Hei. Vielä olisi parille kolmelle lesbolle tilaa yhteiseen illanviettoon Savossa, paikassa, josta kerron enemmän privaviesteissä. Tarkoitus olisi sellainen mukava ja rento ilta viettää ja tutustua samalla uusiin ihmisiin - samanhenkisiin. Illanvieton tarkoitus ei ole vetää kaatokännejä, mutta pieni doupinki sallittua. Eihän kukaan halua, että joku pilaisi illan juomisella yli rajojensa. Tämä illanvietto on 20.8. ja tarkoitettu lähinnä 40 - 60 -vuotiaille. Ilta pitää sisällään hyvää ruokaa ja juomaa, ja myös nyyttärimeiningillä mennään, sään salliessa nuotiosta nauttimista, keskustelua, musiikkia, ehkä jotain lautapelejä tmv. Sääntöjäkin on: eli ei örvellystä liian maistissa, kunnioitetaan toinen toisiamme, ei turhaa sotkemista tai sähellystä ja olikohan niitä muitakin, on mutta kerron lisää privaviesteissä, ja minut tavoittaa Suomi24:n treffiosiosta tällä nimimerkilläni, mikä tässä on. Jos kiinnostaa, niin laita viestiä, kerro itsestäsi mm. etunimi, ikä ja laita oma yhteystietosi esimerkiksi puhelinnumero Whatsappin mieluiten tai sähköpostiosoite, mistä sinut tavoittaa. Tule mukaan tekemään mukava ilta ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Nimimerkillä satama100 tavoitat minut sieltä lesbojen treffiosiosta.
VAPAIDEN ILLANVIETTO SAVOSSA
35
1163
Vastaukset
Oli "pakko" tulla kommenteeraan, jotta himpskutin hyvä idea 👍🏼😊 Täällä(kin) kun aika ajoin vilahtelee seuraa ja toisia lesboja ettiviä, välillä sankoinkin joukoin. Toivottavasti tuo illanvietto toteutuu ja menee paremmin ku hyvin 😊
- Anonyymi
Todella hienoa. Harmi, kun kaukana.
Kiitos ja juu, toivotaan että toteutuu tuottaen hyvää " tulosta" eli uusia ystäviä ja kenties uusia pareja, mutta ennen kaikkea olla miellyttävä ilta jokaiselle. Sellainen, mistä jää hyvä fiilis. Ihan vain haluan kokeilla, toimisiko tällainen tällaisena aikana, kun on koronaa, on sotaa, on rokkoa, on liikaa kaikkea negaa lisänä se, ettei ole välttämättä tunnettuja paikkoja lähimailla, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mietin, että tätä voisi kokeilla.
satama100 kirjoitti:
Onko liian kaukana? Voi harmi 😔
Kenkkua, että nämä välimatkat ovat usein niin pitkiä, jos olisi haluja osallistua mukaan.
- Anonyymi
satama100 kirjoitti:
Onko liian kaukana? Voi harmi 😔
Liian kaukana valitettavasti on. Olisipa kaltaisiasi ideoijia ja sillanrakentajia enemmänkin.
Anonyymi kirjoitti:
Liian kaukana valitettavasti on. Olisipa kaltaisiasi ideoijia ja sillanrakentajia enemmänkin.
Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁
Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.
satama100 kirjoitti:
Kiitos ja juu, toivotaan että toteutuu tuottaen hyvää " tulosta" eli uusia ystäviä ja kenties uusia pareja, mutta ennen kaikkea olla miellyttävä ilta jokaiselle. Sellainen, mistä jää hyvä fiilis. Ihan vain haluan kokeilla, toimisiko tällainen tällaisena aikana, kun on koronaa, on sotaa, on rokkoa, on liikaa kaikkea negaa lisänä se, ettei ole välttämättä tunnettuja paikkoja lähimailla, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mietin, että tätä voisi kokeilla.
👍🏼💯 Salamaa eiku satamaa ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.
😁 Jospa tuo Jokunen tai yksikin kohta ilmoittautuu ja alakaa vapaaehtoiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.
Jos Helsingissä on tarvetta tällaiselle miitille, niin miettikääpä vain miten on ympäri Suomen.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁
Antaa vain palaa, naiset 👍
satama100 kirjoitti:
Antaa vain palaa, naiset 👍
Moi 💯satamaa 😊, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (tai uteliaisuuttani utelen), jotta toteutuiko teijän illanvietto ja jos toteutu, niin kuinka se mäni?
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi 💯satamaa 😊, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (tai uteliaisuuttani utelen), jotta toteutuiko teijän illanvietto ja jos toteutu, niin kuinka se mäni?
Harmi, kun itse en päässyt paikalle työkiireiden vuoksi, mutta syksymällä vois ehkä järjestää uuden miitin, jos vaan halukkaita löytyy.
Catfish617 kirjoitti:
Harmi, kun itse en päässyt paikalle työkiireiden vuoksi, mutta syksymällä vois ehkä järjestää uuden miitin, jos vaan halukkaita löytyy.
Tylsä homma kun näytti jääneen toteutumatta koko juttu. Jospa sitten syksymmälle saisitte sovittua ja toteutuskin. Vaikka tuommonen laavuhomma kuulostas tosi kivalta tai ylipäätään joku retki luontoon. Eväät ja hyvä mieli mukaan 😊🌲🌳
- Anonyymi
Hauska idea, itse asun liian kaukana.
- Anonyymi
Voittehan sielläpäin järjestää oman miitin
- Anonyymi
Hyvä idea! Onko P- vai E-Savossa? Se ratkaisee pääsenkö paikalle.
- Anonyymi
Pohjois -Savossa mutta melko lähellä on Etelä-Savon raja, tämän tarkemmin en nyt tästä kerro, privaviesteissä kerron tottakai paikkakunnan, mikäli kiinnostusta löytyy ja viitsii sinne minun Treffit-puolelle kirjoittaa kiinnostuksesta tätä kohtaan.
- Anonyymi
Millä paikkakunta tapaaminen pidetään?
Kiva idea. 👍
- Anonyymi
Suorittakaa karsinta kunnolla.
Sekavia lesboja riittää. - Anonyymi
Oli jämsänkoskella ja ihanaa 💗❤️❤️
- Anonyymi
Tuskinpa vaan ja taidat hourailla omias😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan ja taidat hourailla omias😁
He asuvat Jämsänkoskella.
- Anonyymi
Miten illanvieton järjestäminen onnistui?
- Anonyymi
Tuohan on loistava idea tapailla uusia ihmisiä👍 Voi löytää uusia ystäviä tai jotain vakavampaakin.
Peruuntui suunniteltu illanvietto. Nyt ei vähään aikaan ole siihen uutta mahdollisuutta. Olen kyllä ajatellut, että vastaavanlaisen kohtaamis- ja jutustelupaikan voi itse asiassa järjestää vaikkapa piknikin muodossa tai makkaranpaistoretki jonnekin kivaan paikkaan etc. Mikäli täällä Savon seudulla löytyy innokkaita tähän, niin laittakaa viestiä tuonne Treffit-puolelle, niin aletaan yhdessä suunnittelemaan jotain mukavaa yhdessäoloa.
- Anonyymi
Harmi ☹️ Miksi peruuntui?
Olisko hyvä järjestää miitti syyskuun puolella, kun kelit vielä sallivat vaikka mennä laavulle ym?
Nyt rohkeasti mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin😊
Mulle voi kanssa laittaa tällä nimimerkillä viestiä treffit osioon.- Anonyymi
Miks yöks? Ihmetelen välillä näitä, jotka tuovat tänne negaa, jos on paha olo, niin pura, se johonkin muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks yöks? Ihmetelen välillä näitä, jotka tuovat tänne negaa, jos on paha olo, niin pura, se johonkin muuhun.
En ymmärrä tätä ilkeilyä täällä, jos jotkut vaan tarkoittaa hyvää. Mene vaikka lenkille enemmän hyötyä, kuin täällä purkaa pahaa oloaan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä tätä ilkeilyä täällä, jos jotkut vaan tarkoittaa hyvää. Mene vaikka lenkille enemmän hyötyä, kuin täällä purkaa pahaa oloaan😉
Kommenteista päätellen monet ovat reippaasti alaikäisiä, ehkä 10-12 ikävuoden välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenteista päätellen monet ovat reippaasti alaikäisiä, ehkä 10-12 ikävuoden välillä.
Tämä. Jotkut vaan oksentaa pahaa oloaan tänne. Olis kiva kommentoida asiallisesti ja rakentavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664