Onkohan Apula lemmikkipalstat lopetettu. Yritin laittaa kissanpentuja myyntiin mutta sivua ei löytynyt enää vai onko se vaan vaihtanut nimeä?
Apula -Lemmikkipalstat
31
35679
Vastaukset
- Anonyymi
Koitin katsella koirailmoituksia ja sivua ei löydy:/ Itse juuri mietin samaa ja googlaamalla tämä palsta vaan tuli asiasta vastaan. Koitin katsoa myös, onko Torin ilmoitukset lisääntyneet eli onko laitettu sinbe, mutta ei vielä ainakaan ryntäystä. En ymmärrä mikä sivustossa...
- Anonyymi
Kirjoitin äsken kommentin ja nyt löysin tällaisen paikan. En ole koskaan tällaista huomannut, joten voisiko olla "ex apula"?
https://www.myyntipalsta.fi/ilmoitukset?osasto=Kissat- Anonyymi
Lankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna.
Joutikin loppua.
- Anonyymi
Tuo sivusto oli ollut jo kauan ennen kuin Apula lopetettiin. Muut Lemmikkipalstat.net sivut olis voitu lopettaa, mutta jättää tuo Apula, harmi!
- Anonyymi
Kissanpentuja pyyntihinta 500 €. No just.
- Anonyymi
maksulisia ja vaan 1/100 sopiva. muista ilmoituksesta meni 38 € ja ei ilmoitusta ja ei rahan palautusta. huijareiden
- Anonyymi
Loppunut on koko palsta
- Anonyymi
Ymmärsin, että apulan sivuja päivitellään. Ja siinä kuluu hetken aikaa. Ennenkuin saavat sivuston päivitetyksi.
1/8 laitettu kiinni ..20 v toiminta. harmi
- Anonyymi
En tiedä :(
- Anonyymi
Voi eikä!!! Miksi ihmeessä?
Itsekkin ilmoitin koirani pennuista sitä kautta tosin siitä jo aikaa mutta kun Tori.fi vaati ties mitä ilmoitukseen katsoin apulan helpommaksi ja niin olikin. Pennut löysivät todella hyvät kodit joihin edelleenkin ollaan yhteyksissä:)
Suotta Apulaa morkattu.- Anonyymi
Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee!
Hyvältä kuulostaa! Ulkomaalaisilla on tapana olla epärehellisiä eläinkaupoissa. Myyvät sairaita eläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen antanut neljälle eri koiralle kodin viimeisille päiville.
Nyt Fanti, jonka hain Turusta nauttii elämästä kanssani
- Anonyymi
Ei ole enää Apulaa.
Tori on natsipaikka ilmoittaa.
Vaativat koko ajan enemmän ja enemmän ihmisiltä tietoja.
Eräs kennelinpitäjä moitti kun olisi alentanut pentujen hintaa ilmoitukseen se ei torin pitäjille käynyt.
Tosi outo myyntipalsta.
Kumpa joku pian perustaisi uuden ja hyvän lemmikkien myyntipalstan.
Ostajastahan se on kiinni kuinka tarkkaan katsoo mitä ostaa ei ilmoituspalstasta. - Anonyymi
Voi harmi.
Nettimarkkinakaan ei enää näköjään ilmoita koiria
Tori pääsee nyt kukkoilemaan ainoana ja kuulemma todellakin kukkoilee - Anonyymi
Koiria voi ilmoittaa http://koiratori.com sivulle
Kissoja ja koiria voi ilmoittaa findit.fi sivulle
Toimivat asiallisesti, ilmoitetaan näissä niin torin porukka saa pelleillä keskenään.
Eivät anna kertoa sekarotuisen koiran rotuja eli tori suosii rotukoiria, outoa toimintaa ottaen huomioon mihin jamaan rotujärjestö on saattanut sairaat rotukoirat.- Anonyymi
Jep, tähän samaan tällä viikolla törmäsin.
Täysin naurettavaa touhua TORIssa. Ei mikään ole niin hankalaa, kuin saada siellä julkaistua lemmikki-ilmoitus :(((( - Anonyymi
ja niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes!
Tämäpä juuri. Trokarit riehuu torissa samanaikaisesti, kun tavallisten suomalaisten on koko ajan vain entistäkin vaikeampaa ilmoittaa torissa.
- Anonyymi
Onneksi on lopetettu!!
- Anonyymi
tyhmä
- Anonyymi
Harmi että apula kadonnut. Itse löysin aikanaan siltä kaksi rotukoiraani sekä yhden paperittoman rotukoiran sitä kautta.
Kaikki terveitä ( mitä rotukoirat voiva olla..) sekä elivät suht pitkän iän. (9-16 vuotta).
Nyt kaipaisi uutta laumaa viimeisimmän menehdyttyä mutta tori.fi vaikuttaa hankalalta. - Anonyymi
Ei ole apulaa enää. harmi... sieltä itse ennen katselin. Entinen koirakin tuli sieltä! :( <3
- Anonyymi
Moikka. Mikä on kissanpennun hinta? Missä asut?
- Anonyymi
Eläin.fi voi ilmoittaa ja ostaa
- Anonyymi
Näitä on lopetettu siksi, kun jotkut myy ensinnäksin ennen luovutusikää olevia ja toinen ongelma on ollut ilmoitukset, joissa myynnin tarpeeseen on kirjattu "muuten laitan säkkiin ja hukatan". Eli ei terveet ihmiset kauppaavat ja lahjoittavat eläimiä vaikka oikea tapa olisi leikkauttaa, jotta ongelma pentueita ei syntyisi. Vastuutonta touhua.
- Anonyymi
Myyntipalstalta löytyy myytäviä koiria:
https://www.myyntipalsta.fi/ilmoitukset?osasto=Koirat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924