Facebook suositteli minulle Fabiosa nimisen tilin animaatioita. Alkuun vaikuttivat ärsyttäviltä. Mutta niiden tahaton komiikka ja absurdius rupesi naurattamaan.
Nämä ovat siis tunteisiin vetoavia tarinoita, jotka ovat täysin epärealistisia. Todellisessa maailmassa ei voisi tapahtua noin eikä kukaan suostuisi moiseen kohteluun.
Päähenkilönä on usein lihava nainen. Eräskin oli joutunut auto-onnettomuuteen ja menettänyt muistinsa.
Sitten tulee nainen, joka esittäytyy hänen äidikseen. Hän esittelee naisen Kurtille, 200 kiloiselle likaiselle miehelle, että tässä on aviomiehesi. Nainen joutuu elämään tämän kanssa.
Kurt haluaa sänkyyn naisen kanssa, mutta sänky menee rikki ja hän lierii naisen päälle murtaen hänen kätensä.
Nainen lähtee kadulle. Hän jotenkin tulee johtopäätökseen, että mainostaulussa esiintyvä komistus on hänen aviomiehensä, joka oli myös onnettomuudessa.
Nainen menee sairaalaan, jossa pahisnainen on hänen miehensä luona. Mies herää koomasta ja pahisnainen onkin molempien pomo, joka on halunnut miehen itselleen.
No pari palaa yhteen ja ovat onnellisia.
□□□□
Eräässä tarinassa anoppi ei halua lihavaa naista miniäkseen, vaan kidnappaa tämän ja kahlitsee metsämökkiin.
Toisessa tarinassa hedelmöitysklinikan lääkärinainen ihastuu asiakkaan mieheen ja haluaa tämän itselleen. Käyttääkin steriiliksi luulemansa oman mustan miehensä spermaa.
Syntyy musta lapsi ja kaikki ovat ihmeissään.
Toisessakin tarinassa syntyy musta lapsi valkoiselle pariskunnalle. Mies saa sydänkohtauksen järkytyksestä ja joutuu koomaan.
Hassut animaatiot
Anonyymi
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777