Laitemaksu erämaksulla

Anonyymi

Jos haluaa maksaa tuotteen loput erät joudut kk odottaa, uskomaton systeemi.

5

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Telia finance on ainoa joka antaa 36kk,24kk tai vuoden maksuajan jossa on vain minimierä. Mutta tässäkin on yksi miinu.s. Jos erän määrä on 22€ ja saat laskun esim. 15pv etkä voi maksaa ekstraa, niin jos maksat esim. 20€ 10pv, niin joudut maksamaan sen 22€ kuitenkin. Edellä olevasta on kokemusta. Mutta mikä on Telia Financessa hyvää omassa kokemuksessa. Tein ”normaalia” kalliimman osamaksun ja sain sen 36kk ajalle. Päätin jo ostosta tehdessäni, että maksan sen 24kk aikana. Nyt olen 36kk puolessa välin ja olen aikataulussa 24kk suhteen. Viimeinen erä on tammi- helmikuussa. Mielestäni aina kannattaa ottaa maksimi aika vaikka maksaisi nopeammin. Mutta jokainen tekee tyylillään.

• Anonyymi

Telia voi maksaa vaikka joka kk vähän enemmän kuin kkerä se summa vähenee loppupäästä. Joo 36kk on ok.

• Anonyymi

Jos 36kk laittaa e laskuksi ja jos haluaa maksaa enemmän jou kk muuttaa vain summan.

• Anonyymi

Elisalla lasku on seuraavana päivänä, dna vätyksiä 20v vanhalla systeemillä.

• Anonyymi

Ei kaikki ole eräihmisiä. Kaupasta saa eväät helpommalla. Sama koskee kalastusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe