Hassut animaatiot

Anonyymi

Facebook suositteli minulle Fabiosa nimisen tilin animaatioita. Alkuun vaikuttivat ärsyttäviltä. Mutta niiden tahaton komiikka ja absurdius rupesi naurattamaan.

Nämä ovat siis tunteisiin vetoavia tarinoita, jotka ovat täysin epärealistisia. Todellisessa maailmassa ei voisi tapahtua noin eikä kukaan suostuisi moiseen kohteluun.

Päähenkilönä on usein lihava nainen. Eräskin oli joutunut auto-onnettomuuteen ja menettänyt muistinsa.
Sitten tulee nainen, joka esittäytyy hänen äidikseen. Hän esittelee naisen Kurtille, 200 kiloiselle likaiselle miehelle, että tässä on aviomiehesi. Nainen joutuu elämään tämän kanssa.

Kurt haluaa sänkyyn naisen kanssa, mutta sänky menee rikki ja hän lierii naisen päälle murtaen hänen kätensä.

Nainen lähtee kadulle. Hän jotenkin tulee johtopäätökseen, että mainostaulussa esiintyvä komistus on hänen aviomiehensä, joka oli myös onnettomuudessa.

Nainen menee sairaalaan, jossa pahisnainen on hänen miehensä luona. Mies herää koomasta ja pahisnainen onkin molempien pomo, joka on halunnut miehen itselleen.

No pari palaa yhteen ja ovat onnellisia.

□□□□

Eräässä tarinassa anoppi ei halua lihavaa naista miniäkseen, vaan kidnappaa tämän ja kahlitsee metsämökkiin.

Toisessa tarinassa hedelmöitysklinikan lääkärinainen ihastuu asiakkaan mieheen ja haluaa tämän itselleen. Käyttääkin steriiliksi luulemansa oman mustan miehensä spermaa.

Syntyy musta lapsi ja kaikki ovat ihmeissään.

Toisessakin tarinassa syntyy musta lapsi valkoiselle pariskunnalle. Mies saa sydänkohtauksen järkytyksestä ja joutuu koomaan.

0

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
        Kauhava
        183
        6642
      2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
        Ikävä
        152
        1867
      3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
        Ikävä
        113
        1608
      4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
        Ikävä
        51
        1330
      5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
        Ikävä
        49
        1073
      6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
        Kauhava
        41
        991
      7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
        Ikävä
        98
        962
      8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
        Kouvola
        5
        899
      9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
        Maailman menoa
        248
        881
      10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
        Ikävä
        41
        849
      Aihe