On sitten julkistettu uusi kalastusmuoto tapahtumaan, mitataan aina aamuisin yöllä harppunoitu pisin humalainen kalastaja.
Vastaukset 9
- Anonyymi
kuka ja ketä??
- Anonyymi
Pojat on poikia. Pikku haava ei muuta.
- Anonyymi
EIPÄ VÄHÄTELLÄ
- Anonyymi
Järkyttävää ja pelottavaa yleensä nähdä ja kuulla tappelua.
Ei todellakaan normaalia .Hoitoon...
- Anonyymi
Pikkuterroristista ja kiusaajasta kasvu rikolliseksi. Vieläkö pitää ymmärtää. Vanhemmat pitää laittaa vastuuseen, vaikka on jo aikuinen niin ei se yhdessä yössä tommoseksi mene. Eikö siellä ole vartijoita kun pääsee tällaista tapahtumaan
- Anonyymi
Älä nyt vanhempia tähän sotke. Humalainen kuumakalle toilailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt vanhempia tähän sotke. Humalainen kuumakalle toilailee.
Vanhempansa ovat kasvattaneet tai jättäneet yhteiskunnan kasvatettavaksi, siksihän noita piripäitä tulee kun eivät mistään ota kuria vaan saavat hyppiä toisten silmille. Ei kaikki humalassa ollessaan tapa muita tai yritä tappaa muita. Olisi ollut ainekset pahaankin juttuun. Kävi piripäällä tuuri
- Anonyymi
Paltamo ennen kunnon lintukoto entä nyt
- Anonyymi
Käärmeiden ym. luikeroiden pesä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717