Miksi näin?
Suositteko edelleen laittomia huostaanottoja ja raivoatte, että niistä puhutaan?
Tänään Aamu-TV:n joka uutisissa kerrottiin laittomista huostaanotoista, niitä on tehty jo kauan ja tehdään edelleen. Jos on lapsirakas, niin mitä ihmeen syytä niistä on vihata lasten perheitä? He ovat jotuneet laittoman kohtelun uhriksi, mikä vihan aihe se on?
Suurimmat ryhmät laitomuuksien kohteeksi joutuneissa ovat edelleen oppimisongelmaiset tod.näk. NEPSY-lapset ja tai muuten erikoissairaanhoidon tarpeessa olevat lapset ja nuoret.
Sijaishuoltoko potee hirveää vihaa huostaperheitä kohtaan?
4
365
Vastaukset
- Anonyymi
Sille se valitettavasti vaikuttaa ainakin joidenkin kirjoittajien kohdalla.
TV:ssä Puustinen-Korhonen sanoi viidesosan olevan laittomia huostia, luulisi lakien mukaan huostattuja riittävän kaikille halukkaille. Joten ei tarvitsisi piikitellä ja raivota laittomista kenellekään.
Jos minun lapseni vietäisiin laittomasti kotoa ja eristettäisiin rakkaistaan, niin kyllä minä antaisin kuulua siitä pitkälle ja kauan. Ymmärrän erittäin hyvin, että laittomista on kirjoitettu paljon vuosien saatossa.- Anonyymi
Eiköhän kaikiiin sijoituksiin ole jokin. Syy ei kai noita ilman syytä sijoiteta . Niin että paras toimia niin ettei sijoituksia tule. Ja myöntää omatkin vikansa
- Anonyymi
Olen tavannut sijaishuoltopaikoissa työskenteleviä ja heidän kertomansa mukaan ovat jo vuosikausia tajunneet, että jotain on pielessä kun lapsia tulee aivan hyvän oloisista kodeista, eikä rehellinen ihminen voi moitteen sijaa löytää kasvatustavoissa. Mutta hyvin monilla on neurologisia piirteitä ja ovat erilaisia oppijoita. Lain mukaan näiden lasten tuki olisi löydyttävä aivan muualta kuin lastensuojelusta. Ja ei heille ls yleensä mitään apua pysty tarjoamaankaan, siis ei sijaishuollon laitoksissakaan ole kuin hyvin harvoissa erityisoppijoille tukea, ammattitaito ei yleensä riitä edes heidän ymmärtämiseen, saati auttamiseen.
- Anonyymi
Lakimies, entinen sosiaalityöntekijä kertoo mädännäisestä ja korruptioituneesta lastensuojelusta Suomessa: https://www.facebook.com/timo.jalava/videos/762759121704008
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213568
- 891794
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa831211Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1601179- 511028
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52977Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182935- 61912
- 42866
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139807