Pelleiletkö ja luulet olevan uskossa? Vai seuraako nämä merkit sinua ?

Mark. 16:17

Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka USKOVAT: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyllä niitä näkynyt.

      • Älä silloin sano kenelle , että olet uskossa.


      • Savis kirjoitti:

        Älä silloin sano kenelle , että olet uskossa.

        Itse luovuin uskosta, koska yhtään uskovia seuraavaa merkkiä ei minulla ollut. Niitä pitää olla viisi.

        Ihmettelen yhä miksi muut eivät näe siinä mitään ongelmaa.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Älä silloin sano kenelle , että olet uskossa.

        Juu, ei uskosta pidä puhua. Ollaan ihan hiljaa vaan. Mites toi myrkkykäärmeiden nostelu ja myrkynjuontihommat, onko paljon tullut harrastettua viime aikoina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei uskosta pidä puhua. Ollaan ihan hiljaa vaan. Mites toi myrkkykäärmeiden nostelu ja myrkynjuontihommat, onko paljon tullut harrastettua viime aikoina?

        Ei ole tultu ei vaikka olen nähnyt kun Jumala vapahti eräs ihminen branhamilaislakihenkistä meininki juuri. Ja kyllä minä iloitsen kun hän saa olla vapana ..

        Ei tulis Herra kiusaa ja vaatia väkisin että suojelee . Ei onnistuu niinkuin tuo pastori joka jossain Afrikassa kokeili kävelemään vetten päälle ja ei ehtinyt monta askel kun kroktiili söi hänet.

        5. Moos. 33:12

        Benjaminista hän sanoi: "Herran rakkaana hän asuu hänen turvissansa; Herra suojelee häntä aina ja asuu hänen kukkulainsa välissä".

        Joh. 17:12

        Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.


    • Anonyymi

      Mihin sinä uhohdit ihmeiden tekemisen?! Tuo uusilla kielillä puhuminen liittyy Paavali uskoon. Löytyy Apt.19, ei Jeesus uskoon.

    • Anonyymi

      Se usko mitä UT:stä löytyy on juuri se eniten herjattu hurmahenkien usko. Juuri se on kauhitus fariseuksille.

      • Anonyymi

        Täh?! UT:ssa on uskonto (Jeesus), joka oppi perustuu taivasten valtakuntaan ja uskonto (Paavali) syntien valtakuntaan.

        Jeesuksen sanoin (Joh.8) toiset ovat ylhäältä ja toiset alhaalta, ja mitä syntisempi tietysti sitä alempaa. Ja maanpinnan rajalta ylöspäin sitten on taivasten valtakunta Jeesuksen sanoin meissä ja meidän ympärillä, siellä ei ole syntiä.

        Ollaan ikäänkuin kahden kerroksen väkeä, joten UT:sta on jopa varaa valita.

        Ne alhaalta olevat kaivavat juuri luolia ja yrittävät piiloutua tulevalta vihalta, kun pettivät Jeesuksen käyttämällä tätä uhrilampaanaan.


      • Anonyymi

        Kristinuskon juutalaisesta opista, syntiopistahan, fariseukset hykertelevät käsiään, kun saivat Jeesuksen uhrikseen sinne alhaalle kirottuna, ja Jeesuksen opettamaa evankeliumia, kun piti julistaa taivasten valtakunnan tulleen maanpäälle, ei ole vielä julistettu päivääkään. Täytyy ensin miinottaa ne alhaalla olevien luolat ja saada Jeesus vapaaksi, kun saadaan ensin alhaalla oleville sellainen tempaus ilmalentolähtö.


    • Miksi Savis jätit virkkeen kesken ja jätit pois nämä merkit, jotka toki sinullakin varmasti on, koska kerran oikeaoppinen olet:

      "nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita"

      • Anonyymi

        Tekstien ja sanojen valikointi on yleistä maagisesti Raamattuaan lukevalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstien ja sanojen valikointi on yleistä maagisesti Raamattuaan lukevalle.

        Ja sitten vain pieni huomautus asiaan, joka usein sotketaan, niin masginen mystiikka on okkultismia, jota ei itse mystiikka ole.


      • Anonyymi

        Savis ei mainitse Jeesuksen ihmetekoja, kuten ei Paavsalikaan kertaakaan. Savikselle Paaavali edustaa itse Jumalaa. Eikä suotta, sanoohan Paavali kiivailleensa Jumalan kiivaudella, kun synnytti uskovaiset evankeliuminsa kautta asettaessaan yhden miehen eteen puhtaan neitsyen, eikä uskovaisilla ole muuta isää kuin hän. Nämä ovat sanasta sanaan Paavalin omat sanat Rasmatusta.


    • Hmm. Eipä ole vaikea arvata että onko tämä Savis jossain töissä vai elääkö KELAn viikkorahoilla....

      • Anonyymi

        KELAn viikkorahoilla ei voi ELÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KELAn viikkorahoilla ei voi ELÄÄ.

        Helposti. Sinäkin näytät olevan hengissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helposti. Sinäkin näytät olevan hengissä.

        No sossusta hakevat lisää....


    • Anonyymi

      Eivät kaikki puhu kielillä, vaikka uskossa ovat.

      • Ei niin >>
        Kielillä puhumisen armolahja ei kaikki saa !!!

        1. Kor. 12:30

        Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei niin >>
        Kielillä puhumisen armolahja ei kaikki saa !!!

        1. Kor. 12:30

        Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?

        Ei kukaan mitään armolahjoja saa käyttämällä Jeesusta teurastettuna ja kirotyuna Jumalana. Luojajumala suojasi ikuisen elämän pahalta tiedolta.

        Tai pikemminkin niiltä, jotka eivät erota Jumalaa edes Saatanasta eli hyvää tietoa pahasta tiedosta.

        Olisi se villiä menoa masilmassa, josSaatanan voimalla pystyisi sotkemaan maailmaa muutenkin kuin oman päänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mitään armolahjoja saa käyttämällä Jeesusta teurastettuna ja kirotyuna Jumalana. Luojajumala suojasi ikuisen elämän pahalta tiedolta.

        Tai pikemminkin niiltä, jotka eivät erota Jumalaa edes Saatanasta eli hyvää tietoa pahasta tiedosta.

        Olisi se villiä menoa masilmassa, josSaatanan voimalla pystyisi sotkemaan maailmaa muutenkin kuin oman päänsä.

        Tieteen mukaan (nonlokaali mieli) kyky hallita atomiytimen reaktion seurauksen Jeesuksen ihmeiden teko tapaan, edellyttää ikuisen elämän (atomiydin, jossa ei ole aikaa ollenkaan) haltuun saamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieteen mukaan (nonlokaali mieli) kyky hallita atomiytimen reaktion seurauksen Jeesuksen ihmeiden teko tapaan, edellyttää ikuisen elämän (atomiydin, jossa ei ole aikaa ollenkaan) haltuun saamisen.

        Tuo on juuri suojattu materialla luomiskertomuksen mukaan, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi hyvällä ja pahalla tiedolla. Jos yksikään uskovainen käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrina ja kirottuna Jumalana, saisi aikaiseksi ihmeen, olisi Luojajumalan suojaus pettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri suojattu materialla luomiskertomuksen mukaan, kun ihminen tuli jumalien kaltaiseksi hyvällä ja pahalla tiedolla. Jos yksikään uskovainen käyttämällä Jeesusta teurastettuna uhrina ja kirottuna Jumalana, saisi aikaiseksi ihmeen, olisi Luojajumalan suojaus pettänyt.

        Tästä syystä tämä materiasuojaus uskovaisilla on jopa niin pitkälle, että he odottavat kuolemansakin jälkeen fyysistä ylösnousemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä syystä tämä materiasuojaus uskovaisilla on jopa niin pitkälle, että he odottavat kuolemansakin jälkeen fyysistä ylösnousemusta.

        Vain tiede pystyy selittämään luomiskertomuksen ja Raamatun idean sekä Jeesuksen opetukset. Tästä syystä Raamatun totuuden selvittämiseen on mennyt näin tolkuttoman pitkä aika, että tiede eteni tarpeeksi pitkälle kyetäkseen tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tiede pystyy selittämään luomiskertomuksen ja Raamatun idean sekä Jeesuksen opetukset. Tästä syystä Raamatun totuuden selvittämiseen on mennyt näin tolkuttoman pitkä aika, että tiede eteni tarpeeksi pitkälle kyetäkseen tähän.

        Joo. Siinä on vain se ongelma tiedellä että tyhjästä on mahdotonta saada aikaiseksi mitään ja sentakia on tiede ottanut Pyhä Raamatusta malli ja alkanut filosofera miten tyhjästä tyhjä luo tyhjyydestä universumia ja elämän. hiiii .. sanon minä. Mutta voin kertoa tide harrastelijoille että tuo tyhjä ei ole tyhjä , vaan siinä asuu Herra Jeesus Kristus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mitään armolahjoja saa käyttämällä Jeesusta teurastettuna ja kirotyuna Jumalana. Luojajumala suojasi ikuisen elämän pahalta tiedolta.

        Tai pikemminkin niiltä, jotka eivät erota Jumalaa edes Saatanasta eli hyvää tietoa pahasta tiedosta.

        Olisi se villiä menoa masilmassa, josSaatanan voimalla pystyisi sotkemaan maailmaa muutenkin kuin oman päänsä.

        Niin se ON . Jumala antaa Voiman monessa asioissa. >>

        1. Kor. 12:28

        Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Joo. Siinä on vain se ongelma tiedellä että tyhjästä on mahdotonta saada aikaiseksi mitään ja sentakia on tiede ottanut Pyhä Raamatusta malli ja alkanut filosofera miten tyhjästä tyhjä luo tyhjyydestä universumia ja elämän. hiiii .. sanon minä. Mutta voin kertoa tide harrastelijoille että tuo tyhjä ei ole tyhjä , vaan siinä asuu Herra Jeesus Kristus...

        Mistä tyhjästä puhut?! Siinä on taivasten valtakunta, joka on Jeesuksen sanoin meissä ja meidän ympärillä, Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissä.

        Jos sisällä - sinun sisällä - on synnin valtakunta, niin silloin Jeesus kirottuna Jumalana, Kristus, tuottaa vain pääsi sisäisiä demoneita.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Joo. Siinä on vain se ongelma tiedellä että tyhjästä on mahdotonta saada aikaiseksi mitään ja sentakia on tiede ottanut Pyhä Raamatusta malli ja alkanut filosofera miten tyhjästä tyhjä luo tyhjyydestä universumia ja elämän. hiiii .. sanon minä. Mutta voin kertoa tide harrastelijoille että tuo tyhjä ei ole tyhjä , vaan siinä asuu Herra Jeesus Kristus...

        Tiede ei ole ottanut mitään mallia Raamatusta, vaan on tutkinut materiaa. Mikä malli Raamattu voisi olla tieteelle edes?! Ja teidän uskontovääristymät Raamatusta on jo niin syvältä, että niiden potaskaksi todistamiseen ei edes tiedettä tarvita, sen selittää jo Raamattu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiede ei ole ottanut mitään mallia Raamatusta, vaan on tutkinut materiaa. Mikä malli Raamattu voisi olla tieteelle edes?! Ja teidän uskontovääristymät Raamatusta on jo niin syvältä, että niiden potaskaksi todistamiseen ei edes tiedettä tarvita, sen selittää jo Raamattu itse.

        Mutta Jeesuksen todistus Raamatusta opetuksin, kuten luomiskertomus ajan sitomisellla materiaan, sille antaa tiede selityksen, millä ei ole mitään tekemistä teidän uskontoonne Jeesuksen äyttämisellä vain teurastettuna ja kirottuna uhrina Jumalana. Jeesuksen opetuksilla on tieteellinen merkitys, mutta ne eivät liity mitenkään sinun Paavalin syntioppiisi, jonka Jumala Raamatun mukaan on Saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Jeesuksen todistus Raamatusta opetuksin, kuten luomiskertomus ajan sitomisellla materiaan, sille antaa tiede selityksen, millä ei ole mitään tekemistä teidän uskontoonne Jeesuksen äyttämisellä vain teurastettuna ja kirottuna uhrina Jumalana. Jeesuksen opetuksilla on tieteellinen merkitys, mutta ne eivät liity mitenkään sinun Paavalin syntioppiisi, jonka Jumala Raamatun mukaan on Saatana.

        Ja Saatana edustaa pahaa tietoa, sillä ei tietenkään voi sada mitään ihmeiden tekokykyä haltuunsa.


    • Anonyymi

      Jumala on järki asia eikä uskon asia, jos asiaa katsoo tieteellisesti.

      • Luuk. 5:24 

        Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."


      • Ap. t. 9:34 

        Ja Pietari sanoi hänelle: "Aineas, Jeesus Kristus parantaa sinut; nouse ja korjaa vuoteesi". Ja kohta hän nousi.

        Ef. 5:14 

        Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe