Ensin kymmenen vuotta akkutehdas kupla.
Sitten Liikenneympyröihin taideteokset
Ja nyt ihan mainos Vaalimaan rajalle.🤣
Mitä seuraavaksi jaatte flyereita Ukrainassa?
Yhä vaan parempaa
38
251
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeisto itse haukkuu, ja nyt ollaan niin maailman halaajia
- Anonyymi
JusticeTroopers ,wach out Russia🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JusticeTroopers ,wach out Russia🤣
https://www.episodi.fi/uutiset/raivostunut-sylvester-stallone-haukkuu-taas-rocky-tuottajan-kutsuu-tulevaa-spinoff-leffaa-saalittavaksi-ja-idioottimaiseksi/ niin Ivan Drago Venäläinen nyrkkeilijä saa oman elokuvan,nyt äkkiä boikotti ettei elokuvaa esitetä Varkaudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.episodi.fi/uutiset/raivostunut-sylvester-stallone-haukkuu-taas-rocky-tuottajan-kutsuu-tulevaa-spinoff-leffaa-saalittavaksi-ja-idioottimaiseksi/ niin Ivan Drago Venäläinen nyrkkeilijä saa oman elokuvan,nyt äkkiä boikotti ettei elokuvaa esitetä Varkaudessa
Kielletään myös Rocky 4elokuva
Kaikki YouTubessa oleva missä on konsertoinut Venäjällä
Vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielletään myös Rocky 4elokuva
Kaikki YouTubessa oleva missä on konsertoinut Venäjällä
Vai mitä?Sammet on kotoisin Venäjältä,miksi Festivaalin nimi ei ole kielletty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sammet on kotoisin Venäjältä,miksi Festivaalin nimi ei ole kielletty?
Siellä muuten vaan jorasitte ja vipteltassa istuitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä muuten vaan jorasitte ja vipteltassa istuitte.
Tuliko Festari kaupungin tuki Teollisuuskylän koneenostokassasta?
- Anonyymi
Vieläkö miesviljelijät tarvitse vaimonsa puhelinta keljuiluin,sekä matkanpilamiseen
- Anonyymi
jaakob
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
Teatteri saa rahaa ja paljon.
480 000€ joka vuosi. Jokaista näytös iltaa varkauden veronmaksajat tukevat 2800 €:lla !
Sillä rahalla nämä harrastajat sitten juhlivat, samat ihmiset illasta toiseen, näytöksestä seuraavaan... - Anonyymi
vp tissari
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437