautta.


    • Anonyymi

      Kiusaaminen on vain hauskaa leikkiä. Ei saa ottaa asioita rankasti. 😌

      • Anonyymi

        Oletko vähän tyhmä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän tyhmä!!

        Sosiaalinen statuksesi on negatiivisen puolella....


      • Kiusattu kiusaaja

        Joskus kannattaa miettiä miten toisia ihmisiä kohtelee

        Miten haluaa tulla itse kohdellutuksi

        Nyt meen jatkamaan manssikkan kannan pois ja pussitamaan mansikkat pakastimeen


      • Kiusaaminen voi olla toiselle kateutta

        Jos toinen on toiseen ihastunut
        Eikä saa siltä vastakaikua

        Huomaa että se ihastus onkin ihastunut toiseen mustasukkaisuuttaan alkaa kiusaamaan kohdetta jolle on kateelinen

        Eikä osaa käsitellä katkeruuden tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalinen statuksesi on negatiivisen puolella....

        Sinun on, I hope


    • Eilen alkoi ensimmäiset mansikkat kypsymään

    • Anonyymi

      Onko niitä muitakin kokemuksia kuin traumaattisia? Itse en ole vielä päässyt kokemaan sellaista kokemusta joka veisi traumat pois niitä kun on vuosien varrella kertynyt satoja.

    • Anonyymi

      Entäs, kun useista parisuhteistaan epäonnistunut narsisti hakee uusia uhreja ja leikkii täällä psykiatriasta jotain tietävää ja tekee diagnoosejaan tuntemattomille ihmisille. Maalailee muiden narsistien luonteenpiirteitä muille opastukseksi, korottaen samalla itsensä muita ylemmäksi.

    • Anonyymi

      Hän on psyykkisesti sairas moniingelmainen.

    • Anonyymi

      Narsisti vaikka ei ole varaa

    • Anonyymi

      Kade kaikesta

    • Anonyymi

      Empatiakyvytön

    • Anonyymi

      Erittäin negatiivinen paha susi lampaan vaatteissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe