Olen kaksi kertaa aiemmin laatoittanut, onnistunut joten kuten. Eihän siitä niin siisti tule kuin ammattilaisen tekemänä ja hitaasti homma etenee.
Nyt olisi kylpyhuoneen uudelleen laatoitus.
Laatat lähtee irti aika helposti. Suurin osa laatoista "kopoja".
Irroitus jo muutaman laatan. Lattian alla silmin katsottuna betoni/laasti kuiva.
Nyt itse kysymykseen:
Voiko entisen laatoitus laastin jättää uusien laattojen alle, tasoittaisin vain ja laittaisin vesieristyksen.
Ei ole vanhaa vesieristystä, talo rak. 1985.
Itse laatoitan, jelppiä!
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jos se on kiinni,eikä tule lattian korko ongelmia kynnyksillä,kaivoissa ym.
Hio,imuroi,primeroi ja vesieristä.
Kampaa sopivalla hammastuksella lattiaan laastia ,paina laatta kiinni,nosta ylös,laastin on oltava tarttunut lähes kauttaaltaan.
Kiinnityslaastin on oltava auki,ei saa päästä nahottumaan.
Olisiko aiemmin ollut ongelmia siinä?
Ainakin 2 vuorokautta oltava ilman lattialämmitystä ja kävelyä. - Anonyymi
Riittävästi laaatia ja melko notkeeta.
- Anonyymi
Voihan ne jättää jos laiskottaa ja vitun väliä. Jos kunnolla niin kaikki pois puhtaalle betonille. Samalla kun piikkaa laatat menee ne jämätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288