Hayabusa?

Motoristi Turusta

Mitä mieltä olette kyseisestä pyörästä? Pitäisi ainakin "ehtiä" paikasta toiseen suht ripeästi...

Kannattaako hakea esim. Saksasta, vai maksaa kotimainen hinta? Hyviä yksilöitä paljon tarjolla? Siis vm. 2000->2004(5).

12

3845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Saksasta tulee maksaan vähintään!!! 10k€, jos hyvän haluat.Ei tartte laittaa paljoa lisää ni saat suomesta.

    • ajamaan

      viestistäsi paistoi kokemattomuus. Osta ekaks esim gs500, harjoittele sillä.
      Hayis on tarkoitettu Kokeneille isolla K:lla.

    • suzuki

      Hei jos sul ei ole kokemusta niin älä osta.Mul on itsellä suzuki gsx-r 1000.Hayabusa kulkee yli 300km/h.ja painaa yli 300kg.Jos kaadut vaik paikaltasi niin sul on jalka poikki.Usko mua.

      • gsxr 1000

        siis bussihan ei vedä 300 yhtä ripeesti ku gikseri. Busa on herrasmiehen lötköttely peli jolla pääse pirun lujaa mukavassa ajoasennossa pelkällä väännöllä ja jolla kumitkin kuluu vaan keskeltä. Gikseri on täysin itsesuojeluvaistoa vajaana olevan motoristin murhalelu ilman ajo- kuin muutakaan mukavuuttaa paitsi raakaa voimaa ja mieletöntä menoa..
        Gikseriin verrattuna busa on kuin joku kilparadan goldwing.

        Jos aloittelevalla motoristilla on kaksi valintaa, bussi tai gikseri niin eiköhän me kaikki pistetä se busan penkkiin kuiva-ajolle.

        Tiesitkös muuten että bussissa on joku ihme elektroninen nippeli joka ekalla 3 tai oliko se 4 vaihteella tutkii kuskin kaasun käyttöä ja laskeskelee sytysennakkoa ja ruiskua siihen malliin että tasoittaa äkillisiä hanan liikkeitä.
        Meno on näin tosi mukavan tasaista vaikka käsi hieman pelosta täriseekin.

        Gikserin saman tyyppinen TRE (timing retarder eliminator systeemi-juttu) on taas hieman raaempi ja olettaa että kuski tietää koska kaasua vääntää ja vastaa siihen paljon sen enempää asiaa miettimättä. Joka tekee gikseristä aivan mainion niille aloittelijoille jotka eivät haluu pöristellä kovinkaan pitkään, koska tää muovikuula ei oo mikään nautinto vasta-aloittelijoille.

        sileeen vaan.. mut älkää nyt jumaliste laittako bussia pikku giksun edelle.


      • gsxr600
        gsxr 1000 kirjoitti:

        siis bussihan ei vedä 300 yhtä ripeesti ku gikseri. Busa on herrasmiehen lötköttely peli jolla pääse pirun lujaa mukavassa ajoasennossa pelkällä väännöllä ja jolla kumitkin kuluu vaan keskeltä. Gikseri on täysin itsesuojeluvaistoa vajaana olevan motoristin murhalelu ilman ajo- kuin muutakaan mukavuuttaa paitsi raakaa voimaa ja mieletöntä menoa..
        Gikseriin verrattuna busa on kuin joku kilparadan goldwing.

        Jos aloittelevalla motoristilla on kaksi valintaa, bussi tai gikseri niin eiköhän me kaikki pistetä se busan penkkiin kuiva-ajolle.

        Tiesitkös muuten että bussissa on joku ihme elektroninen nippeli joka ekalla 3 tai oliko se 4 vaihteella tutkii kuskin kaasun käyttöä ja laskeskelee sytysennakkoa ja ruiskua siihen malliin että tasoittaa äkillisiä hanan liikkeitä.
        Meno on näin tosi mukavan tasaista vaikka käsi hieman pelosta täriseekin.

        Gikserin saman tyyppinen TRE (timing retarder eliminator systeemi-juttu) on taas hieman raaempi ja olettaa että kuski tietää koska kaasua vääntää ja vastaa siihen paljon sen enempää asiaa miettimättä. Joka tekee gikseristä aivan mainion niille aloittelijoille jotka eivät haluu pöristellä kovinkaan pitkään, koska tää muovikuula ei oo mikään nautinto vasta-aloittelijoille.

        sileeen vaan.. mut älkää nyt jumaliste laittako bussia pikku giksun edelle.

        hei 1000gigseri tietäjä, onko totta että 1000gigserissa on IYDTF (if you drive too fast) rajoitin nippeli suomeen tuotavissa malleissa? kun noi gigserikuskit on niin hitaita org:n ratatapahtumissa


      • gixuli
        gsxr 1000 kirjoitti:

        siis bussihan ei vedä 300 yhtä ripeesti ku gikseri. Busa on herrasmiehen lötköttely peli jolla pääse pirun lujaa mukavassa ajoasennossa pelkällä väännöllä ja jolla kumitkin kuluu vaan keskeltä. Gikseri on täysin itsesuojeluvaistoa vajaana olevan motoristin murhalelu ilman ajo- kuin muutakaan mukavuuttaa paitsi raakaa voimaa ja mieletöntä menoa..
        Gikseriin verrattuna busa on kuin joku kilparadan goldwing.

        Jos aloittelevalla motoristilla on kaksi valintaa, bussi tai gikseri niin eiköhän me kaikki pistetä se busan penkkiin kuiva-ajolle.

        Tiesitkös muuten että bussissa on joku ihme elektroninen nippeli joka ekalla 3 tai oliko se 4 vaihteella tutkii kuskin kaasun käyttöä ja laskeskelee sytysennakkoa ja ruiskua siihen malliin että tasoittaa äkillisiä hanan liikkeitä.
        Meno on näin tosi mukavan tasaista vaikka käsi hieman pelosta täriseekin.

        Gikserin saman tyyppinen TRE (timing retarder eliminator systeemi-juttu) on taas hieman raaempi ja olettaa että kuski tietää koska kaasua vääntää ja vastaa siihen paljon sen enempää asiaa miettimättä. Joka tekee gikseristä aivan mainion niille aloittelijoille jotka eivät haluu pöristellä kovinkaan pitkään, koska tää muovikuula ei oo mikään nautinto vasta-aloittelijoille.

        sileeen vaan.. mut älkää nyt jumaliste laittako bussia pikku giksun edelle.

        .. alko tossa lukiessa vähän naurattaa toi juttu... et noitten pyörien tekniikasta taida kuitenkaan olla ihan täysin perillä... hehh..


      • gigseri
        gsxr600 kirjoitti:

        hei 1000gigseri tietäjä, onko totta että 1000gigserissa on IYDTF (if you drive too fast) rajoitin nippeli suomeen tuotavissa malleissa? kun noi gigserikuskit on niin hitaita org:n ratatapahtumissa

        Juuh.. heh..
        Mutta mutta, tavallaan asiaa koska jopa gikserin teho voi olla rajoitettu.. jos vaikka pyöräsi on esimerkiksi alunperin tarkoitettu ranskan markkinoille, on sen teho rajoitettu 100 heppaan.

        Siksi onkin aika tärkeetä tietää minne pyörä on alunperin tarkoitettu, varsinkin kun suomeen tuodaan jos jonkinlaista harmaatuontia.. Uutta K5 ei suomeen edes tuoda ilmeisesti tarpeeksi monta kappaletta, johtuukohan siitä että kaikki hommat hoidetaan nykyään saksan suzukin kautta, niin siinäkin varmaan moni harmaatuoja on iloissaan.

        Suzukillesi tarkoitettu kotimaa selviää VIN numeron kautta tai jostain pyörän mukana tulleesta paprusta maakoodin avulla.. sen taas selvitän tän sivuston kautta

        http://www.suzukicycles.org/_misc/identification.shtml

        ei sitten muuta kuin kaikki vaan epäröimään oman pyöränsä oikeita tehoja.


      • gsxr 1000
        gixuli kirjoitti:

        .. alko tossa lukiessa vähän naurattaa toi juttu... et noitten pyörien tekniikasta taida kuitenkaan olla ihan täysin perillä... hehh..

        noh, täytyy kyllä myöntää ett mä en tajuu mitään enää näiden 'nykyaikaisten' mopojen sähköhommeleista..
        Kuitenkin aion nyt asentaan omaan gigseriin tuollaisen TRE vempaimen joka siis muuttaa ensimmäisten 4 vaihteen aikana kaasun vastausta paremmaksi ja poistaa tehon rajoittimen 2 ja 3 vaihteella.

        AMC valmistama Nikko G-Pack on kuulemma paras TRE markkinoilla.. en tiiä.. onko kellään muuten kokemuksia moisesta?!?!?


      • gixuli
        gsxr 1000 kirjoitti:

        noh, täytyy kyllä myöntää ett mä en tajuu mitään enää näiden 'nykyaikaisten' mopojen sähköhommeleista..
        Kuitenkin aion nyt asentaan omaan gigseriin tuollaisen TRE vempaimen joka siis muuttaa ensimmäisten 4 vaihteen aikana kaasun vastausta paremmaksi ja poistaa tehon rajoittimen 2 ja 3 vaihteella.

        AMC valmistama Nikko G-Pack on kuulemma paras TRE markkinoilla.. en tiiä.. onko kellään muuten kokemuksia moisesta?!?!?

        ... kalliita palikoita noi tosiaankin siihen nähden mitä ne tekee. Itse tehtynä osiin saa menemään jopa muutaman euron siinä tapauksessa jos tosta kusettimiesta tekee aktiivisen mallin.


      • b.u.s.a

        Niin paljonkohan se Busa oikein painaa,amatööri touhuilua....
        Kuivapaino 217kg.


      • No Limits!
        gsxr 1000 kirjoitti:

        siis bussihan ei vedä 300 yhtä ripeesti ku gikseri. Busa on herrasmiehen lötköttely peli jolla pääse pirun lujaa mukavassa ajoasennossa pelkällä väännöllä ja jolla kumitkin kuluu vaan keskeltä. Gikseri on täysin itsesuojeluvaistoa vajaana olevan motoristin murhalelu ilman ajo- kuin muutakaan mukavuuttaa paitsi raakaa voimaa ja mieletöntä menoa..
        Gikseriin verrattuna busa on kuin joku kilparadan goldwing.

        Jos aloittelevalla motoristilla on kaksi valintaa, bussi tai gikseri niin eiköhän me kaikki pistetä se busan penkkiin kuiva-ajolle.

        Tiesitkös muuten että bussissa on joku ihme elektroninen nippeli joka ekalla 3 tai oliko se 4 vaihteella tutkii kuskin kaasun käyttöä ja laskeskelee sytysennakkoa ja ruiskua siihen malliin että tasoittaa äkillisiä hanan liikkeitä.
        Meno on näin tosi mukavan tasaista vaikka käsi hieman pelosta täriseekin.

        Gikserin saman tyyppinen TRE (timing retarder eliminator systeemi-juttu) on taas hieman raaempi ja olettaa että kuski tietää koska kaasua vääntää ja vastaa siihen paljon sen enempää asiaa miettimättä. Joka tekee gikseristä aivan mainion niille aloittelijoille jotka eivät haluu pöristellä kovinkaan pitkään, koska tää muovikuula ei oo mikään nautinto vasta-aloittelijoille.

        sileeen vaan.. mut älkää nyt jumaliste laittako bussia pikku giksun edelle.

        Molemmat omistaneena voinen sanoa, ettet taida tietää noista mopoista yhtikäs mitään.
        TRE vaikuttaa lähinnä 1,2,3,4 ja 6 vaihteilla ohjausboxiin, arvaat varmaan miten ;)? Eikä tuo laite maksa kuin muutaman euron kun sen tekee itse.
        Tosi on että gixeri on puhdas ratavehje, mutta Hayabusa sopii kaikkeen ajoon, myös radalle.


    • hokasu

      Omistin busan vain vähän aikaa, onnettoman ahdas ajoasento,tehot riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

      Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

      Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

      Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

      Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

      Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

      Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

      Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

      Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

      Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe