Mistä löytäisin sen laulun eiku naisen

Anonyymi

Olen lesbo ja yksi suhde ollut. Hän oli varattu nainen siis hänellä on mies ja kaksi aikuista lasta ja lastenlapsiakin. Kaikkea lupasi, että asuisimme joskus yhdessä jne. Suhteemme oli salasuhde. Emme ole enää mitään nuoria. Sitten tajusin että emme koskaan voisi olla yhdessä ja tietenkin loukkaannuin kun ne kaikki hänen lupaukset kariutuivat. Hän häpesi ja palasi takaisin " normaaliin elämäänsä". Tästä on jo pari vuotta ja vieläkin se kirpaisee .. Mistä löytäisin nyt kaverin. Mistä huomaan että joku on lesbo. Miten lähestyn häntä ? Pari salaista ihastusta on, mutten tiedä välittisikö he minusta. Yhden vapaan lesbon tiedän, mutta en tunne häntä kohtaan mitään. Olenko aina yksin????

15

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a, enpä tiedä kun en ole ollut haku päällä. Oisko jotkut deittisovellukset, facebook sinkut naisille tms?

      Miten se Jodel toimii? Jotain whatsup porukoitakin näkyy olevan eri puolilla maata. En osaa sanoa poikiiko niistä mitään edes treffejä?

    • Anonyymi

      Voin samastua tarinaasi. Ymmärrän, kuinka suhteen loppuminen loukkasi sinua. Ja ehkä muut asiat myös: salailut, häpeämiset, pakoilu jne. Ei kukaan sellaista kohtelua halua, kun itse on täysillä mukana, kunnes kaikki romahtaa ja jää yksin.

      • Anonyymi

        Oli suhde millainen tahansa kun se loppuu lupauksista huolimatta niin se tekee kipeää.
        Toivottavasti löydät omasi ja tulet onnelliseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli suhde millainen tahansa kun se loppuu lupauksista huolimatta niin se tekee kipeää.
        Toivottavasti löydät omasi ja tulet onnelliseksi

        Yksi raskaista asioista minulle on juuri tuo lupausten rikkominen, mitä en edeltävässä kommentissa maininnutkaan. Luotin kaikkeen niin paljon. Olin onnea täynnä juuri lupausten tähden. En olisi voinut mitenkään kuvitellakaan, että juuri hän ne rikkoo. Olen ihan riķki. Kesä mennyt itkiessä. Sanasi ovat kauniita. En vain yhtään tiedä, missä sitten olisi se oikeasti oikea mulle. Nyt on vaikeaa.


    • Anonyymi

      Ei kannata tuhlata aikaa bisseihin, useimmilla kuitenkin aina toinen jalka heteroelämässä ja sen helppouksissa, pariutuvat sitä paitsi vakavaan suhteeseen useimmiten miesten kanssa, miksi lesbona vaivautua edes heidän takiaan.
      Olet ansainnut parempaa.

    • Anonyymi

      Asutko missä päin Suomea?

      • Anonyymi

        Asun pohjanmaalla


    • Anonyymi

      Mihinkään salasuhteisiin ei ikinä kannata ryhtyä. Sellainen ihminen ei arvosta toista vähääkään, kuka ei julkisesti kehtaa olla yhdessä. Toivottavasti sinulla on jatkossa parempi onni.

      • Anonyymi

        Olet ihan oikeassa saauhteet ne tuottaa vaan tuskaa, sen verran pitää olla selkärankaa että uskaltaa olla rakastettunsa kanssa


    • Anonyymi

      Eikun Ok Cupidiin tai tinderiin treffejä järkkäämään..

    • Et tule olemaan yksin.

      • Anonyymi

        Tarjottimella on

        Sen kun otat


    • Anonyymi

      Ottaisitko hänet takaisin, jos hän tahtoisi? Olisiko se mahdollista vai täysin mahdottomuus?

    • "Mä mistä löytäisin sen laulun
      Sen joka meille tehty on
      Mä mistä löytäisin sen laulun
      Se onhan laulu kohtalon
      Soi siinä onni aurinkoinen
      Ja soinnut ikävän ja surun
      Jos laulun löydän mä tiedän sen
      Koskaan siitä luovu en"

      Oisko se sitten vaikka se Tinderi tai vaikka tämä palsta?

      • Anonyymi

        Muistan myös tuon laulun. Ihanat sanat siinä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe