jaksat odottaa minua?
Mies, kauankohan
28
970
Vastaukset
- Anonyymi
Odottaa jaksaa jos rakastaa ja on toivoa. Mutta itse en tiedä onko toivoa. Odotan silti kun ei ole mitään muuta vaihtoehtoa sille, mitä tehdä, mihin olisin edes tyytyväinen. Välillä masennun kun tuntuu niin toivottomalle.
- Anonyymi
Minulla on ikuisuus aikaa odottaa;)) lyhyempikin aika kävisi😊
- Anonyymi
Eipä tässä odoteta muuta kuin omaa hautapaikkaa. Sivusta tämäkin.
- Anonyymi
En oodota enää. Hyvästi..
- Anonyymi
En mä sua odota. Jos joku sopiva kohdalle tulee niin otan omakseni.
Niin kauan kuin on tarpeen odottaa.
- Anonyymi
Oho 😯 niinkö 🤗 hui 😚
- Anonyymi
Jaksan kyllä odottaa, kunhan välillä hieman näytät niitä tunteita jotta saan taas toivoa.
- Anonyymi
Ikuisesti ja vähän ylikin😘
- Anonyymi
Kerro aikuiselle älä mene vanhojen äijien kelkkaa
- Anonyymi
Kenelle puhut?!
- Anonyymi
Itse tajunnut jo sen ettei kannata enää odottaa, se tulee jos on tullakseen. Ilmankin pärjään ja olen pärjännyt. En ole hän, jonka perään kukaan katsoisi sillä silmällä, enempi perssilmällä. Selkiä tullut nähtyä monenlaisia.
- Anonyymi
Parempi kun elää omaa elämäänsä ja antaa kohtalon kuljettaa.
- Anonyymi
Vuoden tai kaksi
https://youtu.be/x_fVQ8NigSs
hyvää yötä - Anonyymi
En enää sekuntiakaan.
- Anonyymi
Sama fiilis miehestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama fiilis miehestä
Sekunti meni jo aika kauan aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekunti meni jo aika kauan aikaa sitten.
Sellasta tää on. Sekunnit vaan kuluu
- Anonyymi
Samat yhdelle miehelle. Ohi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta tää on. Sekunnit vaan kuluu
Niin on. Ja minuutit siinä sivussa.
- Anonyymi
Jos tietää mitä odottaa?
- Anonyymi
Odotin jo muutaman kerran oman aikani, et koskaan saapunut.
Menneen talven lumia
- Anonyymi
Odotan sinua nainen niin kauan, kuin tilanne vaatii. En anna periksi, jos sinä et anna.
- Anonyymi
Tietenkin ikuisuuden! Eihän sille edes mitään voi, kun sydän tietää, kuka on se oikea, eikä anna hetken rauhaa ikävästi pamppaillen!
Mutta mieluusti mä kyllä haluaisin tallettaa sut kokonaan ja kaikkineen mieleeni jo nyt, kun meillä on vielä nuoruutta jäljellä. - Anonyymi
Olen odottanut ja odotan nainen sinua. Pidän siten suhteemme toivoa yllä.
- Anonyymi
Niin kauan kun hengissä olen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194