Moi! Oon 12 v tyttö. Haluaisin muuttua keijuksi. Kuten winx. Uskon taikuuteen.
Miten tulla keijuksi
13
728
Vastaukset
- Anonyymi
Oon keiju
- Anonyymi
Miten muutuit vai oletko aina ollut keiju
- Anonyymi
Oon myös keiju muutuin keijuksi kun pelasin yhden ihmisen kun se oli tippunut kaivoon niin sitten sain voimat oon eläinten keiju
- Anonyymi
En tiedä miten, mutta itekin haluan olla keiju.
- Anonyymi
syökää kadulta ensimmäinen vastaan tuleva koiran paska, sitten muututte keijuiksi
- Anonyymi
Ei oo asiallinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo asiallinen
On.
- Anonyymi
Lopeta sä huijaat en syö!
- Anonyymi
Anna Annika Saarikon pierasta suuhusi. Sitten lähdet lentoon ja muutut keijuksi.
- Anonyymi
Keijoksi voit tulla sukupuolivaihtomenetelmällä
- Anonyymi
Kohta 1. Mene Prismaan.
Kohta 2. Etsi sieltä keijunsiivet.
Kohta 3. Etsi lisää koska löytämäsi siivet eivät olleet hyvät.
Kohta 4. Pyydä äitiäsi ostamaan löytämäsi siivet.
Kohta 5. Saa äitisi ostamaan siivet.
Kohta 6. Kun olet kotona, kokeile siipiäsi.
Kohta 7. Juokse ympäri taloa huutaen: lennä, lennä, olen keiju ja osaan lentää! - Anonyymi
Oikeesti toimiiko toi
- Anonyymi
1.mene city markettiin
2.etsi rumat lelu siivet
3.etsi kauneimmat siivet koska löytämäsi siivet olivat huonot
4.etsi vanhempasi
5.pyydä heitä ostamaan haluamasi siivet
6.kun olet kotona sovita siipiäsi selkääsi
7.valitettavasti loitsu tulee englaniksi
8.huuda IM FAIRY IM FAIRY
9.HUUDA HALUAN KEIJUKSI NYT PALJASTA VOIMANI
10.sinä yönä huomaat että huoneesi säihkyy
11.ota siipesi pois
12.huuda OLEN KEIJUNYT ON TULLUT AIKANI
13.niin olet keiju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394