Hei olen 12 vuotias tyttö ja olen hankkimassa itselleni 3-6 naaras hiirtä. Olen ottanut hiiristä jo vähän yli puol vuotta tietoa eli tiedän hiiristä jo aika paljon mutta haluaisin silti lisää tietoa.
-ASUMUS
olen ajatellut hankkivani hiirille ikean muovi boxsin koska se on isompi kuin duna ja kevyempi kuljettaa kuin terraario (kuljetus on minulle tärkeää koska asun vuoroviikoin vanhempieni luona joten joudun kuljettamaan hiiriä mukanani sillä vanhempani eivät halua hoitaa niitä ainakaan paljoa)johon sitten poraan kattoon reikiä joka on 79cm pitkä 56cm leveä ja 40cm korkea tai sitten otan vähän pienemmän kun toi on jo mun mielestä tosi iso. Tuli kans mieleen kuinka usein hiiren asumuksen järkkää kannattaa vaihtaa? Mielipiteitä teiltä??
-SISUSTUS
Olen ajatellut kerääväni metsästä keppejä ja kiviä jotka pesen ja uunitan huolellisesti. Olen myös innokas askartelia ja olen askarrellut tuleville hiirilleni paljon kaikkea esim: Mökkejä wc-paperirulla tunneleita, pajusiltoja jäätelötikuista, tikapuita, vanhoista sukista punottuja köysiä, roikkuvia tasoja yms..
Onko teillä mitään ideoita mitä muuta voisin askarrella? Kertokaa mitä kaikkea virikkeitä minun kannattaisi ostaa hirille?! Mietin myös kumpi on tärkeämpi pesuhiekka vai vessahiekka?
RUOKA
Syöttäisin hiirilleni bunnyä ja ostaisin lisäksi jauhomatoja, yrttejä ja muita herkkuja. Kuinka usein kannattaa antaa tuoreita hiirille ja mitä tuoreita kannattaa antaa?
Kertokaa kans mistä kannattaa ostaa hiiret?
jos teillä on vielä jotain lisättävää nii kertokaa ihmeessä.😁
VASTATKAA ASIALLISESTI🥰!
Haluaisin hiiristä lisää tietoa
Anonyymi
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2954804Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353085Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k532995Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271252- 471209
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.111036Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu781011Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981