Rakennusliikkeet ovat aina olleet kusettajia enemmän tai vähemmän,mutta nykypäivänä mennyt sikamaisuuden huipulle!!Kyllä näillä rakennusyhtiöillä ei ole mitään tekemistä Suomalaisen laadun ja rehellisyyden kanssa!!!!Kyllä mennään,joka päivä huonompaan suuntaan!!!!!!!!!Kusettajat ovat nykypäivän sankareita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Rakennusliikkeet
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
En ota kantaa tuohon rehellisyyteen mutta laadussa olisi parentamisen varaa.
Kävin asuntomessuille ja useimmissa asunnoissa oli jätetty se pikkutarkka näprääminen pois.Eritoten kylpyhuoneissa laatat ei olleet osuneet oikein samaan linjaan toisen seinän kanssa ja laattajaot oli oudosti suikaloitu nurkkiin ettei oltu puolitettu.
Oli huolimattomuutta saumauksissa ja silikoonauksissa jotka näkyi ottavan hyvinkin silmiin kun kuvitteli ihmisen istuvan pytyllä ja mihin hänen silmänsä istuessa osuu. - Anonyymi
Kyllä olen kokenut itse tämän kusetusmyllyn!!Parempi kuin siirtyisivät venäjän markkinoille,koska laatu samaa kuin vanhoina neuvostoaikoina!!HÄVETTÄÄ KOKO RAKENNUSALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PELKKÄÄ KUSETTAMISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Löytyisikö Järvenpäästä mitään luotetettavaa rakennusliikettä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612981- 422377
- 311863
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa771723Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771285- 391260
- 791080