Roskakorista löytyi ehyt kamera ,elämänkumppani kuoli se heitettiin pois vain pariston vaihtoi ja se heräsi eloon ,harmi vain filmirullia Ei saa enään kaupoista
netistäkin vain mustavalko rullia varasto tyhjä ei väri filmiä ,ja kehitys 50-75€ helsigkiin asti lähettää kehitettäväksi.meidän entinen kamera panasonic 2000 meni rikki pariston vaihto ei auttanut jossakin netti liikkeessä oli käyt:200€ hinta pyyntö
maksaa se digikamerakin 100€ tietokone kopiokone.
ehyt kamera roskakorista
8
357
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ehyt kamera roskakorista:Pentax 8000 jotain 21,6 vanha toimintakuntoinen.
- Anonyymi
Eikö enää muka saa ollenkaan värifilmiä? Muutama vuosi sitten sai ainakin valokuvausliikkeestä pääkaupunkiseudulla. Järkytyin kyllä kehityksen hinnasta, joka oli 40 euroa. Kun edellisen kerran olin kehittänyt valokuvia, hinta oli ollut suunnilleen 10 e.
- Anonyymi
Kyllähän ne kalliita on kun tehdään/tarvitaan vain marginaaliporukalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne kalliita on kun tehdään/tarvitaan vain marginaaliporukalle.
Ei kai niitä oikeasti enää käytetä muuten kuin elokuvien kuvaamisessa ja sitten erikoiskeissinä sitten on isot kamerat. Siis ei mitään 35mm vaan ne isommat: https://en.wikipedia.org/wiki/Large_format#/media/File:35mm_MF_LF_Comparison.svg
- Anonyymi
Missä on noin kallista? Esim. Fotoyks tarjoaa paljon halvempia palveluja:
https://www.fotoyks.fi/tuotteet.aspx?tr=7&gr=2904 - Anonyymi
....kymmenen euroa kehitys oli keväällä 24 kuvan rullalle... Filmirullaa saa hyvin varustetuista "halpakauppojen" ketjujen liikkeistä (eli muu kuin K/S)..
Filmin käyttö on ollut muotia jo vuosia..- Anonyymi
Ihanko oikein muotia? Missä "piireissä"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikein muotia? Missä "piireissä"?
Aika monissa. Kuvaajien lisäksi mm. skeittarit kuvaavat filmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251805Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö259651Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587