Tajusin vasta miten yksin oon

Anonyymi

elän kuvitelmista kun sinä elät elämääsi, johon en kuulu.
Löysin taas jotain sinusta googlesta, elämästäsi, se sattuu.

38

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaista se elämä on. Aina ei voi saada mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Minä saan kyllä hänet kun vaan uskaltaisin tehdä aloitteen.
        Sinun kommenttisi on sellainen, että nautit siitä kun muilla on paha mieli.
        Et ole saanut elämässäsi mitään ja kärsit jos muut saa.


      • Anonyymi

        Tiedän tällaisia ihmisiä, jotka vastaavat muiden esittämiin haaveisiin ja toiveisiin tähän tyyliin. Puistattavaa. Onkohan aloittaja vielä kirjoittanut aloituksenkin. En ihmettelisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kyllä hänet kun vaan uskaltaisin tehdä aloitteen.
        Sinun kommenttisi on sellainen, että nautit siitä kun muilla on paha mieli.
        Et ole saanut elämässäsi mitään ja kärsit jos muut saa.

        Olen saanut elämässäni kaiken paitsi yhden miehen. Siksi olen täällä. Aiemmin se oli muut kuin hän ja nyt ikävöin vain häntä. Käy usein muistuttamassa läsnäolollaan missä tahansa olen mielen voimalla. Olen kyllä miettinyt ikävöinnin johtuvan vain omasta tylsyydestäni ja paremman tarpeessa olemisesta. Olen myös pakkomielteinen ihminen asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tällaisia ihmisiä, jotka vastaavat muiden esittämiin haaveisiin ja toiveisiin tähän tyyliin. Puistattavaa. Onkohan aloittaja vielä kirjoittanut aloituksenkin. En ihmettelisi

        Onpas täällä nyt negatiivista porukkaa liikenteessä. Hyvää sunnuntaita kerran sitä eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kyllä hänet kun vaan uskaltaisin tehdä aloitteen.
        Sinun kommenttisi on sellainen, että nautit siitä kun muilla on paha mieli.
        Et ole saanut elämässäsi mitään ja kärsit jos muut saa.

        Ihan kuin "hän" olisi sinulle joku palkinto tai saalis. Eikö häneltä kysytä?


      • Anonyymi

        Täysin totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut elämässäni kaiken paitsi yhden miehen. Siksi olen täällä. Aiemmin se oli muut kuin hän ja nyt ikävöin vain häntä. Käy usein muistuttamassa läsnäolollaan missä tahansa olen mielen voimalla. Olen kyllä miettinyt ikävöinnin johtuvan vain omasta tylsyydestäni ja paremman tarpeessa olemisesta. Olen myös pakkomielteinen ihminen asioista.

        Tämä ei ole aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittaja!

        No ei tietenkään ole kun vastasin tuohon kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin "hän" olisi sinulle joku palkinto tai saalis. Eikö häneltä kysytä?

        Kirjoitin tuon leikilläni noin. En oikeasti ajattele, että saan kenet tahansa tai hänet. Tuo kommentti oli vaan niin naurettava "me naiset"-tasoinen itsestäänselvyys, että huvitti ja vastasin noin. Minä en tiedä saanko hänet ennen kuin kysyn. Aloitus on totta mutta hän saattaa ajatella minusta samoin. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut elämässäni kaiken paitsi yhden miehen. Siksi olen täällä. Aiemmin se oli muut kuin hän ja nyt ikävöin vain häntä. Käy usein muistuttamassa läsnäolollaan missä tahansa olen mielen voimalla. Olen kyllä miettinyt ikävöinnin johtuvan vain omasta tylsyydestäni ja paremman tarpeessa olemisesta. Olen myös pakkomielteinen ihminen asioista.

        Tämä tuli inhottavasti tähän toisen keskusteluun kun olisi aloittaja. Ei muuten ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tällaisia ihmisiä, jotka vastaavat muiden esittämiin haaveisiin ja toiveisiin tähän tyyliin. Puistattavaa. Onkohan aloittaja vielä kirjoittanut aloituksenkin. En ihmettelisi

        Onkohan aloittaja kirjoittanut aloituksen? Toki on, kommenttisi on aika tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuli inhottavasti tähän toisen keskusteluun kun olisi aloittaja. Ei muuten ole!

        Tuli jo selväksi ettei ole aloittajalta. Kenelle todistelet edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuli inhottavasti tähän toisen keskusteluun kun olisi aloittaja. Ei muuten ole!

        Aloittaja on nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen?

        Joo mutta ei tässä voi keskustella kun 7 kirjoittaa yhtä aikaa. Kommentit on lähes kaikki muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli jo selväksi ettei ole aloittajalta. Kenelle todistelet edes?

        En pidä siitä että sanojani väitetään muiden sanoiksi. Olen siitä jo yliherkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan aloittaja kirjoittanut aloituksen? Toki on, kommenttisi on aika tyhmä.

        Kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kyllä hänet kun vaan uskaltaisin tehdä aloitteen.
        Sinun kommenttisi on sellainen, että nautit siitä kun muilla on paha mieli.
        Et ole saanut elämässäsi mitään ja kärsit jos muut saa.

        Oikein sanottu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan aloittaja kirjoittanut aloituksen? Toki on, kommenttisi on aika tyhmä.

        Sivusta: Minä kyllä ajattelin, että siinä piti lukea että; Onkohan kommentoija kirjoittanut aloituksen. On vain tullut kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Minä kyllä ajattelin, että siinä piti lukea että; Onkohan kommentoija kirjoittanut aloituksen. On vain tullut kirjoitusvirhe.

        No en minä aloittaja kommentoi itse itselleni sitä kertomatta. En ole niitä harhaisia jotka kuvittelee, että joku viitsii kirjoitella yksin täällä. Sanon jos jatkan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuon leikilläni noin. En oikeasti ajattele, että saan kenet tahansa tai hänet. Tuo kommentti oli vaan niin naurettava "me naiset"-tasoinen itsestäänselvyys, että huvitti ja vastasin noin. Minä en tiedä saanko hänet ennen kuin kysyn. Aloitus on totta mutta hän saattaa ajatella minusta samoin. En tiedä.

        Älä koskaan kirjoita mitään vastaavaa leikilläsi!
        Sillä kukaan ei voi ottaa haluamaansa väkisin ja asialla vielä rehvastella!
        On olemassa naisia joita on loukattu todella pahasti.
        (Rikoksen tunnusmerkit täyttävällä tavalla) Millainen on mies joka luulee, että tämä ei vaikuta asiaan mitenkään? Jokaisella ihmisellä täällä ne perimmäiset syyt yksinoloon, Ketään ei voi pakottaa rakastamaan ihmistä jonka kanssa asiat eivät kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä koskaan kirjoita mitään vastaavaa leikilläsi!
        Sillä kukaan ei voi ottaa haluamaansa väkisin ja asialla vielä rehvastella!
        On olemassa naisia joita on loukattu todella pahasti.
        (Rikoksen tunnusmerkit täyttävällä tavalla) Millainen on mies joka luulee, että tämä ei vaikuta asiaan mitenkään? Jokaisella ihmisellä täällä ne perimmäiset syyt yksinoloon, Ketään ei voi pakottaa rakastamaan ihmistä jonka kanssa asiat eivät kohtaa.

        Olen nainen itsekin. Olipas taas vastaanotto. Kirjoitan ihan miten kirjoitan jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kyllä hänet kun vaan uskaltaisin tehdä aloitteen.
        Sinun kommenttisi on sellainen, että nautit siitä kun muilla on paha mieli.
        Et ole saanut elämässäsi mitään ja kärsit jos muut saa.

        Saisit hänet kun vain tekisit aloitteen? Hän on siis jo tehnyt selväksi, että haluaa sinut?

        Jos et uskalla, et voi saada! Vain sinä itse olet onnesi tiellä. Olen joskus samassa tilanteessa odottanut liian pitkään, ja siksi hän ei ollut enää vapaa. Vaikka hän haluaisi sinut, mutta jos ei toivoa, miksi odottaa? Jos on toivo odottaa helposti vuosia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit hänet kun vain tekisit aloitteen? Hän on siis jo tehnyt selväksi, että haluaa sinut?

        Jos et uskalla, et voi saada! Vain sinä itse olet onnesi tiellä. Olen joskus samassa tilanteessa odottanut liian pitkään, ja siksi hän ei ollut enää vapaa. Vaikka hän haluaisi sinut, mutta jos ei toivoa, miksi odottaa? Jos on toivo odottaa helposti vuosia,

        Kirjoitin noin leikilläni ja sen jo sanoin. Lue kokonaan.


    • Anonyymi

      Älä luovuta. Mistä tiedät ettei hän pitäisi sinusta? Googlesta löytyi jotain mitä sitte? Kannattaa ottaa yhteyttä kohteeseesi ja jutella hänen kanssaan. Ihan turhaan surkuttelet jos et ole edes kestustellut hänen kanssaan. Tilanne voi olla ihan toisin kuin ajattelet...

      • Anonyymi

        En tietenkään luovuta. Tuli vaan tuo kirjoitettua. Anteeksi.
        Poistun tästä häpeillen nurkan taakse. moi


    • Anonyymi

      Valitatte yksinäisyyttä vaikka teillä on perhe ja kavereita. Minulla ei ole mitään. Vaihdetaanko paikkoja?

      • Anonyymi

        Ei ole perhettä ja kavereilla on, joten yksin olen. Ei yksinäisyys ole ongelma, vaan sen "hänen" puute.


    • Yksinäinen olen minäkin

    • Anonyymi

      Googlaaminen on turhaa, ei se muuta mitään sinun eduksi.

      • Anonyymi

        Mutta sinä sen sijaan esiinnyt täällä todellakin eduksesi kuvitellen päivästä toiseen, että kukaan sinua ikävöidessään, jos edes ikävöi, alentuu itseään säälimään tänne. Herää nyt jo. Sieltä sivusta jostain.


      • Anonyymi

        Googlaaminen ei ole muuttanut mitään toiseenkaan suuntaan.
        Minäpä kerron mistä tuo aloitukseni tulee, kun ette te paljon minua yksinkertaisemmat sitä voi koskaan ymmärtää.
        Olen mustasukkainen siitä, että hän tekee asioita ilman minua. Mitä tahansa tekeekin. Se on naurettavaa ja ne on hyvin hetkellisiä tunteita. Tasaantuu aina tunnissa parissa. Missään ei ole sanottu, että hän ei voisi olla minun!


      • Anonyymi

        Todella narsistisen ihmisen kommentti! Tuskin tuo sinuun liittyy.


    • Anonyymi

      Toista ihmistä kaipaa niin pitkää kunnes on kokenut sen mihin tarvitaan muilta ihmisiä...
      Joidenkin toiveiden ja tarpeiden on sastava vastinetta
      Muuten yksinkin voi viihtyä oikein hyvin...
      Miulla on syyni pysyä yksin 😎
      On vaaralista pitää ketää iholla.

      Eikä minua saada googlettamalla kiikkiin niikun julkiksien kohdalla on....
      Vaikka minäkin heitä tiedän.

      Ehkä sitte kun saan varsin skandaalimaisen omaan elämääni pohjautuvan romaanin kirjoitettua vielä joskus niin niin sitte saa paeta kyllä kaikkea... Ehkä jopa maasta...
      Oottakaahan vaan...

      • Anonyymi

        Eihän ole. Kukaan täällä ole mitään mitä kuvittelet. Ehkä itse kirjoitit tekstin. Arvataanko kirjain?


      • Anonyymi

        Nuo kommentit sinulle ei liity aloittajaan. Ihmetyttää miten sekaisin osa täällä onkaan..


    • Anonyymi

      Yksinäiset liittykää yhteen

      • Anonyymi

        En ole liittymässä heihin. Viihdyn yksin . Olen joutunut olemaan jopa tyly ihmisiä kohtaan, että olen saanut oman yksityisen tilani tässä elämässä. En pidä siitä että niskaani huohotetaan ja elämääni seurataan. Häntä kuitenkin rakastan, joten hänet voisin ottaa elämääni kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      299
      2679
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      153
      1441
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1331
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      66
      1220
    5. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      7
      967
    6. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      966
    7. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      79
      939
    8. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      63
      917
    9. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      259
      901
    10. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      5
      890
    Aihe