Olisiko sinulla mitään toiveita?

Anonyymi-ap

Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä?

Jos ei sen kummempia, niin rentoudu ja anna ajan hoitaa minut luoksesi. Jos toki jotain on, niin kerrothan niin otan siitä vaarin.

49

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Lisää kaveriksi facessä!

      • Anonyymi
        UUSI

        Oot jo! 😊😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo! 😊😊

        Tiedän:)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo! 😊😊

        Tiedän:)


      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä ole käytössä siellä kun ei taas voikkaan ihan mitä sattuu kirjotella kun joku herkkähipiäin vetää jo sata palkoa nenuunsa mu siitäkään ei seuraa korkeintaan kun arviointi psykiatrisella jos ei ole rikokseen syyllistyny kokeillu jo senkin kerran mitä me tästä opimme emme mitään ensikerralla uudestaan ja aina lähes samallatavalla päin vittua eikö se näi melko pitkälti mene ainakin jos samaa virhettä tykkää toistaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerro mitä tunnet niin voin kertoa omistani ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Pidän itse itseäni kyvöttömänä tuntemaan yhtään mitään jokutoinen saattaa olla toista mieltä jos joltain muulta tuota kysyy kun multa


    • Anonyymi
      UUSI

      Näin yleisesti sanon että en toivoisi muuta kuin rehellisyyttä ja kiltteyttä. Mieluiten niin että jos jännittää niin sitten jännittää ja antaa sen tulla rohkeasti esiin. Kaikki muu on ok ja toivottavaa, mutta en pidä macho maneista.
      Ei oo mulle tää mutta aloittajalle vinkkinä sanon sen perinteisen että ole oma itsesi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voisit kirjoittaa vastauksen kirjeeseen, jonka sinulle keväällä kirjoitin. Tuoda vaikka minun työpaikalleni, tiedät kyllä paikan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä en ole vuosiin saanu sellasia kirjeitä mihinkä kukaan ois edes odottan vastausta mä poistun mielummin paikalta sillon jos mun tarvii alkaan neuvotteleen mun elämään liittyvistä asioista sitä kun ei voi tietää KUKAAN muu kun minä itse mikä minulle on hyväksi ja mikä ei


    • Anonyymi
      UUSI

      Löysit oikeat sanat juuri siihen miten rauhoitun.

      Hyvä on tietää se, että en ole milloinkaan lakannut tykkäämästä. Olen herkkä ja välillä temperamenttinen. Mutta sydän täynnä rakkautta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oikeiden sanojen löytämisessä ny pitäs olla edes haastetta ainakaan sellaisella joka on luonteeltaan people pleaser mä en ole sellain


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä voisin hoitaa sen lähestymispuolen kyllä ja kertoa tunteistani, jos vaan nähtäis jossain muuallakin edes kerran.

    • Anonyymi
      UUSI

      olen tosi yllättänyt jos tulet sinne mihin lähden
      en usko että tulee tapahtumaa
      siihen uskon että tunteet välillämme kulkevat mukana vielä pitkään

    • Anonyymi
      UUSI

      Kysy, että mitä mieltä on sinusta. Eiköhän se siitä lähde purkautumaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin mitä tehdä kun kaikki on tiedossa. Vain sinun valehtelevat sanat IRL ja toisen elämä on pilalla sotkuisten tunteiden vuoksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on monesti haitta että valhe satuttaa tieräks mikä on totuuden ja valheen ero totuus satuttaa kerran kovaa valhepaljastuessaan mahdollisesti jopa loppuelämän miksi valita kuinka elämänsä elää mahtaa loppuelämän kipu olla kiva si kun se on vie henkinen ni ai että se sattuu vitusti enemmän kun fyysinen kipu


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos ja kun voit halata, halaa mahdollisimman pian.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä voin halata vain ikäisiäni vanhempia miehiä, ikäeroa vain muutama vuosi!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei minulla ole mitään muuta toivetta, kun vain se, että tämä lähestyminen tapahtuisi mahdollisimman pian.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä taida tapahtua jos et itse asian eteen näe vaivaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Tee niinkuin parhaaksi näet. En tiedä onko minun viisasta neuvoa mitä pitäisi tehdä. Ihan vaan jutskaamalla ja kertomalla sitte jos tykkäät tai jos haluat viestin laittaa tai soittaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinhän mä olen useimmiten tehny ellei tilaaja ole halunnu tehtäväksi toisin nääs kun omistuskiinteistöissä työskentelee ni jos mahdollista tulis kuunnella tilaajankin toiveita rakennusmääräykset si taas ei aina salli kaikkea tehtäväksi


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole toiveita eikä mitään erityistä huomioitavaa. Olen rento ja rauhallinen ja odotan sinua vain 🥰

      • Anonyymi
        UUSI

        Joudut luultavasti odotteleen loppuelämäsi mu onnea odotukseesi


    • Anonyymi
      UUSI

      Ilmoittaa ensin jollain viestintä välineellä milloin sopisi tavata vaikka noin viikkoa ennen.Ei kavereita eikä tuttuja mukaan kiitos.

      • Anonyymi
        UUSI

        Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta

        Kyllä voi ottaa kisulin mukaan 😺sivustA


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako edes ottaa kiimaisen kissan mukaan kantokopassa kun ei voi yksin jättää kotia- sivusta

        Oikkei tosimiehen löyrät ni eiköhän se ny yhden kiimasen kissan siinä sivussa hoitele eikös ne semmottisia ol ne TOSIMIEHET toki kysyä voi si taas et onko niistä edes muuhun ja osaako ne sitäkään hoitaa kun puolivillaisesti kun ei se MIES riit pitäs vie sen lisäks olla jotain yliluonnollista on jotain rajoitteita esteenä ihan näi kun ihminen kuitenkin vai on


    • Anonyymi
      UUSI

      En mä lähde tuommoiseen kiertelyyn. Pitää tietää, mitä haluaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistäs tuommosen luulit löytäväs useimmalle toki varmaan riittää jos on riittävästi rahaa tilil mu mä en ihan joka anopille kelpaa oon kuitenki VAA putkimies


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos kaikille vastauksista. Rohkaistuin valtavasti niistä. Kiitos!

      -aloittaja

      • Anonyymi
        UUSI

        Ole hyvä🤗


    • Anonyymi
      UUSI

      en ala aikuista ohjeistaan ,,tässä saa jatkuvasti ohjeistaa päivän aikana termiiteille sitä sun tätä muutenkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jutteleminen kasvokkain voi olla hermostuttavaa, mutta siinä näkisi myös toisen reaktion samalla. Jos olisi ihastus, olisi olo vähän innostunut jo muutenkin. Olisi aika imartelevaa. Olisi ehkä vaikeaa olla katsomatta pitkään, kun samalla yrittää tallentaa toisen kasvoja. Ehkä hän kohtaisi pitkään katsovat silmät ja hymyn. Jos haluaa pidentää hetkeä, yrittäisi itsekin keksiä sanottavaa.

      Kirjoittamisessakin on puolensa, koska voi miettiä, miten muotoilee tekstin. Toisen reaktiota ei kyllä näe, eikä voi tietää, milloin se luetaan. Tekstit voi kyllä tallentaaja lukea taas uudestaan. Jos teksti onkin vahingossa sekavaa, ehkä se kertoo siitä, miten sanat oli vähän sekaisin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitenkä tuota voi kukaan toivoa eikö jokainen lähesty toista itselleen ominaisella tavalla nääs ainakin jos on oma ittesä eikä esitä muuta kun on en mä ole koskaan toivonu ettäkö mua joku lähestys ja joku sattuu mua kaipaan ni osaa kai tulla oven taakse

    • Anonyymi
      UUSI

      Minun pitäisi itse pystyä lähestymään naista kun en itse ymmärrä jos minua yrittäisi lähestyä. Olen sosiaalisesti välillä tosi tyhmä ja semmoinen lähtökohtaisesti torjuva muutenkin. Mutta taidan olla vaan liian outo. Mieheltä sivusta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Laita viesti tai soita...Siitä se lähtee eteenpäin

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen jo tunnetasolla Sinun

    • Anonyymi
      UUSI

      Minua voivat lähetyä vain vähintään 50+++ lyhyet miehet!

      • Anonyymi
        UUSI

        Muille tulee pakit satavarmasti!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Minun täytyy miettiä asiaa komistus

    • Anonyymi
      UUSI

      Yksi toive olisi. Jos ihan rehellisesti mietit, ketä varten ja miksi kirjoitit aloituksen?

      naiselta

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaarinko haluat???

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä haluan vaarin, koska olen itse mummoikäinen! Samanikäisyys on tärkeää minulle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä, tee se pian toimi!🥰

    • Anonyymi
      UUSI

      Tule samaan pöytään taas kanssani istumaan sitten kun siellä samassa paikassa joskus ollaan, ja alat jutella kuten ennenkin :) Heität taas jotain hyvää läppää ja kiusoittelet mua <3

    • Anonyymi
      UUSI

      Jään odottamaan. Minulla ei ole minnekkään kiire, onhan tässä loppuelämä aikaa. Tosin sekin lyhenee päivä päivältä..

    • Anonyymi
      UUSI

      Mahdollisimman läheisesti heti vaan niin kerkiä turhia jännitellä 😘😆🤩💥💝

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe