Olen lesbo ja yksi suhde ollut. Hän oli varattu nainen siis hänellä on mies ja kaksi aikuista lasta ja lastenlapsiakin. Kaikkea lupasi, että asuisimme joskus yhdessä jne. Suhteemme oli salasuhde. Emme ole enää mitään nuoria. Sitten tajusin että emme koskaan voisi olla yhdessä ja tietenkin loukkaannuin kun ne kaikki hänen lupaukset kariutuivat. Hän häpesi ja palasi takaisin " normaaliin elämäänsä". Tästä on jo pari vuotta ja vieläkin se kirpaisee .. Mistä löytäisin nyt kaverin. Mistä huomaan että joku on lesbo. Miten lähestyn häntä ? Pari salaista ihastusta on, mutten tiedä välittisikö he minusta. Yhden vapaan lesbon tiedän, mutta en tunne häntä kohtaan mitään. Olenko aina yksin????
Mistä löytäisin sen laulun eiku naisen
15
718
Vastaukset
Jaa-a, enpä tiedä kun en ole ollut haku päällä. Oisko jotkut deittisovellukset, facebook sinkut naisille tms?
Miten se Jodel toimii? Jotain whatsup porukoitakin näkyy olevan eri puolilla maata. En osaa sanoa poikiiko niistä mitään edes treffejä?- Anonyymi
Voin samastua tarinaasi. Ymmärrän, kuinka suhteen loppuminen loukkasi sinua. Ja ehkä muut asiat myös: salailut, häpeämiset, pakoilu jne. Ei kukaan sellaista kohtelua halua, kun itse on täysillä mukana, kunnes kaikki romahtaa ja jää yksin.
- Anonyymi
Oli suhde millainen tahansa kun se loppuu lupauksista huolimatta niin se tekee kipeää.
Toivottavasti löydät omasi ja tulet onnelliseksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli suhde millainen tahansa kun se loppuu lupauksista huolimatta niin se tekee kipeää.
Toivottavasti löydät omasi ja tulet onnelliseksiYksi raskaista asioista minulle on juuri tuo lupausten rikkominen, mitä en edeltävässä kommentissa maininnutkaan. Luotin kaikkeen niin paljon. Olin onnea täynnä juuri lupausten tähden. En olisi voinut mitenkään kuvitellakaan, että juuri hän ne rikkoo. Olen ihan riķki. Kesä mennyt itkiessä. Sanasi ovat kauniita. En vain yhtään tiedä, missä sitten olisi se oikeasti oikea mulle. Nyt on vaikeaa.
- Anonyymi
Ei kannata tuhlata aikaa bisseihin, useimmilla kuitenkin aina toinen jalka heteroelämässä ja sen helppouksissa, pariutuvat sitä paitsi vakavaan suhteeseen useimmiten miesten kanssa, miksi lesbona vaivautua edes heidän takiaan.
Olet ansainnut parempaa. - Anonyymi
Asutko missä päin Suomea?
- Anonyymi
Asun pohjanmaalla
- Anonyymi
Mihinkään salasuhteisiin ei ikinä kannata ryhtyä. Sellainen ihminen ei arvosta toista vähääkään, kuka ei julkisesti kehtaa olla yhdessä. Toivottavasti sinulla on jatkossa parempi onni.
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa saauhteet ne tuottaa vaan tuskaa, sen verran pitää olla selkärankaa että uskaltaa olla rakastettunsa kanssa
- Anonyymi
Eikun Ok Cupidiin tai tinderiin treffejä järkkäämään..
Et tule olemaan yksin.
- Anonyymi
Tarjottimella on
Sen kun otat
- Anonyymi
Ottaisitko hänet takaisin, jos hän tahtoisi? Olisiko se mahdollista vai täysin mahdottomuus?
"Mä mistä löytäisin sen laulun
Sen joka meille tehty on
Mä mistä löytäisin sen laulun
Se onhan laulu kohtalon
Soi siinä onni aurinkoinen
Ja soinnut ikävän ja surun
Jos laulun löydän mä tiedän sen
Koskaan siitä luovu en"
Oisko se sitten vaikka se Tinderi tai vaikka tämä palsta?- Anonyymi
Muistan myös tuon laulun. Ihanat sanat siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757