Kuka on se oikea

Anonyymi

Mistä sen oikean tietää ja tunnistaa? Mistä tietää, että toinen on se oikea?

52

629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en ainakaan ollut oikea hänelle. Ihan selvin sanoin kertoi ja siitäpä sen tiesin.

      • Anonyymi

        Täällä ei voi käydä keskustelua


      • Anonyymi

        Voi kuulostaa typerältä, mutta mietin nyt hetken


    • Anonyymi

      Pyhästä pelosta ja sydämmestä:))

      • Anonyymi

        Mitä on pyhä pelko?


      • Anonyymi

        Tosta on joku sähköalan vitsi, "ei ämmille" tai vastaavaa. Mikä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on pyhä pelko?

        No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))


      • Anonyymi

        Never forget 1995, Curt Lindström: Suomi on sydäMMessäni".

        Curre Lindström: Nostan Suomelle hattua

        Curt Lindströmistä tuli vuonna 1995 Suomen suosituin ruotsalainen, kun hän valmensi Suomen jääkiekkomaajoukkueen sen historian ensimmäiseen maailmanmestaruuteen.

        https://yle.fi/urheilu/3-8483215


      • Anonyymi

        :)))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))

        :)))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Never forget 1995, Curt Lindström: Suomi on sydäMMessäni".

        Curre Lindström: Nostan Suomelle hattua

        Curt Lindströmistä tuli vuonna 1995 Suomen suosituin ruotsalainen, kun hän valmensi Suomen jääkiekkomaajoukkueen sen historian ensimmäiseen maailmanmestaruuteen.

        https://yle.fi/urheilu/3-8483215

        Ja video totta kai: https://areena.yle.fi/1-1909259


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))

        Siitäkö tietää että se on se oikea kun pelottaa? Kyllä sen tietää siellä sydämessä. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää


      • Anonyymi

        Pojat täällä keskenään kirjoittelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö tietää että se on se oikea kun pelottaa? Kyllä sen tietää siellä sydämessä. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää

        Nii mä huomasin et siihen tuli kaksi m;ää.😀


      • Anonyymi

        Ota se sydämm ja jätä pelko pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))

        Tämä selvä :)) Tunnistaa siis tärinästä ja sydämestä, aika tyhjentävä vastaus. Lukitsen tämän itsellenikin.


    • ku se haisee hyvälle, siitä sen tietää---ei muuta ku haistelemaan

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aika jees biisi ja uppoovat riimit.


      • Anonyymi

        Juu-u naiset tietää (tai luulee tietävänsä) kaiken kaikesta. Sillähän sitä miehet puhuvat vääpeleistä kun vaimojaan tarkoittavat. :D


      • Anonyymi

        Olipa tulvillaan androgeenistä ajatustenvirtaa. :D En pystynyt lukea puoliakaan kun kaikessa oli vain naisen lähtökohdista kaikki, aivan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu-u naiset tietää (tai luulee tietävänsä) kaiken kaikesta. Sillähän sitä miehet puhuvat vääpeleistä kun vaimojaan tarkoittavat. :D

        Täällä kysyttiin mistä tuntee oikean?


      • Anonyymi

        Hyvä linkki.
        Tuon mkaan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä linkki.
        Tuon mkaan ei ole.

        Tuon mukaan ei hänkään ollut se oikea, vaikka niin kovasti tahdoin uskoa. Tottahan se on, järjellä kun miettii.. ei tuo yksi kohta täyttynyt. Hän sen ymmärsi paljon mua aiemmin, mut hän olikin se viisampi osapuoli meistä.


    • Anonyymi

      Se on se tunne, erityinen.

    • Anonyymi

      Kun tulee se virne se virne:)))

    • Anonyymi

      Ihan sama. Jos en saa sitä naista omakseni, niin en sitten ainakaan voi olla oikea hänelle.

    • Anonyymi

      Jaapa jaa. Sepäs se, kun tietäis nii...

      Kun nuoren miehen ujoimman
      Näin pöydässä pienen kahvilan
      Niin syystä jota tiedä en
      Sain hältä suklaasydämen

      Suklaasydän, tinakuoret, aina murtuu sulaen
      Niitä tarjoo miehet nuoret, aitoja vain saa mä en

      Bumtsibum, bumtsibumbum
      Bumtsibum, bumtsibumbum

      Hän ulkona mua kuljettaa
      Ja ostaa minkä irti saa
      Mut pohjimmiltaan, kuka ties
      On hänkin oikein kelpo mies

      Suklaasydän sisällensä kätkee halvan sormuksen
      Kerron hänen isällensä, aitoja jos saa mä en

      Bumtsibum, bumtsibumbum
      Bumtsibum, bumtsibumbum

      Hän silmiin kyllä katsoo mua
      Ja joskus saattaa innostua
      Mutta jäljennös on arvoton
      Jos suklaata vain sydän on

      Suklaasydän, kaunis päältä, tuskin paljon lohduttaa
      Suudelmatkin tuntuu jäältä, aitoja kun en mä saa

      Bumtsibum, bumtsibumbum
      Bumtsibum, bumtsibumbum

      Kun aikamme näin kuljettiin
      Jo vihdoin viimein kävi niin
      Hän että antoi rakkauden
      Ja sormuksen ja sydämen

      😄

    • Anonyymi

      Se oikea mihin

      • Anonyymi

        Panohommiin. Ilmeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panohommiin. Ilmeisesti.

        Hänelle juuri siihen oikea. Muuhun en. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panohommiin. Ilmeisesti.

        Sentään yksi kriteeri täyttyy.


    • Anonyymi

      Eilinen ilta/yö meni miten meni, en kyllä näihin anonyymi juttuihin jatksa uskoa

      • Anonyymi

        en usko ollenkaan


    • Anonyymi

      Meni eilen illalla/yöllä miten meni. Ei kyllä voi uskoa näitä anonyymi juttuja

      • Anonyymi

        Täh töh häh? 😄


    • Anonyymi

      Oikean tunnistaa jos nenä on juustonaksun näköinen:))) toinen on se oikea jos ei oo vasen. Siitä ja sitten tärkein kaikesta korvista ☺

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Lisään sivusta, että toinen on silloinkin oikea, jos ei ole kiero. 😊


    • Anonyymi

      No johan taas pomppasipi !meni vähän aikaa ennen kuin ymmärsin oikea soikea😚

      • Anonyymi

        Oikeat ei hypi karkuun. Ne vaan piiloutuu, jos pyhä pelko iskee:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat ei hypi karkuun. Ne vaan piiloutuu, jos pyhä pelko iskee:)))

        Naulan kantaan oppinut ystäväni nainen😉piilossa on hyvä kaivata rakasta ja välillä näyttäytyä jotta kaivattu muistaa minkä näköinen se toinen oli ja sit heti piiloon:)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan oppinut ystäväni nainen😉piilossa on hyvä kaivata rakasta ja välillä näyttäytyä jotta kaivattu muistaa minkä näköinen se toinen oli ja sit heti piiloon:)))

        Mikä ei ole reilua. Tää muistetaan


      • Anonyymi

        Oikea voi kyllä ehkä, ehkäpä, silti, kuitenkin, mahdollisesti tai mahdottomasti, nii olla soikea
        mutta ei kiero kuin korkkiruuvi 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea voi kyllä ehkä, ehkäpä, silti, kuitenkin, mahdollisesti tai mahdottomasti, nii olla soikea
        mutta ei kiero kuin korkkiruuvi 😄

        Vaikutat itse olevan kommentointisi perusteella kiero ja turvaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat itse olevan kommentointisi perusteella kiero ja turvaton.

        Kiitos kiitos analyysistäsi.


    • Anonyymi

      Eipä sitä kai voi mistään tietää jos ei osaa tutustua ihmiseen

    • Anonyymi

      kai siinä mätsää monet asiat yhteen ja on tunnelatausta ja sitä jännitystä.Tietty hullaantuminen ja jos molemmat tunnistaa toisensa intution kautta.

      • Anonyymi

        Nuo asiat sekä tuoksu.


    • Anonyymi

      Siitä että olet iloinen ja rauhallinen hänen lähellään. Mikään ei tunnu miltään ilman häntä.

      • Anonyymi

        Juu ja nautit hänen läheisyydestään.


    • Anonyymi

      Se olisi tai tuntuisi niin helpolta kun kaikki vain loksahtaisi paikalleen. Vaatiiko se paljon malttia, halua ymmärtää toista, kunnioitusta ja arvostusta molemminpuolin, tuntuuko toinen luottamuksen arvoiselta jo heti kohdatessa. Jos olisi vain hyviä tuntemuksia toisesta, kaikki tuntuisi jopa hyvin suunnitellulta.

      Sit toinen vetää maton jalkojen alta, kaikki olikin vain harha kuvitelmaa toisesta. Halusit uskoa vain hyvää toisesta, et antanut epäilyille mitään arvoa, kun olit toisen lumoissa ja sokea uskomaan vain hyviä asioita toisesta. Jotkut ei koskaan opi lukemaan toista ja toiset oppii sen liian myöhään.

      Mahdollisuudet kuolee lopulta uskon puutteeseen tai epäonnistumiseen. Erehtyäkin voi monella tavalla, kun haluaa uskoa liikaa hyvään toisesta, toisen usko ja mielen liikkeet voivat olla ihan jotain muuta kuin toivoisi. Toisen varovaisuus voi olla toiselle päinvastainen kokemus. Ymmärryksen puutteeseen moni juttu kaatuu.

      Ihmiset kokee paljon pettymyksiä ja aika voi monissa olla syy/ seuraus kaikelle. Halu voi muuttua haluttomuudeksi ja ärtymykseksi toista kohtaan. Viha ja kostonhalu omasta kokemasta voi aktivoitua, jos luonne on vihaan sortuva ja niin rakentunut menneisyyden kokemuksista. Asioiden samaistaminen on helppoa, kun niin itse päättää.

      Monenlaisia uhkia ja pelkoja syntyy, kun asiat eivät etene ja epäilyille syntyy tilaa. Mihin voi lopulta uskoa, jos se mihin uskoi ei toteutunutkaan niin kuin toivoi. Mihin voi uskoa, jos oma olettamus tuntuu enemmän erehdykseltä. Epävarmuus ja pelot aina sotkee omia suunnitelmia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe