Virkailijan tekemän virheen seuraukset aiheuttavat kohtuuttomasti haittaa

Anonyymi

Pienituloisuus on syy miksi joku ei saa oikeutta Suomessa.
Jos hänellä ei ole taustalla suurta yritystä taikka julkisuuden tuomaa hyötyä, hänellä on mahdotonta saada oikeutta Suomessa.
Asianajajien palkkaaminen maksaa!
Tunnettavuus tuo edun, asiaa ei ohiteta.

Yhteiskunnan tarjoama oikeusavustaja on usein tuttu sellaisten henkilöiden kanssa, jotka ovat haitaksi asiakkaalle. Hän ei välttämättä panosta auttamiseen. Hänellä saattaa olla jo etukäteen ”sosiaalitantta” asenne. Tässä nyt ei puhuta tapauksista, joissa päihdesairaan lapsi viettää yönsä ulkona, kun ei voi tulla kotiin. Eikä puhuta perheväkivallasta. Vaan vain pienituloisuudesta, joka aiheuttaa sen, että hän ei voi palkata itselleen asianajajia.
Kun Suomessa jollekin syyttömälle tapahtuu rikos, siirtää Suomi syyn hänelle, JOS HÄN ON TUNTEMATON.

Tämän jälkeen tulee oikeuden irvikuva, jossa edelleen tämän henkilön tulisi tukea muita ja tehdä kaikki hyvin. samalla hänen tulee olla erittäin kunniallinen ja samalla hän ei hyödy mistään mitään.
Yhteiskuntasopimus on unohdettu! samaan aikaan ihminen saattaa tehdä paljonkin sellaista hyvää, joka auttaa muita, mutta hän itse ei saa mitään oikeutta Suomessa.
Pelkkiin valheisiin perustuvaa toimintaa harjoittava virkaihminen saattaa aiheuttaa järkyttävät seuraukset.
Täysin sopimattomien henkilöiden palkkaaminen sellaisiin virkoihin, joiden kautta voi aiheuttaa tuhoa, on edesvastuutonta. Kaikenlaisen tietämättömyys ja mututuntumat, juoruilut eivät kuulusi ammattitaitoisille henkilöille. Ei heillä ole mitään oikeutta keskeyttää toisten opiskeluja taikka haitata ihmisen elämää.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa on oikeasti palkattu liian vähän viisaita ihmisiä sellaisiin kohtiin yhteiskunnan virkakoneistoa jotka ovat avainasemassa tässä systeemissä.
      Heidän tietämättömyytensä ja ajattelemattomuutensa seurauksena tulee toisille suuria seurauksia. He eivät näe asiaa, he eivät ymmärrä tekojensa seurauksia riittävästi.

    • Anonyymi

      Osa henkilöistä on vain tuntemattomille sellaisia, että ajattelemattomuuttaan ennakkokäsitysten mukaan ajattelevat hänestä jotakin negatiivisempaa.
      Tämä ennakkokäsitys ei perustu faktoihin.

      Osa henkilöistä tekee tahallaan tätä! He haluavat hallita itseään köyhempiä!

    • Anonyymi

      Ei sillä ole mitään eroa rasismia kanssa. Se perustuu vain jonkun ihmisen heikomman sen hetkisen aseman hyväksikäyttöön. Joku on päättänyt, että sen ikäinen henkilö on jonkinlainen. Hänellä on jonkinlainen ennakkokäsitys joka perustuu vain hänen omiin kuvitelmiinsa, ei todellisuuteen! sillä ei ole mitään tekemistä realistisen todellisuuden kanssa vaan asiat väännetään tahallaan negatiivisemmaksi mitä ovat.
      Jos joku tekisi heille saman he olisivat he uupuneita eivätkä välttämättä työssä jaksaisi. He ovat kyllä itselleen varastamassa kaiken avun tässä maassa.
      Mutta heidän päätöstensä syyttömät uhrit, heidän täytyisi kestää ja jaksaa uupumatta? He ovat sokaisseet itsensä kuvittelemaan, että VAIN HE OVAT NIITÄ joita tulee ymmärtää!

    • Anonyymi

      On, mutta...

      Nouseeko valta vai ”kusi” ensiksi mielivallan päihin?

      Eero Nikkarinen

      @ENikkarinen

      ·
      2. elok.
      Mä sen sijaan olen viimeset 20 vuotta pannut ihmisiä lusimaan. Valkoisia, mustia,siltä väliltä, miehiä , naisia, nuoria, vanhoja. Mä ehkä luulen tietäväni asiasta ennemmän

      -Edellinen uutinen raottaa hiukan sitä todellisuutta, joka ”Potemkinin kulissien takana ” on todellisuutta kansalaisten kannalta.
      -Mielivallan ja väkivallan liittoa . Ylimielisyyden ja vallanhimon liittoa!

      Milloin puhutaan vastaajan oikeusturvasta ja tutkitaan onko siltä osin toimittu yleisten oikeusperiaatteiden, syyttäjän ja tuomarin ohjeiden, lakien ja kansainvälisten ihmisoikeussopimusten sekä sosiologian tutkimusmenetelmien totuuden kvalifiointiperusteiden mukaisesti? -Puhumattakaan johtopäätösten avoimuudesta.

    • Anonyymi

      Minun tapauksessani kyse oli kelan virkailijasta ( en ole eläkettä hakemassa).
      En ole koskaan edes tavannut häntä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Tämä kelan virkailija itse keksi minusta täysin paikkansapitämättömiä valheita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kelan virkailija itse keksi minusta täysin paikkansapitämättömiä valheita!

        Minun olisi pitänyt jaksaa viedä hänet oikeuteen. Epäilen, että ei olisi mennyt lävitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun olisi pitänyt jaksaa viedä hänet oikeuteen. Epäilen, että ei olisi mennyt lävitse.

        Vain tällaisten järjettömien henkilöiden typerien tekojen takia kärsin. Tämä ei ole ensimmäinen.

        En kykene hyväksymään sitä, että vain jonkun päästään vialla olevan virkailijan tekojen takia jouduin kärsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kelan virkailija itse keksi minusta täysin paikkansapitämättömiä valheita!

        Tuttu juttu. Kelan on hävinnyt minulle hallinto-oikeudessa monta kertaa, viimeksi kesäkuussa 2022, mikään ei muutu ja perseily vaan jatkuu. Viimeisintä päätöstä ei ole vieläkään toimeenpantu useista vaatimuksistani huolimatta.

        Itse asian saattaa ehkä saada korjattua mutta virkanilkkien virkavastuuseen saaminen on jo hankalampaa mutta yritän silti.

        Näyttää ihan siltä että kyseessä on Kelan harjoittama järjestäytynyt sarjavirkarikollisuus.
        Kyse on siitä, kuinka paljon virkamies saa erehtyä lain sisällöstä ilman, että hän joutuu vastuuseen virkavelvollisuutensa rikkomisesta. Lain sisällöstä ja tarkoituksesta valehtelu asiakkaan vahingoksi on arkipäivää Kelassa myös Kelan ohjeissa joten kyseessä on sarjavirkarikos johon ohjeissa yllytetään.


    • Anonyymi

      Nyt kun mainitsen sanan rasismi NIIN SE EI NYT TARKOITA, ETTÄ OLEN RASISTI.
      Koska ihka oikeasti realistisessa maailmassa kaikissa ihmisryhmissä on henkilö joka teki väärin!
      Mutta ehdottomasti kertomalla 1 kerran tämän on syyllinen aina!
      Ihmisillä on pakkomielle littaa henkilöt samaan ryhmään.
      Tästä syystä olen ollut virkailijoille ystävällisempi kuin he minulle.
      MUTTA SE EI TOIMI. OLEMALLA VIRKAILIJALLE YSTÄVÄLLISEMPI KUIN MUUT SAAT HUONOMPAA PALVELUA!
      Suomi toimii näin. He eivät anna takaisin mitään. He muuttavat väärät käytöksensä vasta kun joku oikeasti kalauttaa heitä kunnolla!

      • Anonyymi

        Suomalainen yhteiskunta suosii vain....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe