Onkohan Apula lemmikkipalstat lopetettu. Yritin laittaa kissanpentuja myyntiin mutta sivua ei löytynyt enää vai onko se vaan vaihtanut nimeä?
Apula -Lemmikkipalstat
32
38976
Vastaukset
- AnonyymiKoitin katsella koirailmoituksia ja sivua ei löydy:/ Itse juuri mietin samaa ja googlaamalla tämä palsta vaan tuli asiasta vastaan. Koitin katsoa myös, onko Torin ilmoitukset lisääntyneet eli onko laitettu sinbe, mutta ei vielä ainakaan ryntäystä. En ymmärrä mikä sivustossa... 
- AnonyymiKirjoitin äsken kommentin ja nyt löysin tällaisen paikan. En ole koskaan tällaista huomannut, joten voisiko olla "ex apula"? 
 https://www.myyntipalsta.fi/ilmoitukset?osasto=Kissat- AnonyymiLankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna. Joutikin loppua. 
- AnonyymiTuo sivusto oli ollut jo kauan ennen kuin Apula lopetettiin. Muut Lemmikkipalstat.net sivut olis voitu lopettaa, mutta jättää tuo Apula, harmi! 
- AnonyymiKissanpentuja pyyntihinta 500 €. No just. 
- Anonyymimaksulisia ja vaan 1/100 sopiva. muista ilmoituksesta meni 38 € ja ei ilmoitusta ja ei rahan palautusta. huijareiden 

- AnonyymiLoppunut on koko palsta 
- AnonyymiYmmärsin, että apulan sivuja päivitellään. Ja siinä kuluu hetken aikaa. Ennenkuin saavat sivuston päivitetyksi. 
- 1/8 laitettu kiinni ..20 v toiminta. harmi 
- AnonyymiEn tiedä :( 
- AnonyymiVoi eikä!!! Miksi ihmeessä? 
 Itsekkin ilmoitin koirani pennuista sitä kautta tosin siitä jo aikaa mutta kun Tori.fi vaati ties mitä ilmoitukseen katsoin apulan helpommaksi ja niin olikin. Pennut löysivät todella hyvät kodit joihin edelleenkin ollaan yhteyksissä:)
 Suotta Apulaa morkattu.- AnonyymiKäy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee! Hyvältä kuulostaa! Ulkomaalaisilla on tapana olla epärehellisiä eläinkaupoissa. Myyvät sairaita eläimiä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi Itse olen antanut neljälle eri koiralle kodin viimeisille päiville. 
 Nyt Fanti, jonka hain Turusta nauttii elämästä kanssani

- AnonyymiEi ole enää Apulaa. 
 Tori on natsipaikka ilmoittaa.
 Vaativat koko ajan enemmän ja enemmän ihmisiltä tietoja.
 Eräs kennelinpitäjä moitti kun olisi alentanut pentujen hintaa ilmoitukseen se ei torin pitäjille käynyt.
 Tosi outo myyntipalsta.
 Kumpa joku pian perustaisi uuden ja hyvän lemmikkien myyntipalstan.
 Ostajastahan se on kiinni kuinka tarkkaan katsoo mitä ostaa ei ilmoituspalstasta.
- AnonyymiVoi harmi. 
 Nettimarkkinakaan ei enää näköjään ilmoita koiria
 Tori pääsee nyt kukkoilemaan ainoana ja kuulemma todellakin kukkoilee
- AnonyymiKoiria voi ilmoittaa http://koiratori.com sivulle 
 Kissoja ja koiria voi ilmoittaa findit.fi sivulle
 Toimivat asiallisesti, ilmoitetaan näissä niin torin porukka saa pelleillä keskenään.
 Eivät anna kertoa sekarotuisen koiran rotuja eli tori suosii rotukoiria, outoa toimintaa ottaen huomioon mihin jamaan rotujärjestö on saattanut sairaat rotukoirat.- AnonyymiJep, tähän samaan tällä viikolla törmäsin. 
 Täysin naurettavaa touhua TORIssa. Ei mikään ole niin hankalaa, kuin saada siellä julkaistua lemmikki-ilmoitus :((((
- Anonyymija niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ja niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes! Tämäpä juuri. Trokarit riehuu torissa samanaikaisesti, kun tavallisten suomalaisten on koko ajan vain entistäkin vaikeampaa ilmoittaa torissa. 

- AnonyymiOnneksi on lopetettu!! - Anonyymityhmä 

- AnonyymiHarmi että apula kadonnut. Itse löysin aikanaan siltä kaksi rotukoiraani sekä yhden paperittoman rotukoiran sitä kautta. 
 Kaikki terveitä ( mitä rotukoirat voiva olla..) sekä elivät suht pitkän iän. (9-16 vuotta).
 Nyt kaipaisi uutta laumaa viimeisimmän menehdyttyä mutta tori.fi vaikuttaa hankalalta.
- AnonyymiEi ole apulaa enää. harmi... sieltä itse ennen katselin. Entinen koirakin tuli sieltä! :( <3 
- AnonyymiMoikka. Mikä on kissanpennun hinta? Missä asut? 
- AnonyymiEläin.fi voi ilmoittaa ja ostaa 
- AnonyymiNäitä on lopetettu siksi, kun jotkut myy ensinnäksin ennen luovutusikää olevia ja toinen ongelma on ollut ilmoitukset, joissa myynnin tarpeeseen on kirjattu "muuten laitan säkkiin ja hukatan". Eli ei terveet ihmiset kauppaavat ja lahjoittavat eläimiä vaikka oikea tapa olisi leikkauttaa, jotta ongelma pentueita ei syntyisi. Vastuutonta touhua. 
- AnonyymiMyyntipalstalta löytyy myytäviä koiria: 
 https://www.myyntipalsta.fi/ilmoitukset?osasto=Koirat
- AnonyymiOnko mitään myyntipalstaa jossa voi myydä tai antaa esim. koiria kaverini puolesta kyselen, hänen veljellään olisi kaksi metsästyskoiraa, jotka eivät toimi riistalla ja toinen ainakin on vielä paukkuarka, luovuttaisi hyvään kotiin, kotikoiraksi ja lenkkikaveriksi?? 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475007
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral892713
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181821
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161636
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521331