Unisex vaatteet romaneille.Tälläisille rupeaa olemaan kysyntää nykyaikaan.Näin jopa muutaman romanin eräässä kaupungissa marssilla mukana.
Missä viipyy
Anonyymi
10
942
Vastaukset
- Anonyymi
Prismasta löytyy AT- mallisto, eli Antti Tuisku mallisto. Aika moni romani väittää että Tuisku on romani niin olisi ihan vaatemalli omasta takaa.
- Anonyymi
Minihame kyllä sopisi romaaninaiselle!
- Anonyymi
Sopisi myös miehille.
- Anonyymi
Joillekin miehille myös.
- Anonyymi
Mitä kunniaa siitä saa, jos pienet lapset jäävät orvoiksi? Mitä kunniaa siitä saa, että nainen tapetaan?
- Anonyymi
Ei tällaisesta saa keskustella, poistakaa
- Anonyymi
Kaunis röijy kuuluu kaikille romaneille ikään ja sukupuoleen katsomatta
- Anonyymi
No jo on aikoihin eletty. Ilmeisesti palstan moderaattorin mielestä romanimiehet ei voi käyttää röijyä.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565