Veljeni teki tämän minusta, se on hänen fantasiansa.. Olen itse 19 vuotias nainen ja veljeni on päälle 30 vuotias. Sain hänet suostuteltua tähän koska haluaisin itse löytää uusia eroottisia tuttavuuksia..
https://finnishpleasure.blogspot.com/2022/08/eroottinen-tarina.html
Eroottinen tarina, sisko ja veli
7
3852
Vastaukset
Oli hiukan vaikeaa pysyä mukana. Sanoit, että kirjoittaja oli veljesi, siis mies, mutta se oli niin naistenkielen ja naistentyylin mukainen, että se oli epäilemättä naisen kirjoittama.
Kirjalliset lahjat todellisella kirjoittajalla olivat kyllä hyvät. Sisarusrakkaus, joka vielä laajenee seksiksi, on hyvin kaunista ja sopusointuisempaa kuin usein huonot sisarusten välit konsanaan. 🌹👀- Anonyymi
Kiitos kommentista =) Tarinan on kylläkin kirjoittanut tosiaan mies..
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen mies harvoin edes osaa näin täydellistä naisten tyyliä ja kieltä, mutta koska kerrot näin, pidän selitystäsi uskottavana, mutta poikkeuksellisena. En myöskään pidä tällaisia asioita millään tapaa sopimattomina, mutta kyllähän ne sotkevat ja vaikeuttavat eläytymistä ja roolinottoa.
Vertailuna takavuosien ilmiö, kun valtaosa sinänsä kielellisesti laadukkaista seksinovelleista - ennen nettiä - syntyi naiskirjailijoiden lisäansioina, vaikka kertojaminä oli mies. Kyllä niiden lukeminen oli vaikeaa.
Kiitoksia sinulle ja veljellesi laatunovellista. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Tavallinen mies harvoin edes osaa näin täydellistä naisten tyyliä ja kieltä, mutta koska kerrot näin, pidän selitystäsi uskottavana, mutta poikkeuksellisena. En myöskään pidä tällaisia asioita millään tapaa sopimattomina, mutta kyllähän ne sotkevat ja vaikeuttavat eläytymistä ja roolinottoa.
Vertailuna takavuosien ilmiö, kun valtaosa sinänsä kielellisesti laadukkaista seksinovelleista - ennen nettiä - syntyi naiskirjailijoiden lisäansioina, vaikka kertojaminä oli mies. Kyllä niiden lukeminen oli vaikeaa.
Kiitoksia sinulle ja veljellesi laatunovellista. 🌹👀Kiitos kun luit sen! =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sisko oikolukenut tekstin ja korjannut jotain siitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sisko oikolukenut tekstin ja korjannut jotain siitä ?
Ei ole
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä"
Kiinnostais tietää miks poistettu..
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623