Apula -Lemmikkipalstat

Anonyymi

Onkohan Apula lemmikkipalstat lopetettu. Yritin laittaa kissanpentuja myyntiin mutta sivua ei löytynyt enää vai onko se vaan vaihtanut nimeä?

29

32621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koitin katsella koirailmoituksia ja sivua ei löydy:/ Itse juuri mietin samaa ja googlaamalla tämä palsta vaan tuli asiasta vastaan. Koitin katsoa myös, onko Torin ilmoitukset lisääntyneet eli onko laitettu sinbe, mutta ei vielä ainakaan ryntäystä. En ymmärrä mikä sivustossa...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankinen lopetti lemmikkipalstat viime viikonloppuna.

        Joutikin loppua.


      • Anonyymi

        Tuo sivusto oli ollut jo kauan ennen kuin Apula lopetettiin. Muut Lemmikkipalstat.net sivut olis voitu lopettaa, mutta jättää tuo Apula, harmi!


      • Anonyymi

        Kissanpentuja pyyntihinta 500 €. No just.


      • Anonyymi

        maksulisia ja vaan 1/100 sopiva. muista ilmoituksesta meni 38 € ja ei ilmoitusta ja ei rahan palautusta. huijareiden


    • Anonyymi

      Loppunut on koko palsta

    • Anonyymi

      Ymmärsin, että apulan sivuja päivitellään. Ja siinä kuluu hetken aikaa. Ennenkuin saavat sivuston päivitetyksi.

    • 1/8 laitettu kiinni ..20 v toiminta. harmi

    • Anonyymi

      En tiedä :(

    • Anonyymi

      Voi eikä!!! Miksi ihmeessä?
      Itsekkin ilmoitin koirani pennuista sitä kautta tosin siitä jo aikaa mutta kun Tori.fi vaati ties mitä ilmoitukseen katsoin apulan helpommaksi ja niin olikin. Pennut löysivät todella hyvät kodit joihin edelleenkin ollaan yhteyksissä:)
      Suotta Apulaa morkattu.

      • Anonyymi

        Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi

        siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä on rasismi ja maksulisia ilmoituksia. jos olen ulkomaalainen nimi, niin otavat itselle 38€ ja ilmoitus ei menee!

        Hyvältä kuulostaa! Ulkomaalaisilla on tapana olla epärehellisiä eläinkaupoissa. Myyvät sairaita eläimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy tsekkaamassa Myyntipalsta.fi

        Itse olen antanut neljälle eri koiralle kodin viimeisille päiville.
        Nyt Fanti, jonka hain Turusta nauttii elämästä kanssani


    • Anonyymi

      Ei ole enää Apulaa.
      Tori on natsipaikka ilmoittaa.
      Vaativat koko ajan enemmän ja enemmän ihmisiltä tietoja.
      Eräs kennelinpitäjä moitti kun olisi alentanut pentujen hintaa ilmoitukseen se ei torin pitäjille käynyt.
      Tosi outo myyntipalsta.
      Kumpa joku pian perustaisi uuden ja hyvän lemmikkien myyntipalstan.
      Ostajastahan se on kiinni kuinka tarkkaan katsoo mitä ostaa ei ilmoituspalstasta.

    • Anonyymi

      Voi harmi.
      Nettimarkkinakaan ei enää näköjään ilmoita koiria
      Tori pääsee nyt kukkoilemaan ainoana ja kuulemma todellakin kukkoilee

    • Anonyymi

      Koiria voi ilmoittaa http://koiratori.com sivulle
      Kissoja ja koiria voi ilmoittaa findit.fi sivulle
      Toimivat asiallisesti, ilmoitetaan näissä niin torin porukka saa pelleillä keskenään.

      Eivät anna kertoa sekarotuisen koiran rotuja eli tori suosii rotukoiria, outoa toimintaa ottaen huomioon mihin jamaan rotujärjestö on saattanut sairaat rotukoirat.

      • Anonyymi

        Jep, tähän samaan tällä viikolla törmäsin.
        Täysin naurettavaa touhua TORIssa. Ei mikään ole niin hankalaa, kuin saada siellä julkaistua lemmikki-ilmoitus :((((


      • Anonyymi

        ja niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja niitä koiria on torin työntekijät myydää. tiedän iso porukka, myyvät koirat VVenäjältä. kaikki heidän ilmoituksi a aina torilla!!!oma bisnes!

        Tämäpä juuri. Trokarit riehuu torissa samanaikaisesti, kun tavallisten suomalaisten on koko ajan vain entistäkin vaikeampaa ilmoittaa torissa.


    • Anonyymi

      Onneksi on lopetettu!!

      • Anonyymi

        tyhmä


    • Anonyymi

      Harmi että apula kadonnut. Itse löysin aikanaan siltä kaksi rotukoiraani sekä yhden paperittoman rotukoiran sitä kautta.
      Kaikki terveitä ( mitä rotukoirat voiva olla..) sekä elivät suht pitkän iän. (9-16 vuotta).
      Nyt kaipaisi uutta laumaa viimeisimmän menehdyttyä mutta tori.fi vaikuttaa hankalalta.

    • Anonyymi

      Ei ole apulaa enää. harmi... sieltä itse ennen katselin. Entinen koirakin tuli sieltä! :( <3

    • Anonyymi

      Moikka. Mikä on kissanpennun hinta? Missä asut?

    • Anonyymi

      Eläin.fi voi ilmoittaa ja ostaa

    • Anonyymi

      Näitä on lopetettu siksi, kun jotkut myy ensinnäksin ennen luovutusikää olevia ja toinen ongelma on ollut ilmoitukset, joissa myynnin tarpeeseen on kirjattu "muuten laitan säkkiin ja hukatan". Eli ei terveet ihmiset kauppaavat ja lahjoittavat eläimiä vaikka oikea tapa olisi leikkauttaa, jotta ongelma pentueita ei syntyisi. Vastuutonta touhua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe