Belgianpaimenkoira tappoi kiltin Pekko-koiran Röykän Keinukaaressa 30.7.2022.
Pekko-koiran omistaja kertoi Röykkä Facebookissa, että belgianpaimenkoira pääsi omistajaltaan irti, karkasi ja raateli Pekko-koiran kuoliaaksi belgianpaimenkoiran omistajan läsnäollessa. Hyökänneen koiran omistaja ei pyynnöistä huolimatta tullut ovelle selvittämään tapahtunutta.
Tässäkin toistui sama kaava, että ensin syyllistytään rikokseen ja sitten paetaan vastuuta ja korvausvelvollisuutta.
Pekko-koiran omistaja kertoi Facebookissa, että asia on mennyt poliisille, koska muuten ei selviä.
Mistä se johtuu, että tuollaisessa tilanteessa rikollinen niin usein pakenee paikalta??
PS. Jos joku tietää millä kadulla kyseinen tappajakoira (belgianpaimenkoira) asuu, olisi kiva että kertoisi niin tietäisi muut varoa kyseistä aluetta. No varmasti selviää asukkaita tavattaessa.
Miksi koiran omistaja usein pakenee paikalta, kun koira on hyökännyt toisen koiran kimppuun?????
7
188
Vastaukset
- Anonyymi
Koirille pitäisi tulla pakollinen koulutus Suomessa. On vaarallista kun isoja, kouluttamattomia koiria on osaamattomissa käsissä. Kaikissa olosuhteissa koiran on oltava omistajansa hallinnassa. Nykyisin useinkaan ei ole.
Pelkurimaista paeta paikalta.
Ikävä tapaus. - Anonyymi
Koirankoulutus omistajille ja koiranpitolupa. Päällekäynnneistä lopetus viivyttelemättä.
- Anonyymi
Lähtevät samalla tavalla karkuun vaikka raatelisi pikkulapsen hengiltä, eivätkä soita apua vaikka jäisi henkiin.
- Anonyymi
Pistää vihaksi. Kuljen tuon tappajakoiran kodin ohi usein. Myös öiseen aikaan.
- Anonyymi
Onko linkkiä lehtijuttuun?
- Anonyymi
Ei ole ollut lehdessä.
- Anonyymi
Ison koiran omistajat ovat usein pelkureita ja koira hankitaan itsevarmuuden jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672