Viikonloppuna vanhan mestarin terassilla oli kuulemma istuskellut miljonääri ameriikasta joka oli sanonut pelastavansa jäähallin. On kyllä upea juttu! Epäilijät saatte taas pitkän nenän!
Ameriikan miljonääri pelastaa jäähallin!
11
1360
Vastaukset
- Anonyymi
Wau, nyt kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Onko Saarijärvellä jäähalli?Missä?Kuka hullu sellasen tänne laittanut ja kenen rahoilla?🙄
- Anonyymi
Winled Areena , tokko tiiät
- Anonyymi
Kaikki raha on kylille tervetullutta. Amerikkalainenkin.
- Anonyymi
pylköltä tulee rahaa,pete pelastaa.
- Anonyymi
Taisi olla tyhjätasku ja kerskailija. Olisipa jollain saarijärveläisellä vaikkapa tuttu urheiluministeri joka auttaisi
- Anonyymi
Tulisiko Selänne kun ei saanu Jokereita. Ongelma vaan kun sillä ei oo rahhoo.
- Anonyymi
Garfield Arena
- Anonyymi
Minä en luota ameriikkalaisiin
- Anonyymi
En minäkään
Ovat keikareita - Anonyymi
Kirsti Paakkasen omaiset pistivät ranttaliksi ja kohta miljoonia sataa Saarijärvelle. Antavatko jäähallirahaa vai pistävätkö omaan taskuunsa ja tanssivat haudalla.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4555985Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2132127Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3811939- 1231120
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51054- 281011
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60864- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743