Haluaisin hiiristä lisää tietoa

Anonyymi

Hei olen 12 vuotias tyttö ja olen hankkimassa itselleni 3-6 naaras hiirtä. Olen ottanut hiiristä jo vähän yli puol vuotta tietoa eli tiedän hiiristä jo aika paljon mutta haluaisin silti lisää tietoa.
-ASUMUS
olen ajatellut hankkivani hiirille ikean muovi boxsin koska se on isompi kuin duna ja kevyempi kuljettaa kuin terraario (kuljetus on minulle tärkeää koska asun vuoroviikoin vanhempieni luona joten joudun kuljettamaan hiiriä mukanani sillä vanhempani eivät halua hoitaa niitä ainakaan paljoa)johon sitten poraan kattoon reikiä joka on 79cm pitkä 56cm leveä ja 40cm korkea tai sitten otan vähän pienemmän kun toi on jo mun mielestä tosi iso. Tuli kans mieleen kuinka usein hiiren asumuksen järkkää kannattaa vaihtaa? Mielipiteitä teiltä??
-SISUSTUS
Olen ajatellut kerääväni metsästä keppejä ja kiviä jotka pesen ja uunitan huolellisesti. Olen myös innokas askartelia ja olen askarrellut tuleville hiirilleni paljon kaikkea esim: Mökkejä wc-paperirulla tunneleita, pajusiltoja jäätelötikuista, tikapuita, vanhoista sukista punottuja köysiä, roikkuvia tasoja yms..
Onko teillä mitään ideoita mitä muuta voisin askarrella? Kertokaa mitä kaikkea virikkeitä minun kannattaisi ostaa hirille?! Mietin myös kumpi on tärkeämpi pesuhiekka vai vessahiekka?
RUOKA
Syöttäisin hiirilleni bunnyä ja ostaisin lisäksi jauhomatoja, yrttejä ja muita herkkuja. Kuinka usein kannattaa antaa tuoreita hiirille ja mitä tuoreita kannattaa antaa?

Kertokaa kans mistä kannattaa ostaa hiiret?
jos teillä on vielä jotain lisättävää nii kertokaa ihmeessä.😁
VASTATKAA ASIALLISESTI🥰!

0

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
        Ikävä
        217
        2186
      2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
        Kuhmo
        52
        1312
      3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
        Ikävä
        186
        1157
      4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
        Ikävä
        81
        996
      5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
        Ikävä
        56
        891
      6. 72
        822
      7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
        Ikävä
        100
        802
      8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
        Ikävä
        77
        747
      9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        355
        730
      10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
        Virrat
        40
        721
      Aihe