Jäätelökioskit poistuu taas

Anonyymi

kun syksy tulee. Ihanaa, nyt voi taas reimumielin mennä kaupungille ja päästää mies sinne yksin. Onneksi jädeä sai kaupastakin ja halvemmalla. On surullista kunnaikoset valtaa kesällä ätskikioskin, siellä ne iskee varattuja miehiä hiprakassa ja lirkuttelee. Munkinmies on joutunut kohteeksi joka kertqa kun muina vuosina kävi siellä. Sanoi että siellä ne istuu ja lirkuttelee. Se on ilmeisesti helppoiskupaikka naikkosille joilla ei ole ksokaan ollut poikaystäviä ja nyt haluavat rikkoa toisten onnen.

No kaipa ne siirtyy kauppojen pakastealtaaseen.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole nähnyt ikinä mitään ”naikkosia” jätskikiskalla, vaan lauma kakaroita siellä notkuu, mutta terasseilla on jonoksi asti miekkosia ja naikkosia, vapaita ja varattuja, enemmän ,tai vähemmän jurrissa.

• Anonyymi

Ai jaa... kyl mi oon nähny. Olet ollut sitten aika kännissä jos et näe ympärilläsi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa... kyl mi oon nähny. Olet ollut sitten aika kännissä jos et näe ympärilläsi mitään.

Itse olet ollut kännissä, jos näet kakarat uhkana sinulle, vai pössytteletkö päivät pitkät.
        Hae apua ongelmaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet ollut kännissä, jos näet kakarat uhkana sinulle, vai pössytteletkö päivät pitkät.
        Hae apua ongelmaasi.

Sinä olet nytkin kännissä joten mene reippaalle lenkille ja älä mene alkoon. Kannattaa sun hakea monesta paikasta apua, ja muuttaa äidin valvovien silmien alle asumaan.

• Anonyymi

Nyt kun tuutit alkaa olla jo loppuun nuoltu, niin mä siirryn vaanimaan miehiä markettiin makkarahyllyjen väliin.

• Anonyymi

Nyt kun kalja alkaa olla jo niin kallista baarissa , niin mä siirryn vaanimaan naisia markettiin kaljakorien väliin. 😋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe