Moikka!
Ollaan ystävykset 30v ja 28v naiset Tampereelta. Etsitään siittiöiden luovuttajaa, saa olla myös sama luovuttaja.
Yksi meistä on valmis myös, jos kemiat nappaa tutustumaan paremmin ja etenemään luonnollisesti, lapsen hankinta tietenkin mielessä.
Toinen meistä etsii pelkkää luovuttajaa ja on valmis ryhtymään itselliseksi äidiksi.
Ollaan molemmat jalat maassa ja vakavaraisia. Olet terve molemmista päistä eikä sinulla ole perinnöllisiä sairauksia tai sukupuolitauteja. Lisätietoja tutustuessa.
Ota yhteyttä sähköpostitse
[email protected]
Kumppanuusvanhemmuus/ siittiöiden luovuttaja hakusessa Tampere
2
885
Vastaukset
- Anonyymi
Jos siittiöiden luovuttaja haluaisi olla mukana lapsen elämässä, mutta ei voisi rahallisesti tukea haittaisiko se? Siis jos teillä ei jo ole löytynyt luovuttajaa…
- Anonyymi
Huom! Ilmoitus ei ole enää ajankohtainen. Kiitos huomiosta. Syysterveisin, me :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066