Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

341

  1. Hyvää joulua kaikille!

    Nyt ainakin itse hiljennyn joulun viettoon ja jääköön palsta pulinat ja riitelyt ensi vuoteen🎄✨🧨
    Lesbot
    12
    93
  2. Miten aiotte juhlistaa uutta vuotta ja mitä toiveita ensi vuodelle?

    Minulla uusi vuosi vapaa ja miettinyt, että mitähän sitä tekis🤔 Ehkä menen juhlistamaan Las palmasiin🧨🍾 Ensi vuodelle
    Lesbot
    4
    54
  3. Uskotteko horoskooppeihin?

    Itse olen horoskooppi merkiltäni kauris. Tiettyjä piirteitä itsessäni tunnistan eli käytännöllinen, pyrin tekemään kaikk
    Lesbot
    68
    986
  4. Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

    Mitä itsenäisyys teille merkitsee? Näin vähemmistöryhmään kuuluvana on hienoa saada julistaa rakkauttaan julkisesti, eik
    Lesbot
    9
    143
  5. Mitä toiveita tai tavotteita teillä on ensi vuodelle?

    No itsellä tietty, ehkä muutto lapsuuteni kaupunkiin ja toivottavasti saan sen työpaikan sieltä, se selviää ensi viikoll
    Lesbot
    11
    73
  6. Uskotteko yliluonnolisiin tapahtumiin tai enneuniin?

    Itse olen kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä ja enneunista. Olen kahdesti nähnyt läheisen ihmisen kuoleman unessa,
    Lesbot
    15
    83
  7. Voisitko seurustella etnistä syntyperää olevan ihmisen kanssa tai ulkomaalaisen?

    Itse kyllä voisin hyvinkin, eikä syntyperällä ole väliä tai jos olis ulkomaalainen. Tindessä olen jutskannut muutaman ul
    Lesbot
    25
    100
  8. Minkälaiset on hyvät treffit?

    Kohta lähestyis treffit deitin kanssa ja mietin, että mitä hauskaa vois treffeillä tehdä🤔 Mietittiin, että mentäiskö la
    Lesbot
    208
    3002
  9. Miten vietätte joulua?

    Itse olen jouluaaton töissä, mutta joulupäivänä menen perheeni ja ystävien luokse käymään. En kauheesti joulusta perusta
    Lesbot
    21
    873
  10. Miten teidän vuosi on mennyt?

    Vuosi lähestyy loppuaan, onko ollut pettymyksiä tai onnistumisia? Itsellä on ollut kova työtahti tänä vuonna ja välillä
    Lesbot
    15
    52
  11. Mitkä ovat teidän ihanimmat ja kamalimmat treffit?

    No kerron ensin ne ihanimmat. Viestittelin kivan naisen kanssa pari viikkoo ja päätimme tavata hänen kotona. Ilta oli ka
    Lesbot
    47
    1506
  12. Onko ikäerolla väliä?

    Onko teillä ylä-ja alaikärajaa mahdolliselle kumppanille? Omat suhteeni naisten kanssa ovat olleet suurinpiirteinen lähe
    Lesbot
    81
    2049
  13. Miten olis miitti laavulla tai pikkujoulut?

    Olisko ideaa pitää miitti tai pikkujoulut? Hyviä ideoita kehiin esim paikan suhteen ym.? Semmonen rento meininki ja oli
    Lesbo
    0
    37
  14. Miten teidän syksyyn kuuluu?

    Mä olen nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut salitreenit, että tämä mimmi tulee kuosiin😁 Viikko olis tässä
    Lesbot
    20
    746