Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä?
Jos ei sen kummempia, niin rentoudu ja anna ajan hoitaa minut luoksesi. Jos toki jotain on, niin kerrothan niin otan siitä vaarin.
Olisiko sinulla mitään toiveita?
127
4032
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää kaveriksi facessä!
- Anonyymi
Oot jo! 😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot jo! 😊😊
Tiedän:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot jo! 😊😊
Tiedän:)
- Anonyymi
Eipä ole käytössä siellä kun ei taas voikkaan ihan mitä sattuu kirjotella kun joku herkkähipiäin vetää jo sata palkoa nenuunsa mu siitäkään ei seuraa korkeintaan kun arviointi psykiatrisella jos ei ole rikokseen syyllistyny kokeillu jo senkin kerran mitä me tästä opimme emme mitään ensikerralla uudestaan ja aina lähes samallatavalla päin vittua eikö se näi melko pitkälti mene ainakin jos samaa virhettä tykkää toistaa
- Anonyymi
Kerro mitä tunnet niin voin kertoa omistani ❤️
- Anonyymi
Pidän itse itseäni kyvöttömänä tuntemaan yhtään mitään jokutoinen saattaa olla toista mieltä jos joltain muulta tuota kysyy kun multa
- Anonyymi
Olen jo työni eteesi tehnyt...En jaksa enää...Anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo työni eteesi tehnyt...En jaksa enää...Anteeksi
Jatkan muualla!
- Anonyymi
Näin yleisesti sanon että en toivoisi muuta kuin rehellisyyttä ja kiltteyttä. Mieluiten niin että jos jännittää niin sitten jännittää ja antaa sen tulla rohkeasti esiin. Kaikki muu on ok ja toivottavaa, mutta en pidä macho maneista.
Ei oo mulle tää mutta aloittajalle vinkkinä sanon sen perinteisen että ole oma itsesi. - Anonyymi
Voisit kirjoittaa vastauksen kirjeeseen, jonka sinulle keväällä kirjoitin. Tuoda vaikka minun työpaikalleni, tiedät kyllä paikan.
- Anonyymi
Mä en ole vuosiin saanu sellasia kirjeitä mihinkä kukaan ois edes odottan vastausta mä poistun mielummin paikalta sillon jos mun tarvii alkaan neuvotteleen mun elämään liittyvistä asioista sitä kun ei voi tietää KUKAAN muu kun minä itse mikä minulle on hyväksi ja mikä ei
- Anonyymi
Löysit oikeat sanat juuri siihen miten rauhoitun.
Hyvä on tietää se, että en ole milloinkaan lakannut tykkäämästä. Olen herkkä ja välillä temperamenttinen. Mutta sydän täynnä rakkautta.- Anonyymi
Oikeiden sanojen löytämisessä ny pitäs olla edes haastetta ainakaan sellaisella joka on luonteeltaan people pleaser mä en ole sellain
- Anonyymi
Minä voisin hoitaa sen lähestymispuolen kyllä ja kertoa tunteistani, jos vaan nähtäis jossain muuallakin edes kerran.
- Anonyymi
olen tosi yllättänyt jos tulet sinne mihin lähden
en usko että tulee tapahtumaa
siihen uskon että tunteet välillämme kulkevat mukana vielä pitkään - Anonyymi
Kysy, että mitä mieltä on sinusta. Eiköhän se siitä lähde purkautumaan.
- Anonyymi
Niin mitä tehdä kun kaikki on tiedossa. Vain sinun valehtelevat sanat IRL ja toisen elämä on pilalla sotkuisten tunteiden vuoksi.
- Anonyymi
Se on monesti haitta että valhe satuttaa tieräks mikä on totuuden ja valheen ero totuus satuttaa kerran kovaa valhepaljastuessaan mahdollisesti jopa loppuelämän miksi valita kuinka elämänsä elää mahtaa loppuelämän kipu olla kiva si kun se on vie henkinen ni ai että se sattuu vitusti enemmän kun fyysinen kipu
- Anonyymi
Jos ja kun voit halata, halaa mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Minä voin halata vain ikäisiäni vanhempia miehiä, ikäeroa vain muutama vuosi!!
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään muuta toivetta, kun vain se, että tämä lähestyminen tapahtuisi mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Eipä taida tapahtua jos et itse asian eteen näe vaivaa
- Anonyymi
Tee niinkuin parhaaksi näet. En tiedä onko minun viisasta neuvoa mitä pitäisi tehdä. Ihan vaan jutskaamalla ja kertomalla sitte jos tykkäät tai jos haluat viestin laittaa tai soittaa.
- Anonyymi
Niinhän mä olen useimmiten tehny ellei tilaaja ole halunnu tehtäväksi toisin nääs kun omistuskiinteistöissä työskentelee ni jos mahdollista tulis kuunnella tilaajankin toiveita rakennusmääräykset si taas ei aina salli kaikkea tehtäväksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä olen useimmiten tehny ellei tilaaja ole halunnu tehtäväksi toisin nääs kun omistuskiinteistöissä työskentelee ni jos mahdollista tulis kuunnella tilaajankin toiveita rakennusmääräykset si taas ei aina salli kaikkea tehtäväksi
Jos esimerkiksi joku laki estää sen, että voisi kotipalvelun kautta tilata hiukan parempaa ruokaa maksamalle ekstraa, tämä säädös tulee poistaa. Ämmän ruoka on syömäkelvotonta, paino vaan tippuu, vaikka ei olisi edes mikään ruokahifistelijä. Kun vielä tuodaan monen päivän ruoat samalla kertaa, niin oksu lentää.
On ihan keskeinen asia, että vanhus syö ja se on helpompi saada aikaan, kun ruoka on maistuvaa ja näyttää herkulliselta. Proteiinin tarve myös ihan erilainen aikuiseen verrattuna, kaikkien kannalta on optimaalista, ettei vanhuksen paino tipu, pärjää pidempään kotona ja yhteiskunnalliset kustannukset laskee, hoitokodin päivämaksut on ihan järkyttäviä. En sitten tiedä, pitäisikö tätä tukea yhteiskunnallisesti tai mikä olisi optimaalinen tapa asia ratkaista.
(Jokainen voi itse maistella näitä ruokia testailumielessä, jos ak arvio ei jostain syystä luotettava. Ak syö mieluusti esim. ABC:llä ja IKEAssa, koska se ruoka maistuu mun mielestä hyvältä. Että siitä voi arvioida sitä taustaa, johon esim. Ak vertaa.)
Eli siis Äijän ruokaa odotellessa.
- Anonyymi
Ei ole toiveita eikä mitään erityistä huomioitavaa. Olen rento ja rauhallinen ja odotan sinua vain 🥰
- Anonyymi
Joudut luultavasti odotteleen loppuelämäsi mu onnea odotukseesi
- Anonyymi
Ilmoittaa ensin jollain viestintä välineellä milloin sopisi tavata vaikka noin viikkoa ennen.Ei kavereita eikä tuttuja mukaan kiitos.
- Anonyymi
Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta
Kyllä voi ottaa kisulin mukaan 😺sivustA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikkei tosimiehen löyrät ni eiköhän se ny yhden kiimasen kissan siinä sivussa hoitele eikös ne semmottisia ol ne TOSIMIEHET toki kysyä voi si taas et onko niistä edes muuhun ja osaako ne sitäkään hoitaa kun puolivillaisesti kun ei se MIES riit pitäs vie sen lisäks olla jotain yliluonnollista on jotain rajoitteita esteenä ihan näi kun ihminen kuitenkin vai on
- Anonyymi
En mä lähde tuommoiseen kiertelyyn. Pitää tietää, mitä haluaa.
- Anonyymi
Mistäs tuommosen luulit löytäväs useimmalle toki varmaan riittää jos on riittävästi rahaa tilil mu mä en ihan joka anopille kelpaa oon kuitenki VAA putkimies
- Anonyymi
Kiitos kaikille vastauksista. Rohkaistuin valtavasti niistä. Kiitos!
-aloittaja- Anonyymi
Ole hyvä🤗
- Anonyymi
en ala aikuista ohjeistaan ,,tässä saa jatkuvasti ohjeistaa päivän aikana termiiteille sitä sun tätä muutenkin.
- Anonyymi
Jutteleminen kasvokkain voi olla hermostuttavaa, mutta siinä näkisi myös toisen reaktion samalla. Jos olisi ihastus, olisi olo vähän innostunut jo muutenkin. Olisi aika imartelevaa. Olisi ehkä vaikeaa olla katsomatta pitkään, kun samalla yrittää tallentaa toisen kasvoja. Ehkä hän kohtaisi pitkään katsovat silmät ja hymyn. Jos haluaa pidentää hetkeä, yrittäisi itsekin keksiä sanottavaa.
Kirjoittamisessakin on puolensa, koska voi miettiä, miten muotoilee tekstin. Toisen reaktiota ei kyllä näe, eikä voi tietää, milloin se luetaan. Tekstit voi kyllä tallentaaja lukea taas uudestaan. Jos teksti onkin vahingossa sekavaa, ehkä se kertoo siitä, miten sanat oli vähän sekaisin. - Anonyymi
Mitenkä tuota voi kukaan toivoa eikö jokainen lähesty toista itselleen ominaisella tavalla nääs ainakin jos on oma ittesä eikä esitä muuta kun on en mä ole koskaan toivonu ettäkö mua joku lähestys ja joku sattuu mua kaipaan ni osaa kai tulla oven taakse
- Anonyymi
Minun pitäisi itse pystyä lähestymään naista kun en itse ymmärrä jos minua yrittäisi lähestyä. Olen sosiaalisesti välillä tosi tyhmä ja semmoinen lähtökohtaisesti torjuva muutenkin. Mutta taidan olla vaan liian outo. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Laita viesti tai soita...Siitä se lähtee eteenpäin
- Anonyymi
Olen jo tunnetasolla Sinun
- Anonyymi
Olet ollut jo pitkään♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut jo pitkään♥️
Rakas
- Anonyymi
Minua voivat lähetyä vain vähintään 50+++ lyhyet miehet!
- Anonyymi
Muille tulee pakit satavarmasti!!
- Anonyymi
Minun täytyy miettiä asiaa komistus
- Anonyymi
Yksi toive olisi. Jos ihan rehellisesti mietit, ketä varten ja miksi kirjoitit aloituksen?
naiselta - Anonyymi
Vaarinko haluat???
- Anonyymi
Minä haluan vaarin, koska olen itse mummoikäinen! Samanikäisyys on tärkeää minulle.
- Anonyymi
Kyllä, tee se pian toimi!🥰
- Anonyymi
Tule samaan pöytään taas kanssani istumaan sitten kun siellä samassa paikassa joskus ollaan, ja alat jutella kuten ennenkin :) Heität taas jotain hyvää läppää ja kiusoittelet mua <3
- Anonyymi
Jään odottamaan. Minulla ei ole minnekkään kiire, onhan tässä loppuelämä aikaa. Tosin sekin lyhenee päivä päivältä..
- Anonyymi
Mites nyt noin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites nyt noin?!
Elämä on yllättävän lyhyt..
- Anonyymi
Mahdollisimman läheisesti heti vaan niin kerkiä turhia jännitellä 😘😆🤩💥💝
- Anonyymi
Kyllä mä tahtoisin nähdä hänet. Tahdon nähdä. Miten, no en tiedä 😘
- Anonyymi
No enpä tiedä kannattaako sun ottaa yhteyttä sama vanha paska ihminen olet kumminkin
- Anonyymi
Lähesty vain jos olet tosimielellä.
- Anonyymi
Olen tosimielellä. Naiselle
- Anonyymi
Miksi tätä soopaa tänne laitetaan jos ei toisesta oikeasti välitä etkä sitä pysty ilmaisemaan irl. Mitä väliä on enää millään.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen minäkin, niin turhaa.
- Anonyymi
Etkös sinä nainen jo sen vaarin ottanut🤣
- Anonyymi
Niin, taidat olla mustis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, taidat olla mustis.
No höpsis, kun tiedän tapauksen, pettynyt vaan kun yritti salata tuollaisen asian, varmaan minun tunteita ajatellen🤔 naimisissa oleva vaari joskin hyvinkin viriili ikäisekseen.. Vanhoja ystäviä ovat ennen minua jo.
- Anonyymi
Ei ole vaaria näkynyt.
- Anonyymi
Pysy vaan kaukana, niin kaikilla on mukavampaa!
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Kunhan vain tulet luo sitten kun sen aika on. 🧡 Hyvää kannaattaa odottaa, ja meillä on vaikka loppuelämä aikaa.
- Anonyymi
En aio tehdä mitään jos et anna mitään merkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aio tehdä mitään jos et anna mitään merkkiä.
Ohi. Hän tietää tunteistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Hän tietää tunteistani.
Eipä taida tietää.
Sivust
- Anonyymi
Toivoisin että tulet kaatosateessa oveni taakse kun jokaisessa romanttisessa elokuvassa.
- Anonyymi
Kiva, kun saa siitä keuhkoputkentulehduksen ja kuolee pois. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun saa siitä keuhkoputkentulehduksen ja kuolee pois. 🙃
No jos noin huonossa kunnossa on ettei sadetta kestä. Niin voi pukeutua pilkkihaalariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos noin huonossa kunnossa on ettei sadetta kestä. Niin voi pukeutua pilkkihaalariin.
Ehkä hää ois odotellu palstalla vuosikymmenet kerätenrohkeutta saapua ovelles; vanha, ryppyinen käppänä. Sateenvarjon kannattelu tuulessa olis liikaa ja kaatais vapisevan papparaisen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hää ois odotellu palstalla vuosikymmenet kerätenrohkeutta saapua ovelles; vanha, ryppyinen käppänä. Sateenvarjon kannattelu tuulessa olis liikaa ja kaatais vapisevan papparaisen…
Pitää varmaan pyörätuoliramppia alkaa rakentaa sitten. Tuohon kuitenkin 2 porrasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää varmaan pyörätuoliramppia alkaa rakentaa sitten. Tuohon kuitenkin 2 porrasta.
…😅
- Anonyymi
Olis yks toive. Sellanen että pitäisikö varastaa aikaa joskus yhdessä? Sillä tavalla, että oppii tuntemaan toisensa joskus. Aikaa vie mutta onhan se vienytkin. Tää ei nyt ole ap, lle joka tuskin Hän. Tuuleen mietin, että jos todella haluaa ja tykkää. Voisin haluta ensin tutustua kaikessa hiljaisuuden rauhassa. Haluaisin tuntea paremmin yhden, mutta en usko hänen haluavan. Eri asia mihin johtaa johtaako mihkään. Enkä sittenkään tiedä uskaltaisinko sen kakkamaisen niin suuren kynnyksen yli hypätä. Pitäis olla aika varma jostain ja toisaalta taas saahan ihmisiä tuntea. Saa olla kavereita ja ystäviä. Mitään en itse ehdottele niin kyllä se taitaa jäädä ellei kohtalo hoida jotenkin. Hä ei.
- Anonyymi
Älä stressaa Mies.
Kunhan et hävyttömyyksiä huutele, niin tyyli on vapaa.
En minä ole mikään kontrollifriikki jonka kanssa joku tietty lähestymistyyli on ainoa oikea.
En oikeastaan edes tiedä mikä on tavallinen tapa 🤔 kaikki erikoinen taitaa olla minulle enemmänkin normaali.
Jos et muuta keksi niin sano vaikka että: Lupasit antaa mulle sun numeron!
Siitä se sitten alkaa 😉- Anonyymi
Lämmöllä
Ei ilkeillen
Ikinä - Anonyymi
Mut ko mulla on tapana piirrellä kirkkoveneitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ko mulla on tapana piirrellä kirkkoveneitä!
Ei oo älä yritä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo älä yritä 😉
Ei, en osaa piirtää, muutako tikku-ukkoja 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en osaa piirtää, muutako tikku-ukkoja 😊
Ei tarvitse osata kuin kirjoittaa muutama sydämestä tuleva sana ❤️😉
- Anonyymi
Ei ole toiveita enä ketään mitään kohtaan. Kansa päättää kuin päättää.
- Anonyymi
Haluan kukkalähetyksen jossa leffalippu paikkamerkinnällä. Viereen tulisit yllättämään.
- Anonyymi
En ois uskonu, että minun ei tee mieli enempää päihteitä
Ihan kohtuullinen käyttö
Mut se on mahdollista
Aika sen tekee
Parantaa
- Anonyymi
Silleen hiipimällä.
- Anonyymi
Nii just
Melkein huomaamatta
Ja kas
Uusi ihminen on syntynyt - Anonyymi
Pelästyt sitten
- Anonyymi
Suoraan ja rehellisesti.
- Anonyymi
Kysy saatko halata minua.Ja halaat jos annan luvan.
- Anonyymi
Mut jos et annakaan, sitten menee suu mutruun ja hävettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos et annakaan, sitten menee suu mutruun ja hävettää.
Riippuu siitä onko siinä paljon yleisöä näkemässä.Muuten luvan saa halata.
- Anonyymi
Mies saa ottaa yhteyttä miten itse haluaa. En kuitenkaan halua mitään lirkutuksia ja rakkaudentunnustuksia alkuun.
- Anonyymi
💐🐝😽miauu
- Anonyymi
Ei ole väliä kunhan lähestyt
- Anonyymi
Hieno kysymys. Moni varmaan vain toivoisi, että kaivattu kysyisi kuulumisia. Ei sen kummempaa. Siitä olisi helppo edetä. Ajatusta sivusta.
- Anonyymi
Ota vaari tai muori. Aivan sama.
- Anonyymi
Lähesty näin, shättänä, ja lopeta se ämpyily; https://youtu.be/7Vd8Unjfup8?t=98
- Anonyymi
Pysy kaukana minusta!!
- Anonyymi
Minua voisi lähestyä vaikka tavallisella tekstiviestillä, instan kautta, mesen, wa:n, telegrammin, signalin, viberin, Linen, spostin, soittamalla... mahdollisuuksia on monia. Voi laittaa vaikka että miten on kesä mennyt, onko tullut grillattua paljon makkaraa. Siitä tiedän sitten vastata.
- Anonyymi
Mitähän tuo tuumais kun kysyisin että ootkos paljon "grillannut makkaraa"?
- Anonyymi
Luuletko että se ihminen jota tarkoitat, tunnistaa tästä sinut ja vastaa? Lähetä hänelle facessa viesti ja kysy häneltä suoraan.
- Anonyymi
Kuka enää nykyään on aktiivinen Facebookissa? Eläkeläiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka enää nykyään on aktiivinen Facebookissa? Eläkeläiset?
Kyllä siellä muitakin on.
- Anonyymi
Ei lähesty tänne
- Anonyymi
Siten että jätät rauhaan
- Anonyymi
Jos se on kohtaloa, arvaat numeroni ja soitella siihen, kumoan tämän varoiksi abraksdabra
- Anonyymi
Asiat vain sattuu ja tapahtuu silloin, kun sitä vähiten odotat🤗
- Anonyymi
Nii
Kun rypyt on komeimmillaan
Huono yö takana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii
Kun rypyt on komeimmillaan
Huono yö takanaMiehen mitta
Kasanen
- Anonyymi
Toiveita on, lottovoitto, ulkomaanmatkoja, uusi koti, rauhaa maailmaan ja hyvää oloa kaikille.
Siinäpä niitä aluksi. - Anonyymi
Hymyilisit ja kysyisit saako halata 💕
- Anonyymi
Jos kyse on romanttisesta kiinnostuksesta, niin pidä ylläsi edes jotain punaista vaatetta. Psykologisten tutkimusten mukaan punainen (varsinkin miehillä) vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen.
- Anonyymi
kakssuuntanen ja muutenki mielenvikainen ihminen niin tota…. parempi että en ota yhtään ketään😂
- Anonyymi
tää sama ajatus tänäänki… kukaan pysty ymmärtämään tai ehkä samojen juttujen kanssa kamppailija.. mutta miten näitä swinggsseilijöitä päällepäin selvität .. siinä pulma🥸
- Anonyymi
Sing to me...miss your voice💔🎶
- Anonyymi
Näinpä juuri🎶
- Anonyymi
Mieluiten viestillä.
- Anonyymi
Lähesty kävellen hitaasti ja kun olet metrin etäisyydellä, minä hoidan loput niin kuin tähänkin asti: Kuulet ehkä pienen napsahduksen käsiraudoista kun ne yhdistävät sinut minuuuuuun.
Sitten voidaan vaikka mököttää tai voit haastella ympäripyöreitä erittäin asiallisesti, kuten ennenkin. Kyllä se siitä alkaa sujumaan :)- Anonyymi
Hehe, joku saa hyvin luovan miehen 😅
- Anonyymi
Tää oli hauska!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe, joku saa hyvin luovan miehen 😅
Joo pitää miehen kyllä olla luova että saa keploteltua itsensä vapaaksi...voisin myös nielaista käsirautojen avaimen. Siinä sitten odotellaan luonnollista tapahtumaa ennen kuin mies saa käsiinsä avaimet ja itsensä vapaaksi...
Toivottavasti kaivattuni osaa nyt kiertää minut nähdessään riittävän etäältä? Juosten? Ai niin mutta hänhän kiertää jo muutenkin kaukaa...miksiköhän? :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pitää miehen kyllä olla luova että saa keploteltua itsensä vapaaksi...voisin myös nielaista käsirautojen avaimen. Siinä sitten odotellaan luonnollista tapahtumaa ennen kuin mies saa käsiinsä avaimet ja itsensä vapaaksi...
Toivottavasti kaivattuni osaa nyt kiertää minut nähdessään riittävän etäältä? Juosten? Ai niin mutta hänhän kiertää jo muutenkin kaukaa...miksiköhän? :)Tulen vastaan kohti sinua ja sun upeita tarinoitasi 😁 Kun odotamme avaimia, kerrotko jotain muuta? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen vastaan kohti sinua ja sun upeita tarinoitasi 😁 Kun odotamme avaimia, kerrotko jotain muuta? 😁
Juu. On ollut aika pahaakin ummetusta viime aikoina, niin voisin kertoa sulle elämäntarkoituksesta...Elämä on lyhyt ja se on lahja. Jokainen päivä, huonokin. Kertoisin rakkaudesta, miten asetin itseni alttiiksi hyljätyksi tulemiselle, nolatuksi tulemiselle, juoruille ja omalle romahtamiselle kun kerroin sinulle tunteistani...Kertoisin etten voi vaatia mitään sinulta mutta olet sydämessäni kuin hiertävä kivi. Se tuottaa kipua, tuskaa ja sellaista rakkautta joka asettaa toisen etusijalle. En usko että nämä tunteet on ihan itsestäni, sinut on annettu sydämelle. Rukoilen ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimia kulkea kapeaa polkua perille saakka! - ja kas: avainkin on jo näkyvissä, punnertanut paskan läpi. No, tuossa on avain, jos haluat lähteä pois niin ole hyvä :) Rakkaus ei pakota.
-Tomille-
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990