Olen kaxikymppinen mies.
Vietin aikaa Valasrannalla treenaten ja tanssien.
Minua nipisteltiin pepusta treenien aikana vanhempien naisten toimesta. Samoin kouraistiin ahterista ruokajonossa.
Iltatansseissa 50 nainen kouri minua haaroista.
Olenko kokemuksieni kanssa yksin ?
Puuma iski Valasrannassa
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
No olet varmasti. En ole koskaan kuullut mitään noin kuvottavaa lavoilta. Joku iskubaarimuija voisi tuollaista kännipäissään kokeilla.
Aloitus on brovo. - Anonyymi
"Olenko kokemuksieni kanssa yksin ?"
Kaksinhan me koettiin harjoittelu
lakanavalssia 😋 Etpä silloin inissyt.
🤣 - Anonyymi
Kaxikymppinen 😂😂😂
Noin kirjoitettiin 90-luvulla.- Anonyymi
Tuohan tarkoittaisi sitä, että hän on nuorehko 6-kymppinen ja punakka ukko!
- Anonyymi
"Olen kaxikymppinen mies."
Luin tuon ensin, että olen 80-kymppinen mies. No täällähän
kirjoiteltiin, että lavojen linssiluteet ovat syntyneet 40-luvulla
ja pyörivät näissä tv-tansseissa. Ehkäpä todellisuudessa oletkin
juuri tuon ikäinen. Hyvä, että jalat toimii sen verran, että
pääset vielä lavoille töpöttelemään. Mikään muu ei enää sitten
enää pelitäkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389