VAPAIDEN ILLANVIETTO SAVOSSA

Anonyymi

Hei. Vielä olisi parille kolmelle lesbolle tilaa yhteiseen illanviettoon Savossa, paikassa, josta kerron enemmän privaviesteissä. Tarkoitus olisi sellainen mukava ja rento ilta viettää ja tutustua samalla uusiin ihmisiin - samanhenkisiin. Illanvieton tarkoitus ei ole vetää kaatokännejä, mutta pieni doupinki sallittua. Eihän kukaan halua, että joku pilaisi illan juomisella yli rajojensa. Tämä illanvietto on 20.8. ja tarkoitettu lähinnä 40 - 60 -vuotiaille. Ilta pitää sisällään hyvää ruokaa ja juomaa, ja myös nyyttärimeiningillä mennään, sään salliessa nuotiosta nauttimista, keskustelua, musiikkia, ehkä jotain lautapelejä tmv. Sääntöjäkin on: eli ei örvellystä liian maistissa, kunnioitetaan toinen toisiamme, ei turhaa sotkemista tai sähellystä ja olikohan niitä muitakin, on mutta kerron lisää privaviesteissä, ja minut tavoittaa Suomi24:n treffiosiosta tällä nimimerkilläni, mikä tässä on. Jos kiinnostaa, niin laita viestiä, kerro itsestäsi mm. etunimi, ikä ja laita oma yhteystietosi esimerkiksi puhelinnumero Whatsappin mieluiten tai sähköpostiosoite, mistä sinut tavoittaa. Tule mukaan tekemään mukava ilta ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Nimimerkillä satama100 tavoitat minut sieltä lesbojen treffiosiosta.

35

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli "pakko" tulla kommenteeraan, jotta himpskutin hyvä idea 👍🏼😊 Täällä(kin) kun aika ajoin vilahtelee seuraa ja toisia lesboja ettiviä, välillä sankoinkin joukoin. Toivottavasti tuo illanvietto toteutuu ja menee paremmin ku hyvin 😊

      • Anonyymi

        Todella hienoa. Harmi, kun kaukana.


      • Kiitos ja juu, toivotaan että toteutuu tuottaen hyvää " tulosta" eli uusia ystäviä ja kenties uusia pareja, mutta ennen kaikkea olla miellyttävä ilta jokaiselle. Sellainen, mistä jää hyvä fiilis. Ihan vain haluan kokeilla, toimisiko tällainen tällaisena aikana, kun on koronaa, on sotaa, on rokkoa, on liikaa kaikkea negaa lisänä se, ettei ole välttämättä tunnettuja paikkoja lähimailla, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mietin, että tätä voisi kokeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella hienoa. Harmi, kun kaukana.

        Onko liian kaukana? Voi harmi 😔


      • satama100 kirjoitti:

        Onko liian kaukana? Voi harmi 😔

        Kenkkua, että nämä välimatkat ovat usein niin pitkiä, jos olisi haluja osallistua mukaan.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Onko liian kaukana? Voi harmi 😔

        Liian kaukana valitettavasti on. Olisipa kaltaisiasi ideoijia ja sillanrakentajia enemmänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liian kaukana valitettavasti on. Olisipa kaltaisiasi ideoijia ja sillanrakentajia enemmänkin.

        Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁

        Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.


      • satama100 kirjoitti:

        Kiitos ja juu, toivotaan että toteutuu tuottaen hyvää " tulosta" eli uusia ystäviä ja kenties uusia pareja, mutta ennen kaikkea olla miellyttävä ilta jokaiselle. Sellainen, mistä jää hyvä fiilis. Ihan vain haluan kokeilla, toimisiko tällainen tällaisena aikana, kun on koronaa, on sotaa, on rokkoa, on liikaa kaikkea negaa lisänä se, ettei ole välttämättä tunnettuja paikkoja lähimailla, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mietin, että tätä voisi kokeilla.

        👍🏼💯 Salamaa eiku satamaa ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.

        😁 Jospa tuo Jokunen tai yksikin kohta ilmoittautuu ja alakaa vapaaehtoiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuuluisa joku saisi järjestää vastaavan Helsingissä.

        Jos Helsingissä on tarvetta tällaiselle miitille, niin miettikääpä vain miten on ympäri Suomen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tarvitaan myös toteuttajia. Eikös tuota ideaa voisi vähän kopioida (muihinkin maakuntiin), ainakin jos satasensatamalta kysyy luvan 😁

        Antaa vain palaa, naiset 👍


      • satama100 kirjoitti:

        Antaa vain palaa, naiset 👍

        Moi 💯satamaa 😊, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (tai uteliaisuuttani utelen), jotta toteutuiko teijän illanvietto ja jos toteutu, niin kuinka se mäni?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi 💯satamaa 😊, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen (tai uteliaisuuttani utelen), jotta toteutuiko teijän illanvietto ja jos toteutu, niin kuinka se mäni?

        Harmi, kun itse en päässyt paikalle työkiireiden vuoksi, mutta syksymällä vois ehkä järjestää uuden miitin, jos vaan halukkaita löytyy.


      • Catfish617 kirjoitti:

        Harmi, kun itse en päässyt paikalle työkiireiden vuoksi, mutta syksymällä vois ehkä järjestää uuden miitin, jos vaan halukkaita löytyy.

        Tylsä homma kun näytti jääneen toteutumatta koko juttu. Jospa sitten syksymmälle saisitte sovittua ja toteutuskin. Vaikka tuommonen laavuhomma kuulostas tosi kivalta tai ylipäätään joku retki luontoon. Eväät ja hyvä mieli mukaan 😊🌲🌳


    • Anonyymi

      Hauska idea, itse asun liian kaukana.

      • Anonyymi

        Voittehan sielläpäin järjestää oman miitin


    • Anonyymi

      Hyvä idea! Onko P- vai E-Savossa? Se ratkaisee pääsenkö paikalle.

      • Anonyymi

        Pohjois -Savossa mutta melko lähellä on Etelä-Savon raja, tämän tarkemmin en nyt tästä kerro, privaviesteissä kerron tottakai paikkakunnan, mikäli kiinnostusta löytyy ja viitsii sinne minun Treffit-puolelle kirjoittaa kiinnostuksesta tätä kohtaan.


    • Anonyymi

      Millä paikkakunta tapaaminen pidetään?

      • Ks. ylempi teksti.


    • Kiva idea. 👍

    • Anonyymi

      Suorittakaa karsinta kunnolla.
      Sekavia lesboja riittää.

    • Anonyymi

      Oli jämsänkoskella ja ihanaa 💗❤️❤️

      • Anonyymi

        Tuskinpa vaan ja taidat hourailla omias😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vaan ja taidat hourailla omias😁

        He asuvat Jämsänkoskella.


    • Anonyymi

      Miten illanvieton järjestäminen onnistui?

    • Anonyymi

      Tuohan on loistava idea tapailla uusia ihmisiä👍 Voi löytää uusia ystäviä tai jotain vakavampaakin.

    • Peruuntui suunniteltu illanvietto. Nyt ei vähään aikaan ole siihen uutta mahdollisuutta. Olen kyllä ajatellut, että vastaavanlaisen kohtaamis- ja jutustelupaikan voi itse asiassa järjestää vaikkapa piknikin muodossa tai makkaranpaistoretki jonnekin kivaan paikkaan etc. Mikäli täällä Savon seudulla löytyy innokkaita tähän, niin laittakaa viestiä tuonne Treffit-puolelle, niin aletaan yhdessä suunnittelemaan jotain mukavaa yhdessäoloa.

      • Anonyymi

        Harmi ☹️ Miksi peruuntui?


    • Olisko hyvä järjestää miitti syyskuun puolella, kun kelit vielä sallivat vaikka mennä laavulle ym?
      Nyt rohkeasti mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin😊
      Mulle voi kanssa laittaa tällä nimimerkillä viestiä treffit osioon.

      • Anonyymi

        Miks yöks? Ihmetelen välillä näitä, jotka tuovat tänne negaa, jos on paha olo, niin pura, se johonkin muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks yöks? Ihmetelen välillä näitä, jotka tuovat tänne negaa, jos on paha olo, niin pura, se johonkin muuhun.

        En ymmärrä tätä ilkeilyä täällä, jos jotkut vaan tarkoittaa hyvää. Mene vaikka lenkille enemmän hyötyä, kuin täällä purkaa pahaa oloaan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä tätä ilkeilyä täällä, jos jotkut vaan tarkoittaa hyvää. Mene vaikka lenkille enemmän hyötyä, kuin täällä purkaa pahaa oloaan😉

        Kommenteista päätellen monet ovat reippaasti alaikäisiä, ehkä 10-12 ikävuoden välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista päätellen monet ovat reippaasti alaikäisiä, ehkä 10-12 ikävuoden välillä.

        Tämä. Jotkut vaan oksentaa pahaa oloaan tänne. Olis kiva kommentoida asiallisesti ja rakentavasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe