Mistä sen oikean tietää ja tunnistaa? Mistä tietää, että toinen on se oikea?
Kuka on se oikea
52
652
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en ainakaan ollut oikea hänelle. Ihan selvin sanoin kertoi ja siitäpä sen tiesin.
- Anonyymi
Täällä ei voi käydä keskustelua
- Anonyymi
Voi kuulostaa typerältä, mutta mietin nyt hetken
- Anonyymi
Pyhästä pelosta ja sydämmestä:))
- Anonyymi
Mitä on pyhä pelko?
- Anonyymi
Tosta on joku sähköalan vitsi, "ei ämmille" tai vastaavaa. Mikä se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on pyhä pelko?
No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))
- Anonyymi
Never forget 1995, Curt Lindström: Suomi on sydäMMessäni".
Curre Lindström: Nostan Suomelle hattua
Curt Lindströmistä tuli vuonna 1995 Suomen suosituin ruotsalainen, kun hän valmensi Suomen jääkiekkomaajoukkueen sen historian ensimmäiseen maailmanmestaruuteen.
https://yle.fi/urheilu/3-8483215 - Anonyymi
:)))))))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli mun oma juttu. Tulee vaan semmonen hillitön tärinä kun näkee sen oman ihastuksen:))
:)))))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Never forget 1995, Curt Lindström: Suomi on sydäMMessäni".
Curre Lindström: Nostan Suomelle hattua
Curt Lindströmistä tuli vuonna 1995 Suomen suosituin ruotsalainen, kun hän valmensi Suomen jääkiekkomaajoukkueen sen historian ensimmäiseen maailmanmestaruuteen.
https://yle.fi/urheilu/3-8483215Ja video totta kai: https://areena.yle.fi/1-1909259
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö tietää että se on se oikea kun pelottaa? Kyllä sen tietää siellä sydämessä. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää
- Anonyymi
Pojat täällä keskenään kirjoittelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö tietää että se on se oikea kun pelottaa? Kyllä sen tietää siellä sydämessä. Sydämeen ei mahdu kahta ämmää
Nii mä huomasin et siihen tuli kaksi m;ää.😀
- Anonyymi
Ota se sydämm ja jätä pelko pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä selvä :)) Tunnistaa siis tärinästä ja sydämestä, aika tyhjentävä vastaus. Lukitsen tämän itsellenikin.
ku se haisee hyvälle, siitä sen tietää---ei muuta ku haistelemaan
- Anonyymi
Ressu voi tietää: https://www.youtube.com/watch?v=A9WQIJWbKjw
T. ihan hirveetä paskaa- Anonyymi
Aika jees biisi ja uppoovat riimit.
- Anonyymi
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/onko-han-sittenkaan-se-oikea-vastaa-naihin-5-2-kysymykseen-rehellisesti
Tuolla linkin takana on kiteytetty asia melko hyvin.- Anonyymi
Juu-u naiset tietää (tai luulee tietävänsä) kaiken kaikesta. Sillähän sitä miehet puhuvat vääpeleistä kun vaimojaan tarkoittavat. :D
- Anonyymi
Olipa tulvillaan androgeenistä ajatustenvirtaa. :D En pystynyt lukea puoliakaan kun kaikessa oli vain naisen lähtökohdista kaikki, aivan kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu-u naiset tietää (tai luulee tietävänsä) kaiken kaikesta. Sillähän sitä miehet puhuvat vääpeleistä kun vaimojaan tarkoittavat. :D
Täällä kysyttiin mistä tuntee oikean?
- Anonyymi
Hyvä linkki.
Tuon mkaan ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä linkki.
Tuon mkaan ei ole.Tuon mukaan ei hänkään ollut se oikea, vaikka niin kovasti tahdoin uskoa. Tottahan se on, järjellä kun miettii.. ei tuo yksi kohta täyttynyt. Hän sen ymmärsi paljon mua aiemmin, mut hän olikin se viisampi osapuoli meistä.
- Anonyymi
Se on se tunne, erityinen.
- Anonyymi
Kun tulee se virne se virne:)))
- Anonyymi
Ihan sama. Jos en saa sitä naista omakseni, niin en sitten ainakaan voi olla oikea hänelle.
- Anonyymi
Jaapa jaa. Sepäs se, kun tietäis nii...
Kun nuoren miehen ujoimman
Näin pöydässä pienen kahvilan
Niin syystä jota tiedä en
Sain hältä suklaasydämen
Suklaasydän, tinakuoret, aina murtuu sulaen
Niitä tarjoo miehet nuoret, aitoja vain saa mä en
Bumtsibum, bumtsibumbum
Bumtsibum, bumtsibumbum
Hän ulkona mua kuljettaa
Ja ostaa minkä irti saa
Mut pohjimmiltaan, kuka ties
On hänkin oikein kelpo mies
Suklaasydän sisällensä kätkee halvan sormuksen
Kerron hänen isällensä, aitoja jos saa mä en
Bumtsibum, bumtsibumbum
Bumtsibum, bumtsibumbum
Hän silmiin kyllä katsoo mua
Ja joskus saattaa innostua
Mutta jäljennös on arvoton
Jos suklaata vain sydän on
Suklaasydän, kaunis päältä, tuskin paljon lohduttaa
Suudelmatkin tuntuu jäältä, aitoja kun en mä saa
Bumtsibum, bumtsibumbum
Bumtsibum, bumtsibumbum
Kun aikamme näin kuljettiin
Jo vihdoin viimein kävi niin
Hän että antoi rakkauden
Ja sormuksen ja sydämen
😄 - Anonyymi
Se oikea mihin
- Anonyymi
Panohommiin. Ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panohommiin. Ilmeisesti.
Hänelle juuri siihen oikea. Muuhun en. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panohommiin. Ilmeisesti.
Sentään yksi kriteeri täyttyy.
- Anonyymi
Eilinen ilta/yö meni miten meni, en kyllä näihin anonyymi juttuihin jatksa uskoa
- Anonyymi
en usko ollenkaan
- Anonyymi
Meni eilen illalla/yöllä miten meni. Ei kyllä voi uskoa näitä anonyymi juttuja
- Anonyymi
Täh töh häh? 😄
- Anonyymi
Oikean tunnistaa jos nenä on juustonaksun näköinen:))) toinen on se oikea jos ei oo vasen. Siitä ja sitten tärkein kaikesta korvista ☺
- Anonyymi
Olet oikeassa. Lisään sivusta, että toinen on silloinkin oikea, jos ei ole kiero. 😊
- Anonyymi
No johan taas pomppasipi !meni vähän aikaa ennen kuin ymmärsin oikea soikea😚
- Anonyymi
Oikeat ei hypi karkuun. Ne vaan piiloutuu, jos pyhä pelko iskee:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeat ei hypi karkuun. Ne vaan piiloutuu, jos pyhä pelko iskee:)))
Naulan kantaan oppinut ystäväni nainen😉piilossa on hyvä kaivata rakasta ja välillä näyttäytyä jotta kaivattu muistaa minkä näköinen se toinen oli ja sit heti piiloon:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan oppinut ystäväni nainen😉piilossa on hyvä kaivata rakasta ja välillä näyttäytyä jotta kaivattu muistaa minkä näköinen se toinen oli ja sit heti piiloon:)))
Mikä ei ole reilua. Tää muistetaan
- Anonyymi
Oikea voi kyllä ehkä, ehkäpä, silti, kuitenkin, mahdollisesti tai mahdottomasti, nii olla soikea
mutta ei kiero kuin korkkiruuvi 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea voi kyllä ehkä, ehkäpä, silti, kuitenkin, mahdollisesti tai mahdottomasti, nii olla soikea
mutta ei kiero kuin korkkiruuvi 😄Vaikutat itse olevan kommentointisi perusteella kiero ja turvaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat itse olevan kommentointisi perusteella kiero ja turvaton.
Kiitos kiitos analyysistäsi.
- Anonyymi
Eipä sitä kai voi mistään tietää jos ei osaa tutustua ihmiseen
- Anonyymi
kai siinä mätsää monet asiat yhteen ja on tunnelatausta ja sitä jännitystä.Tietty hullaantuminen ja jos molemmat tunnistaa toisensa intution kautta.
- Anonyymi
Nuo asiat sekä tuoksu.
- Anonyymi
Siitä että olet iloinen ja rauhallinen hänen lähellään. Mikään ei tunnu miltään ilman häntä.
- Anonyymi
Juu ja nautit hänen läheisyydestään.
- Anonyymi
Se olisi tai tuntuisi niin helpolta kun kaikki vain loksahtaisi paikalleen. Vaatiiko se paljon malttia, halua ymmärtää toista, kunnioitusta ja arvostusta molemminpuolin, tuntuuko toinen luottamuksen arvoiselta jo heti kohdatessa. Jos olisi vain hyviä tuntemuksia toisesta, kaikki tuntuisi jopa hyvin suunnitellulta.
Sit toinen vetää maton jalkojen alta, kaikki olikin vain harha kuvitelmaa toisesta. Halusit uskoa vain hyvää toisesta, et antanut epäilyille mitään arvoa, kun olit toisen lumoissa ja sokea uskomaan vain hyviä asioita toisesta. Jotkut ei koskaan opi lukemaan toista ja toiset oppii sen liian myöhään.
Mahdollisuudet kuolee lopulta uskon puutteeseen tai epäonnistumiseen. Erehtyäkin voi monella tavalla, kun haluaa uskoa liikaa hyvään toisesta, toisen usko ja mielen liikkeet voivat olla ihan jotain muuta kuin toivoisi. Toisen varovaisuus voi olla toiselle päinvastainen kokemus. Ymmärryksen puutteeseen moni juttu kaatuu.
Ihmiset kokee paljon pettymyksiä ja aika voi monissa olla syy/ seuraus kaikelle. Halu voi muuttua haluttomuudeksi ja ärtymykseksi toista kohtaan. Viha ja kostonhalu omasta kokemasta voi aktivoitua, jos luonne on vihaan sortuva ja niin rakentunut menneisyyden kokemuksista. Asioiden samaistaminen on helppoa, kun niin itse päättää.
Monenlaisia uhkia ja pelkoja syntyy, kun asiat eivät etene ja epäilyille syntyy tilaa. Mihin voi lopulta uskoa, jos se mihin uskoi ei toteutunutkaan niin kuin toivoi. Mihin voi uskoa, jos oma olettamus tuntuu enemmän erehdykseltä. Epävarmuus ja pelot aina sotkee omia suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832