Olisiko sinulla mitään toiveita?

Anonyymi-ap

Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä?

Jos ei sen kummempia, niin rentoudu ja anna ajan hoitaa minut luoksesi. Jos toki jotain on, niin kerrothan niin otan siitä vaarin.

127

4032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää kaveriksi facessä!

• Anonyymi

Oot jo! 😊😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot jo! 😊😊

Tiedän:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot jo! 😊😊

Tiedän:)

• Anonyymi

Eipä ole käytössä siellä kun ei taas voikkaan ihan mitä sattuu kirjotella kun joku herkkähipiäin vetää jo sata palkoa nenuunsa mu siitäkään ei seuraa korkeintaan kun arviointi psykiatrisella jos ei ole rikokseen syyllistyny kokeillu jo senkin kerran mitä me tästä opimme emme mitään ensikerralla uudestaan ja aina lähes samallatavalla päin vittua eikö se näi melko pitkälti mene ainakin jos samaa virhettä tykkää toistaa

• Anonyymi

Kerro mitä tunnet niin voin kertoa omistani ❤️

• Anonyymi

Pidän itse itseäni kyvöttömänä tuntemaan yhtään mitään jokutoinen saattaa olla toista mieltä jos joltain muulta tuota kysyy kun multa

• Anonyymi

Olen jo työni eteesi tehnyt...En jaksa enää...Anteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo työni eteesi tehnyt...En jaksa enää...Anteeksi

Jatkan muualla!

• Anonyymi

Näin yleisesti sanon että en toivoisi muuta kuin rehellisyyttä ja kiltteyttä. Mieluiten niin että jos jännittää niin sitten jännittää ja antaa sen tulla rohkeasti esiin. Kaikki muu on ok ja toivottavaa, mutta en pidä macho maneista.
      Ei oo mulle tää mutta aloittajalle vinkkinä sanon sen perinteisen että ole oma itsesi.

• Anonyymi

Voisit kirjoittaa vastauksen kirjeeseen, jonka sinulle keväällä kirjoitin. Tuoda vaikka minun työpaikalleni, tiedät kyllä paikan.

• Anonyymi

Mä en ole vuosiin saanu sellasia kirjeitä mihinkä kukaan ois edes odottan vastausta mä poistun mielummin paikalta sillon jos mun tarvii alkaan neuvotteleen mun elämään liittyvistä asioista sitä kun ei voi tietää KUKAAN muu kun minä itse mikä minulle on hyväksi ja mikä ei

• Anonyymi

Löysit oikeat sanat juuri siihen miten rauhoitun.

Hyvä on tietää se, että en ole milloinkaan lakannut tykkäämästä. Olen herkkä ja välillä temperamenttinen. Mutta sydän täynnä rakkautta.

• Anonyymi

Oikeiden sanojen löytämisessä ny pitäs olla edes haastetta ainakaan sellaisella joka on luonteeltaan people pleaser mä en ole sellain

• Anonyymi

Minä voisin hoitaa sen lähestymispuolen kyllä ja kertoa tunteistani, jos vaan nähtäis jossain muuallakin edes kerran.

• Anonyymi

olen tosi yllättänyt jos tulet sinne mihin lähden
      en usko että tulee tapahtumaa
      siihen uskon että tunteet välillämme kulkevat mukana vielä pitkään

• Anonyymi

Kysy, että mitä mieltä on sinusta. Eiköhän se siitä lähde purkautumaan.

• Anonyymi

Niin mitä tehdä kun kaikki on tiedossa. Vain sinun valehtelevat sanat IRL ja toisen elämä on pilalla sotkuisten tunteiden vuoksi.

• Anonyymi

Se on monesti haitta että valhe satuttaa tieräks mikä on totuuden ja valheen ero totuus satuttaa kerran kovaa valhepaljastuessaan mahdollisesti jopa loppuelämän miksi valita kuinka elämänsä elää mahtaa loppuelämän kipu olla kiva si kun se on vie henkinen ni ai että se sattuu vitusti enemmän kun fyysinen kipu

• Anonyymi

Jos ja kun voit halata, halaa mahdollisimman pian.

• Anonyymi

Minä voin halata vain ikäisiäni vanhempia miehiä, ikäeroa vain muutama vuosi!!

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään muuta toivetta, kun vain se, että tämä lähestyminen tapahtuisi mahdollisimman pian.

• Anonyymi

Eipä taida tapahtua jos et itse asian eteen näe vaivaa

• Anonyymi

Tee niinkuin parhaaksi näet. En tiedä onko minun viisasta neuvoa mitä pitäisi tehdä. Ihan vaan jutskaamalla ja kertomalla sitte jos tykkäät tai jos haluat viestin laittaa tai soittaa.

• Anonyymi

Niinhän mä olen useimmiten tehny ellei tilaaja ole halunnu tehtäväksi toisin nääs kun omistuskiinteistöissä työskentelee ni jos mahdollista tulis kuunnella tilaajankin toiveita rakennusmääräykset si taas ei aina salli kaikkea tehtäväksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän mä olen useimmiten tehny ellei tilaaja ole halunnu tehtäväksi toisin nääs kun omistuskiinteistöissä työskentelee ni jos mahdollista tulis kuunnella tilaajankin toiveita rakennusmääräykset si taas ei aina salli kaikkea tehtäväksi

Jos esimerkiksi joku laki estää sen, että voisi kotipalvelun kautta tilata hiukan parempaa ruokaa maksamalle ekstraa, tämä säädös tulee poistaa. Ämmän ruoka on syömäkelvotonta, paino vaan tippuu, vaikka ei olisi edes mikään ruokahifistelijä. Kun vielä tuodaan monen päivän ruoat samalla kertaa, niin oksu lentää.

On ihan keskeinen asia, että vanhus syö ja se on helpompi saada aikaan, kun ruoka on maistuvaa ja näyttää herkulliselta. Proteiinin tarve myös ihan erilainen aikuiseen verrattuna, kaikkien kannalta on optimaalista, ettei vanhuksen paino tipu, pärjää pidempään kotona ja yhteiskunnalliset kustannukset laskee, hoitokodin päivämaksut on ihan järkyttäviä. En sitten tiedä, pitäisikö tätä tukea yhteiskunnallisesti tai mikä olisi optimaalinen tapa asia ratkaista.

(Jokainen voi itse maistella näitä ruokia testailumielessä, jos ak arvio ei jostain syystä luotettava. Ak syö mieluusti esim. ABC:llä ja IKEAssa, koska se ruoka maistuu mun mielestä hyvältä. Että siitä voi arvioida sitä taustaa, johon esim. Ak vertaa.)

Eli siis Äijän ruokaa odotellessa.

• Anonyymi

Ei ole toiveita eikä mitään erityistä huomioitavaa. Olen rento ja rauhallinen ja odotan sinua vain 🥰

• Anonyymi

Joudut luultavasti odotteleen loppuelämäsi mu onnea odotukseesi

• Anonyymi

Ilmoittaa ensin jollain viestintä välineellä milloin sopisi tavata vaikka noin viikkoa ennen.Ei kavereita eikä tuttuja mukaan kiitos.

• Anonyymi

Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta

Kyllä voi ottaa kisulin mukaan 😺sivustA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikkei tosimiehen löyrät ni eiköhän se ny yhden kiimasen kissan siinä sivussa hoitele eikös ne semmottisia ol ne TOSIMIEHET toki kysyä voi si taas et onko niistä edes muuhun ja osaako ne sitäkään hoitaa kun puolivillaisesti kun ei se MIES riit pitäs vie sen lisäks olla jotain yliluonnollista on jotain rajoitteita esteenä ihan näi kun ihminen kuitenkin vai on

• Anonyymi

En mä lähde tuommoiseen kiertelyyn. Pitää tietää, mitä haluaa.

• Anonyymi

Mistäs tuommosen luulit löytäväs useimmalle toki varmaan riittää jos on riittävästi rahaa tilil mu mä en ihan joka anopille kelpaa oon kuitenki VAA putkimies

• Anonyymi

Kiitos kaikille vastauksista. Rohkaistuin valtavasti niistä. Kiitos!

-aloittaja

• Anonyymi

Ole hyvä🤗

• Anonyymi

en ala aikuista ohjeistaan ,,tässä saa jatkuvasti ohjeistaa päivän aikana termiiteille sitä sun tätä muutenkin.

• Anonyymi

Jutteleminen kasvokkain voi olla hermostuttavaa, mutta siinä näkisi myös toisen reaktion samalla. Jos olisi ihastus, olisi olo vähän innostunut jo muutenkin. Olisi aika imartelevaa. Olisi ehkä vaikeaa olla katsomatta pitkään, kun samalla yrittää tallentaa toisen kasvoja. Ehkä hän kohtaisi pitkään katsovat silmät ja hymyn. Jos haluaa pidentää hetkeä, yrittäisi itsekin keksiä sanottavaa.

Kirjoittamisessakin on puolensa, koska voi miettiä, miten muotoilee tekstin. Toisen reaktiota ei kyllä näe, eikä voi tietää, milloin se luetaan. Tekstit voi kyllä tallentaaja lukea taas uudestaan. Jos teksti onkin vahingossa sekavaa, ehkä se kertoo siitä, miten sanat oli vähän sekaisin.

• Anonyymi

Mitenkä tuota voi kukaan toivoa eikö jokainen lähesty toista itselleen ominaisella tavalla nääs ainakin jos on oma ittesä eikä esitä muuta kun on en mä ole koskaan toivonu ettäkö mua joku lähestys ja joku sattuu mua kaipaan ni osaa kai tulla oven taakse

• Anonyymi

Minun pitäisi itse pystyä lähestymään naista kun en itse ymmärrä jos minua yrittäisi lähestyä. Olen sosiaalisesti välillä tosi tyhmä ja semmoinen lähtökohtaisesti torjuva muutenkin. Mutta taidan olla vaan liian outo. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Laita viesti tai soita...Siitä se lähtee eteenpäin

• Anonyymi

Olen jo tunnetasolla Sinun

• Anonyymi

Olet ollut jo pitkään♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ollut jo pitkään♥️

Rakas

• Anonyymi

Minua voivat lähetyä vain vähintään 50+++ lyhyet miehet!

• Anonyymi

Muille tulee pakit satavarmasti!!

• Anonyymi

Minun täytyy miettiä asiaa komistus

• Anonyymi

Yksi toive olisi. Jos ihan rehellisesti mietit, ketä varten ja miksi kirjoitit aloituksen?

naiselta

• Anonyymi

Vaarinko haluat???

• Anonyymi

Minä haluan vaarin, koska olen itse mummoikäinen! Samanikäisyys on tärkeää minulle.

• Anonyymi

Kyllä, tee se pian toimi!🥰

• Anonyymi

Tule samaan pöytään taas kanssani istumaan sitten kun siellä samassa paikassa joskus ollaan, ja alat jutella kuten ennenkin :) Heität taas jotain hyvää läppää ja kiusoittelet mua <3

• Anonyymi

Jään odottamaan. Minulla ei ole minnekkään kiire, onhan tässä loppuelämä aikaa. Tosin sekin lyhenee päivä päivältä..

• Anonyymi

Mites nyt noin?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites nyt noin?!

Elämä on yllättävän lyhyt..

• Anonyymi

Mahdollisimman läheisesti heti vaan niin kerkiä turhia jännitellä 😘😆🤩💥💝

• Anonyymi

Kyllä mä tahtoisin nähdä hänet. Tahdon nähdä. Miten, no en tiedä 😘

• Anonyymi

No enpä tiedä kannattaako sun ottaa yhteyttä sama vanha paska ihminen olet kumminkin

• Anonyymi

Lähesty vain jos olet tosimielellä.

• Anonyymi

Olen tosimielellä. Naiselle

• Anonyymi

Miksi tätä soopaa tänne laitetaan jos ei toisesta oikeasti välitä etkä sitä pysty ilmaisemaan irl. Mitä väliä on enää millään.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen minäkin, niin turhaa.

• Anonyymi

Etkös sinä nainen jo sen vaarin ottanut🤣

• Anonyymi

Niin, taidat olla mustis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, taidat olla mustis.

No höpsis, kun tiedän tapauksen, pettynyt vaan kun yritti salata tuollaisen asian, varmaan minun tunteita ajatellen🤔 naimisissa oleva vaari joskin hyvinkin viriili ikäisekseen.. Vanhoja ystäviä ovat ennen minua jo.

• Anonyymi

Ei ole vaaria näkynyt.

• Anonyymi

Pysy vaan kaukana, niin kaikilla on mukavampaa!

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Kunhan vain tulet luo sitten kun sen aika on. 🧡 Hyvää kannaattaa odottaa, ja meillä on vaikka loppuelämä aikaa.

• Anonyymi

En aio tehdä mitään jos et anna mitään merkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio tehdä mitään jos et anna mitään merkkiä.

Ohi. Hän tietää tunteistani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Hän tietää tunteistani.

Eipä taida tietää.
        Sivust

• Anonyymi

Toivoisin että tulet kaatosateessa oveni taakse kun jokaisessa romanttisessa elokuvassa.

• Anonyymi

Kiva, kun saa siitä keuhkoputkentulehduksen ja kuolee pois. 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, kun saa siitä keuhkoputkentulehduksen ja kuolee pois. 🙃

No jos noin huonossa kunnossa on ettei sadetta kestä. Niin voi pukeutua pilkkihaalariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos noin huonossa kunnossa on ettei sadetta kestä. Niin voi pukeutua pilkkihaalariin.

Ehkä hää ois odotellu palstalla vuosikymmenet kerätenrohkeutta saapua ovelles; vanha, ryppyinen käppänä. Sateenvarjon kannattelu tuulessa olis liikaa ja kaatais vapisevan papparaisen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hää ois odotellu palstalla vuosikymmenet kerätenrohkeutta saapua ovelles; vanha, ryppyinen käppänä. Sateenvarjon kannattelu tuulessa olis liikaa ja kaatais vapisevan papparaisen…

Pitää varmaan pyörätuoliramppia alkaa rakentaa sitten. Tuohon kuitenkin 2 porrasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää varmaan pyörätuoliramppia alkaa rakentaa sitten. Tuohon kuitenkin 2 porrasta.

…😅

• Anonyymi

Olis yks toive. Sellanen että pitäisikö varastaa aikaa joskus yhdessä? Sillä tavalla, että oppii tuntemaan toisensa joskus. Aikaa vie mutta onhan se vienytkin. Tää ei nyt ole ap, lle joka tuskin Hän. Tuuleen mietin, että jos todella haluaa ja tykkää. Voisin haluta ensin tutustua kaikessa hiljaisuuden rauhassa. Haluaisin tuntea paremmin yhden, mutta en usko hänen haluavan. Eri asia mihin johtaa johtaako mihkään. Enkä sittenkään tiedä uskaltaisinko sen kakkamaisen niin suuren kynnyksen yli hypätä. Pitäis olla aika varma jostain ja toisaalta taas saahan ihmisiä tuntea. Saa olla kavereita ja ystäviä. Mitään en itse ehdottele niin kyllä se taitaa jäädä ellei kohtalo hoida jotenkin. Hä ei.

• Anonyymi

Älä stressaa Mies.
      Kunhan et hävyttömyyksiä huutele, niin tyyli on vapaa.
      En minä ole mikään kontrollifriikki jonka kanssa joku tietty lähestymistyyli on ainoa oikea.
      En oikeastaan edes tiedä mikä on tavallinen tapa 🤔 kaikki erikoinen taitaa olla minulle enemmänkin normaali.
      Jos et muuta keksi niin sano vaikka että: Lupasit antaa mulle sun numeron!
      Siitä se sitten alkaa 😉

• Anonyymi

Lämmöllä

Ei ilkeillen

Ikinä

• Anonyymi

Mut ko mulla on tapana piirrellä kirkkoveneitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ko mulla on tapana piirrellä kirkkoveneitä!

Ei oo älä yritä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo älä yritä 😉

Ei, en osaa piirtää, muutako tikku-ukkoja 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, en osaa piirtää, muutako tikku-ukkoja 😊

Ei tarvitse osata kuin kirjoittaa muutama sydämestä tuleva sana ❤️😉

• Anonyymi

Ei ole toiveita enä ketään mitään kohtaan. Kansa päättää kuin päättää.

• Anonyymi

Haluan kukkalähetyksen jossa leffalippu paikkamerkinnällä. Viereen tulisit yllättämään.

• Anonyymi

En ois uskonu, että minun ei tee mieli enempää päihteitä

Ihan kohtuullinen käyttö

Mut se on mahdollista

Aika sen tekee

Parantaa

• Anonyymi

Silleen hiipimällä.

• Anonyymi

Nii just

Melkein huomaamatta

Ja kas

Uusi ihminen on syntynyt

• Anonyymi

Pelästyt sitten

• Anonyymi

Suoraan ja rehellisesti.

• Anonyymi

Kysy saatko halata minua.Ja halaat jos annan luvan.

• Anonyymi

Mut jos et annakaan, sitten menee suu mutruun ja hävettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos et annakaan, sitten menee suu mutruun ja hävettää.

Riippuu siitä onko siinä paljon yleisöä näkemässä.Muuten luvan saa halata.

• Anonyymi

Mies saa ottaa yhteyttä miten itse haluaa. En kuitenkaan halua mitään lirkutuksia ja rakkaudentunnustuksia alkuun.

• Anonyymi

💐🐝😽miauu

• Anonyymi

Ei ole väliä kunhan lähestyt

• Anonyymi

Hieno kysymys. Moni varmaan vain toivoisi, että kaivattu kysyisi kuulumisia. Ei sen kummempaa. Siitä olisi helppo edetä. Ajatusta sivusta.

• Anonyymi

Ota vaari tai muori. Aivan sama.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pysy kaukana minusta!!

• Anonyymi

Minua voisi lähestyä vaikka tavallisella tekstiviestillä, instan kautta, mesen, wa:n, telegrammin, signalin, viberin, Linen, spostin, soittamalla... mahdollisuuksia on monia. Voi laittaa vaikka että miten on kesä mennyt, onko tullut grillattua paljon makkaraa. Siitä tiedän sitten vastata.

• Anonyymi

Mitähän tuo tuumais kun kysyisin että ootkos paljon "grillannut makkaraa"?

• Anonyymi

Luuletko että se ihminen jota tarkoitat, tunnistaa tästä sinut ja vastaa? Lähetä hänelle facessa viesti ja kysy häneltä suoraan.

• Anonyymi

Kuka enää nykyään on aktiivinen Facebookissa? Eläkeläiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka enää nykyään on aktiivinen Facebookissa? Eläkeläiset?

Kyllä siellä muitakin on.

• Anonyymi

Ei lähesty tänne

• Anonyymi

Siten että jätät rauhaan

• Anonyymi

Jos se on kohtaloa, arvaat numeroni ja soitella siihen, kumoan tämän varoiksi abraksdabra

• Anonyymi

Asiat vain sattuu ja tapahtuu silloin, kun sitä vähiten odotat🤗

• Anonyymi

Nii

Kun rypyt on komeimmillaan

Huono yö takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii

Kun rypyt on komeimmillaan

Huono yö takana

Miehen mitta

Kasanen

• Anonyymi

Toiveita on, lottovoitto, ulkomaanmatkoja, uusi koti, rauhaa maailmaan ja hyvää oloa kaikille.
      Siinäpä niitä aluksi.

• Anonyymi

Hymyilisit ja kysyisit saako halata 💕

• Anonyymi

Jos kyse on romanttisesta kiinnostuksesta, niin pidä ylläsi edes jotain punaista vaatetta. Psykologisten tutkimusten mukaan punainen (varsinkin miehillä) vetoaa vastakkaiseen sukupuoleen.

• Anonyymi

kakssuuntanen ja muutenki mielenvikainen ihminen niin tota…. parempi että en ota yhtään ketään😂

• Anonyymi

tää sama ajatus tänäänki… kukaan pysty ymmärtämään tai ehkä samojen juttujen kanssa kamppailija.. mutta miten näitä swinggsseilijöitä päällepäin selvität .. siinä pulma🥸

• Anonyymi

Sing to me...miss your voice💔🎶

• Anonyymi

Näinpä juuri🎶

• Anonyymi

Mieluiten viestillä.

• Anonyymi

Lähesty kävellen hitaasti ja kun olet metrin etäisyydellä, minä hoidan loput niin kuin tähänkin asti: Kuulet ehkä pienen napsahduksen käsiraudoista kun ne yhdistävät sinut minuuuuuun.
      Sitten voidaan vaikka mököttää tai voit haastella ympäripyöreitä erittäin asiallisesti, kuten ennenkin. Kyllä se siitä alkaa sujumaan :)

• Anonyymi

Hehe, joku saa hyvin luovan miehen 😅

• Anonyymi

Tää oli hauska!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe, joku saa hyvin luovan miehen 😅

Joo pitää miehen kyllä olla luova että saa keploteltua itsensä vapaaksi...voisin myös nielaista käsirautojen avaimen. Siinä sitten odotellaan luonnollista tapahtumaa ennen kuin mies saa käsiinsä avaimet ja itsensä vapaaksi...

Toivottavasti kaivattuni osaa nyt kiertää minut nähdessään riittävän etäältä? Juosten? Ai niin mutta hänhän kiertää jo muutenkin kaukaa...miksiköhän? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pitää miehen kyllä olla luova että saa keploteltua itsensä vapaaksi...voisin myös nielaista käsirautojen avaimen. Siinä sitten odotellaan luonnollista tapahtumaa ennen kuin mies saa käsiinsä avaimet ja itsensä vapaaksi...

Toivottavasti kaivattuni osaa nyt kiertää minut nähdessään riittävän etäältä? Juosten? Ai niin mutta hänhän kiertää jo muutenkin kaukaa...miksiköhän? :)

Tulen vastaan kohti sinua ja sun upeita tarinoitasi 😁 Kun odotamme avaimia, kerrotko jotain muuta? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen vastaan kohti sinua ja sun upeita tarinoitasi 😁 Kun odotamme avaimia, kerrotko jotain muuta? 😁

Juu. On ollut aika pahaakin ummetusta viime aikoina, niin voisin kertoa sulle elämäntarkoituksesta...Elämä on lyhyt ja se on lahja. Jokainen päivä, huonokin. Kertoisin rakkaudesta, miten asetin itseni alttiiksi hyljätyksi tulemiselle, nolatuksi tulemiselle, juoruille ja omalle romahtamiselle kun kerroin sinulle tunteistani...Kertoisin etten voi vaatia mitään sinulta mutta olet sydämessäni kuin hiertävä kivi. Se tuottaa kipua, tuskaa ja sellaista rakkautta joka asettaa toisen etusijalle. En usko että nämä tunteet on ihan itsestäni, sinut on annettu sydämelle. Rukoilen ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja voimia kulkea kapeaa polkua perille saakka! - ja kas: avainkin on jo näkyvissä, punnertanut paskan läpi. No, tuossa on avain, jos haluat lähteä pois niin ole hyvä :) Rakkaus ei pakota.
        -Tomille-

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe