Kehitysvamma ja matemaattinen lahjakkuus

Anonyymi

Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena osaan laskea päässä laskuna 35 kerrottuna 5 olisi 175, niin onko Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laitettu minulle oikein? Jos minulla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ja osaan yksin netissä maksaa vuokra, sähkö ja muut laskut ja yksin tein netissä toimeentulo tuki hakemus jutun, niin onko minulla näin ollen Kehitysvamma diagnoosi oikein. Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena haluaa oikeutetta saada käyttää omaa kehitysvamma diagnoosi sanaa ja on kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja eikä mitään muuta miksi Kehitysvamma kirjassa lukee näin ne joilla Laaja alaiset oppimisen vaikeudet kuuluu Lievään älylliseen kehitysvammaan olen lukenut Kehitysvammaisten diagnoosi jutusta Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso on Suomessa nostettu 75 , että ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus ja , jos ainoatakaan kuvien tunnistus menee 69äö ja loput menee 71-84äö tasolle. Kun tilasin psykologi paperit siinä oli kokonais kielellinen älykkyys taso 75-80 äö väliin laitettu. Se mitä tiedän Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena minulla ei pitäisi psykologi papereissa lukee kokonais kielellinen älykkyys taso 75äö kohtaa vaan Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso on 69-70äö. Mutta jos asiakas haluaa oikeutta saada käyttää kehitysvamma sanaa sen takia Kehitysvamma puolella ohjaajat jotka ovat opiskelleet Kehitysvamma alaa sanoo että minulle olisi laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma,koska Heikkolahjaisuus tasolla olevat eivät saa eläke rahaa,mutta meitä ei osata auttaa Kehitysvamma puolella. Lastenlinnan papereissa lukee myös Heikkolahjaisuus ja moni muotoinen kehityshäiriö. Miksi me joilla on Heikkolahjaisuus ja Laaja alaiset oppimisen vaikeudet lääkärit haluaa laittaa Kehitysvamma diagnoosi jutun, koska entinen Heikkolahjaisuus nykyinen Laaja alaiset oppimisen vaikeudet tarkoittaa, että älykkyys taso on yli Lievän älyllisen kehitysvamman eli 71-85äö. Kaveri Jean sai myös Lievän älyllisen kehitysvamman Laaja alaiset oppimisen vaikeuksien takia. Kaveri Jean sano epämääräinen Kehitysvamma diagnoosi olisi meille oikea diagnoosi eikä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi jos meillä ei ole koskaan ollut edunvalvontaa ja älykkyys taso on 71-85;äö välillä. Minut poistettiin kokonaan Kehitysvammaisten puolella työkeskus ryhmästä, koska en ota ohjausta vastaan kun katsoin PDA videon aloin itkemään tunnistin PDA videon itseni Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena heti. PDA on lähellä Narsisti juttua. Moni PDA Facebook sivuilla kirjotannut ADHD miksi ADHD täytyy olla aivojen kehityshäiriö ja perinnöllinen ADHD siis?

0

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
        Maailman menoa
        64
        2116
      2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
        Ikävä
        172
        1722
      3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
        Kotimaiset julkkisjuorut
        70
        1418
      4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
        Sinkut
        243
        1389
      5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
        Maailman menoa
        237
        1337
      6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
        Pyhäjärvi
        342
        1195
      7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
        Ikävä
        81
        1186
      8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
        Ikävä
        128
        1165
      9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
        Maailman menoa
        357
        1126
      10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
        Luterilaisuus
        329
        1103
      Aihe