Hei,
Josko täältä joku osaisi neuvoa tai ohjata oikealle polulle tietoa etsimään.
Olen siis työpaikaltani opintovapaalla ja raskaana tällä hetkellä. Laskettu aika on helmikuussa. Opintovapaani jatkuisi vielä ensi vuoden syyskuuhun ja tälle ajalle tilallani on sijainen.
Katkeaako opintovapaani ja vaihtuu raskausvapaaseen (14-30pvä ennen laskettua aikaa) ja tämän jälkeen vanhempainvapaaseen, jonka jälkeen jatkuisi taas opintovapaana? Olenko oikeutettu näihin vapaisiin, kun olen ilmoittanut itseni jo opintovapaalle? Opinnothan tietenkin menevät jokatapauksessa hetkeksi tauolle ja ilmoitan itseni poissaolevaksi koululta. Ajatuksena olisi sillä aikaa työstää opinnäytetyötä kotona vauvan kanssa ollessani.
Aikuiskoulutustukikuukauteni loppuvat jo nyt joulukuussa ja tipahdan sen jälkeen perus opintorahan piiriin. Olisiko sillä mitään merkitystä raskaus- ja vanhempainrahojen määrään, jos päätän irtisanoa itseni töistä sen jälkeen kun olen saanut viimeiset aikuiskoulutustuet? Tällöin töissä ei tarvitsisi roikotella sijaisia turhan tähden.
Opintovapaa ja raskaus
Anonyymi
0
788
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886