Nonnii alotetaans sillä että olen 13v poika. Ja se että olen nyt huomannut tätä käsien tärinää sen kuukauden. Eli kädet tärisee, ne tärisee tosi paljon jos jännitän tosi aggressiivisesti käsiä, ja jos vaikka pidän nyrkkiä tiukasti.niin alkaa myös paljon tärisemään. jalatkin heiluu vähäse jos vaikka on koukussa jalat. Pää tärisee sydämen sykkeen tahtiin :D. Täähän tässä nyt stressaa että mikähän helvetti mättää mutta mitä netista oon kattonu niin on viitannu paljon toho essentiaaliseen vapinaan mutta osaisiko joku kertoa että ei tarvitse huolehtia ettei olisi vakavempaa tautia. Ja lisään sen että jos sillei jännitän ja liikutan tärisee myös paljo. Kiittäen 13v poika.
Käsi tärisee
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Törisseekö kuin hirrviniemelä?
Tärisee paljon jos oon vaikka laittanut kädet ristiin ja sitkun pidan suorassa jonkun aikaa vaikka tunnin nii sit ei enää niin paljoa tärise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158