12 viikkoisen kissan ruokinta

Anonyymi

Löydän netistä ristiriitaisia vastauksia paljon 12 viikkoisen uros kissan pitäisi syödä päivässä märkäruokaa. Meillä on latz junior märkäruoka pussukoita. Riittääkö yksi märkä ruokapussi päivässä (jaetaan neljään osaan päivän aikana)

12

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy kissasi kasvattajalta!

• Anonyymi

Ihan voi mennä lähimpään eläin kauppaan keskustella siellä kissan ravinosta ja määristä minkä verran tarvitse päivässä ravintoa. Kuin olisit voinut keskustella eläinläkärin kanssa asiasta.Olehtan kissan rokotanut ? Sopinnut eläinlääkärin kanssa sirutus/ kissan sterilisaatio/ Madotus ym.Kissa ei oe siis ilmainen .Kun hankit kissan,käytät sitä myös eläinlääkäri ,kerran vuosi terveystarkistus.ym.Maksaa yhtä paljon käynnit kuin koiran kanssa.Pieni koko ei tee sitä käyntiä halvemaksi!Tarkistathan kisasi ravinossa mitä ostat ruoka kaupat ei ole tuhkaa-viljaa.Isoimat terveyshaitat kaikille eläimille ne!

• Anonyymi

Anna kissanpennun syödä niin paljon kuin haluaa. Ja muista raikas vesi. (Nappuloitakin on pennuille ja halutessa niitä voi liuottaa veteen.)

• Anonyymi

12-viikkoiselle pennulle on annettava ruokaa niin paljon kuin se syö. Ruokaa on tarjottava useita kertoja päivässä. Kissa itse tietää tarpeensa, turha siis katsella mitään ohjeita.

Osa aterioista saisi olla märkäruokaa, osa kuivaruokaa. Vettä on oltava tarjolla koko ajan.

• Anonyymi

Miksi ottaa kissan jos ei tiedä mitään sen hoitamisesta? Viisaus ei asu heissä.

• Anonyymi

Ei kissan omistus/ hoito mitään tähtitiedettä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jo ohjeellisen annostuksen lukeminen ruokapakkauksen kyljestä on liian hankalaa "tähtitiedettä", niin todellakin silloin jätetään katti hankkimatta. Luulisi noin saatanan tyhmällä yksilöllä olevan tarpeeksi tekemistä itsensä hengissä pitämisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jo ohjeellisen annostuksen lukeminen ruokapakkauksen kyljestä on liian hankalaa "tähtitiedettä", niin todellakin silloin jätetään katti hankkimatta. Luulisi noin saatanan tyhmällä yksilöllä olevan tarpeeksi tekemistä itsensä hengissä pitämisessä.

En ole tuo aloittaja,mutta kyllä surettaa yleisesti näillä palstoilla, kun joku kysyy jotain, niin tulee tyly vastaanotto.
        Eikö ole kuitenkin hyvä, että haluaa saada tietoa ja on kiinnostunut lemminkinsä asioista. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuo aloittaja,mutta kyllä surettaa yleisesti näillä palstoilla, kun joku kysyy jotain, niin tulee tyly vastaanotto.
        Eikö ole kuitenkin hyvä, että haluaa saada tietoa ja on kiinnostunut lemminkinsä asioista. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

Ei todellakaan ole hyvä, kun ruokinnasta ja muista perusasioista aletaan kyselemään vasta, kun elukka on jo hankittu. Nämä asiat selvitetään jo etukäteen, ja on suorastaan kuvottavaa, että tuollaista toimintaa yrität valkopestä jotenkin hyvänä ja normaalina toimintana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole hyvä, kun ruokinnasta ja muista perusasioista aletaan kyselemään vasta, kun elukka on jo hankittu. Nämä asiat selvitetään jo etukäteen, ja on suorastaan kuvottavaa, että tuollaista toimintaa yrität valkopestä jotenkin hyvänä ja normaalina toimintana.

No hyvä, että sinä olet täydellinen kasvattaja.

Minä itse en ollut, vaan otin selvää, kun eläin tuli kotiin. Hyvin ehdin ja kissa eli hyvän ja onnellisen elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole jos ymmärtää että eläinperäistä. Eli lihaa. Ja pennulle saa olla eläinrasvaakin...
        Oli ruoka vaikka pussiruokaa. En osta mitään missä lukee: kasvivalkuaistiivisteitä. Vehnää,kauraa tms. Soijaa,hernettä. Sokereita.
        Nämä asiat kuuluvat kasvissyöjän ruokaan-;ei kissan.

• Anonyymi

Saahan se rasvaista lihaa? Ja voisit antaa hyviä viljattomia raksuja vapaasti syödä.
      Minua askarrutti mistä se saa energiaa,koska märkäruuassa on tosi vähän eläinrasvaa. Kissan ruuassa saa olka vähän toistakymmentä prosenttia eläinrasvaa.
      Ei viljaa. Ei soijaa,ei sokereita. Luepa se pussiruuan tuoteseloste.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8186
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4408
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4038
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    5. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      49
      3027
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2810
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2496
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1976
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      30
      1955
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      1883
    Aihe