Varkauden tubettajat

Anonyymi

Yksihän näistä on nähty usein kuvaamassa paikallisessa Prismassa, vaikka
henkilökunta on monasti kieltänyt kuvaamisen, niin tämä yksi tubettaja
tiuskii vastaan ja jatkuvasti videoita, missä hän kiertää kuvaamassa prismassa
ihmisiä ja elintarvikkeita mitä vaan nyt keksiikään.
Onhan selvää että kauppiaalla on oikeus valita asiakkaansa, mutta tämä mies ei
tottele selviä käskyjä.
Hieman osviittaa asiaan liittyen mistä on kysymys: https://www.youtube.com/watch?v=oETrtQMXw-0 ja https://www.youtube.com/watch?v=mnAL6G1rTiI&t=7s

Kyllä narsistimaisuus ja ylimielisyys paistaa niin läpi.

96

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyyrönmäki hakekaa kolari pöytänne muualta samoin. Tölli paska

    • Anonyymi

      Ja tälle juutupitähden puolustajalle,poliisi ottaa sinutkin tarkkailuun.

      • Anonyymi

        Sattuu siskokin olemaan vaaliehdokas Facebook kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuu siskokin olemaan vaaliehdokas Facebook kaveri

        Katsotaan kuka jauhaa kenen asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan kuka jauhaa kenen asioita

        Että kannattaa tukiryhmässä olevan pitää pää kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuu siskokin olemaan vaaliehdokas Facebook kaveri

        Hyvä tietää, nokkiminen alkakoon.


      • Anonyymi

        Puolustan kyllä.


    • Anonyymi

      Mulle ei kuulu montako ystävää kelläkin poliitikolla on.valitsen itse ystäväni ja te ette niihin kuulu ettekä tule kuulumaan

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko itsellä noin pelko, että joku uhkaa omaa some suosiota🤣ei vittu liikuta edes samoi some alustoilla.
        Ensinnäkin en ole politiikassa enkä missään puolueissa.enkä ole pyrkimässä.onko tämä ikäihminen sulle joku uhka vai mitä hänen raha-asoita täällä selität.ja tämä valepaskaa väkivallasta.kyllä sitä nyt uhriudutaan,kun ollaan vallankahvassa.yritetään kaikin tavoin mollata ja olla kramilla. Ihan Warkaus Lehti otettu haltuun. Turha luulla ettei siihen läpyskään mitään kirjoitan
        Pidä vaalis valtuustos ja tapahtumat ja syö vaikka paskaa tubessa ei paljon kiinnosta


      • Anonyymi

        Olisin voinut tämän ukon uhkaajan niitata old paronissa nimittäin kun läksit pois nostin sen jälkeen yhden äijän rinnuksista ilmaan yhdellä kädellä


      • Anonyymi

        Huoli ilmoitus tehty sosiaalitoimeen.


      • Anonyymi

        On tehty ilmoitusta sos toimeen. Syy uhkaa väkivallalla mm naapureita.


      • Anonyymi

        Poliisille lähti tästä ilmoitus,että v p t uhkailee ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tehty ilmoitusta sos toimeen. Syy uhkaa väkivallalla mm naapureita.

        teeppä minä ilmoitan poliisille ja isännäöitsijälle että ette anna anhuksen asua rauhassa


    • Anonyymi

      Julkisella paikalla saa kuvata.

      • Anonyymi

        ei saa etenkään kerjäävät läskiperseet jos henkilökunta niin ilmoittaa. se on kauppiaan tahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei saa etenkään kerjäävät läskiperseet jos henkilökunta niin ilmoittaa. se on kauppiaan tahto.

        Eikä kauppaan saa paskoa, joutuvat sulkemaan ja otsonoimaan


    • Anonyymi

      Mulle alat selittää väkivallasta, minkähän takia olen eläkkeellä,vai huvikseenko ukko kännissä riehu kun oli 5-7vuotias.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä kaikenlaista politiikkkoa selittää olevansa lastensuojelun asialla.eipä näkynyt 30vuoteen ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä kaikenlaista politiikkkoa selittää olevansa lastensuojelun asialla.eipä näkynyt 30vuoteen ketään

        Eikä kyllä opettajat eikä kouluterkkarit kiireiltään joutaneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kyllä opettajat eikä kouluterkkarit kiireiltään joutaneet

        Vai tekosyitä tehän se tiedätte asiat🤣


    • Anonyymi

      Koittakaa Varkautelaiset käyttäytyä. T. Naapuri kunta.

    • Anonyymi

      aloittaja yritti vaan sanoa ilmeisesti , että videolla esiintyvä tyyppi ärsyttää suurta osaa katsojista ja silti tunkee turpansa väsyneenä kameraa täyttämään, vetää henkeä että saa sokeripaskalitkua ruhonsa täyteen.
      massuttaa ku pikkuvauvat, aikunen mies silti, ei voi ymmärtää.
      ja kehtaa vielä sipsuttaa ja löntystää prismassa rikkomassa lakia kauppiaan sääntöjen vastaisesti.
      saatanan kelapummi.

      • Anonyymi

        laitetaan poliisi taloon ja isännöitisjä katsotaan loppuuko paskanjauhanta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitetaan poliisi taloon ja isännöitisjä katsotaan loppuuko paskanjauhanta

        nimittäin nyt loppui paskapuhe ja yökoliina perkele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimittäin nyt loppui paskapuhe ja yökoliina perkele

        ilmoitat osoossun tulee sossunämmät ihan muualle


      • Anonyymi

        En on jo vuokra-antajalle ilmoitettu ja kohta saa panosänky paukkaa, kato muutan pois alkaa remontti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En on jo vuokra-antajalle ilmoitettu ja kohta saa panosänky paukkaa, kato muutan pois alkaa remontti

        Katsotaan ensi viikolla kuka täällä tänne paskaa jauhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan ensi viikolla kuka täällä tänne paskaa jauhaa

        Ihan henkilökohtaisesti on tämä talon omistaja mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan henkilökohtaisesti on tämä talon omistaja mukana

        20v asunut ja kohta kuudennessa asunnossa samassa talossa että elä viiti hyppiä silmille.olen kuudenneksi pisimpään talossa asunut asukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v asunut ja kohta kuudennessa asunnossa samassa talossa että elä viiti hyppiä silmille.olen kuudenneksi pisimpään talossa asunut asukas

        Niin että laittelet sossua.minä selvitän asiat ihan talon omistajan kanssa enkä anonyymin nettiselittäjän kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että laittelet sossua.minä selvitän asiat ihan talon omistajan kanssa enkä anonyymin nettiselittäjän kanssa

        Tule ihan kasvotusten ensi viikolla sanomaan ja todisteita että on nimi täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule ihan kasvotusten ensi viikolla sanomaan ja todisteita että on nimi täällä

        Minä näytän sitten omat paperit poliisilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näytän sitten omat paperit poliisilta

        Takaan että häviät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaan että häviät

        Vai huoli ilmoitus.tehdään ilmoitus häirinnästä ja muiden asioiden kuuntelusta. Talosta muuttaa asukkaita pois.mikäs siinä voidaan muuttaa muualle, ilmoitetaan talon omistajalle että talossa ei voi asua koska yhtä asukasta härkitään joka päivä ja toisen asioita kuunellaan ja levitetään valetta,makseleppa sinä kun asunto on tyhjillään, maksaa ne yhtiövastikkeetkin vaikka asunnot ovat tyhjillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai huoli ilmoitus.tehdään ilmoitus häirinnästä ja muiden asioiden kuuntelusta. Talosta muuttaa asukkaita pois.mikäs siinä voidaan muuttaa muualle, ilmoitetaan talon omistajalle että talossa ei voi asua koska yhtä asukasta härkitään joka päivä ja toisen asioita kuunellaan ja levitetään valetta,makseleppa sinä kun asunto on tyhjillään, maksaa ne yhtiövastikkeetkin vaikka asunnot ovat tyhjillään

        Vuokrasopimus on kyllä vuokranantaja ja minä allekirjoittanut,vai lukeeko siellä sun nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokrasopimus on kyllä vuokranantaja ja minä allekirjoittanut,vai lukeeko siellä sun nimi?

        Mulla on suora Whatsapp yhteys että elä ala omistamaan taloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on suora Whatsapp yhteys että elä ala omistamaan taloa

        Sinäkö teit myös eläimestä huoli-ilmoituksen.sitten 600€ tähän käteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö teit myös eläimestä huoli-ilmoituksen.sitten 600€ tähän käteen

        Aletaan puhumaan asukkaiden uhkailusta.talossa asunut, kiipesi parvekkeelle,hajotti käytävän ulko oven lasin,yritti tunkeutua parvekkeelle .yritti tunkeutua asuntoihin,että siinä on uhkailuja


    • Anonyymi

      onpas tämä ketju kummiin asioihin päätynyt, mikäs kukas se tällainen tyyppi lie

      • Anonyymi

        Entinen asukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen asukas

        Vai on ketju kummiin asioihin päättynyt,voi päätyä vaikka poliisiasemalle jos vielä jatkuu.koeta nyt pitää se turpasi kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on ketju kummiin asioihin päättynyt,voi päätyä vaikka poliisiasemalle jos vielä jatkuu.koeta nyt pitää se turpasi kiinni

        Viikon kuluttua on muutto,saa tämä sängynpaukuttaja paukutella,kunnes jompi kumpi kahdesta asukkaasta hermostuu kunnolla.minä kato muutan pois on vesivahinko remontti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikon kuluttua on muutto,saa tämä sängynpaukuttaja paukutella,kunnes jompi kumpi kahdesta asukkaasta hermostuu kunnolla.minä kato muutan pois on vesivahinko remontti

        Ennen ei nettiin talon asukkaat paskaa levittänyt.ihan kasvotusten selvitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ei nettiin talon asukkaat paskaa levittänyt.ihan kasvotusten selvitettiin.

        Ennenkin juotiin ja soitettiin musaa ja, kymmenen aikaan pelit kiinni.käytiinpä kapakassa syötiin ja otettiin paukku ja nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkin juotiin ja soitettiin musaa ja, kymmenen aikaan pelit kiinni.käytiinpä kapakassa syötiin ja otettiin paukku ja nukkumaan

        Tämmöiset huoli-ilmoitrelijat ei edes ota asioista mitään selvää.niin oli 1992kanssa 5 huolestuneita akkaa pennut läx kinnulaan väärin perustein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ei nettiin talon asukkaat paskaa levittänyt.ihan kasvotusten selvitettiin.

        niimpä. ja nyt kun nettiin paskaa kirjotat niin mulkkusyyttäjät antaa hinttien vaatia tonnien korvauksia "henkisistä kärsimyksistä" buhahhaha. eri asia kuka maksaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on ketju kummiin asioihin päättynyt,voi päätyä vaikka poliisiasemalle jos vielä jatkuu.koeta nyt pitää se turpasi kiinni

        entäs jos en vaan pidäkään, ja ole hyvä ja mene pikku poliiseille lässyttää


    • Anonyymi

      minä tappaisin tommoset lasupaskathuorat jos mun ovella kolkuttaa

      • Anonyymi

        Missä sun ovi on?
        Tuun heti.


    • Anonyymi

      et kuitenkaan tulisi.

    • Anonyymi

      ule

    • Anonyymi

      ainiin samuli hahl ja co. sanoo ulea
      "ruttokorvaks"

    • Anonyymi

      aika paha

    • Anonyymi

      ei sais nimitellä

    • Anonyymi

      Jos kuvaisi minua ilman lupaa, olisi pian sairaalassa.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe