Oletko kertonut tästä

Anonyymi-ap

Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tiedä, ohjaisi varmaan hoitoon ;D

48

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Millainen outo juttu? Tämä outo yhteys?

      Olen kertonut kyllä. En ole pystynyt jäsentelemään asiaa yksin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kemiasta, vaikka ei tunneta. Oletko kertonut palstailusta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemiasta, vaikka ei tunneta. Oletko kertonut palstailusta?

        En ole kertonut palstailusta kellekkään. Ja kemiaa on henkilön x kanssa vaikka ei tunneta henkilökohtaisella tasolla. Näemme kuitenkin jatkuvasti 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertonut palstailusta kellekkään. Ja kemiaa on henkilön x kanssa vaikka ei tunneta henkilökohtaisella tasolla. Näemme kuitenkin jatkuvasti 😊

        Minun tapauksessani ei nähdä, siksikin outoa..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessani ei nähdä, siksikin outoa..

        Jep, me nähdään kyllä aika harvoin.. ehkä keskimäärin kerran kahdessa kuukaudessa, jos olet hän -sivusta-


    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä oudosta jutusta?

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kertonut tästä turhuudesta kellekään koska hävettää ja on hävettänyt jo muutenkin. Ikuinen salaisuus visusti piilossa. Enkä koe tarpeeliseksi kellekään sanoa, pitäisivät hulluna ja tyhmänä😒

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi häpeät kaivattuasi?


      • Anonyymi
        UUSI

        Itse juttelen aika avoimesti ystäväni kanssa, helpottaa omaa oloa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Varmasti, mutta kun näen sinut, näen sen naamasta. Asiat on onneksi niin hyvin kun koirillakin on jäätelöä. 😀


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi häpeät kaivattuasi?

        Häpeän vain itseäni, tyhmyyttäni ja kaikkea tähän älyttömyyteen liittyvää jos voisin aloittaa alusta, en tuntisi mitään niin tekisin sen. Häntä en häpeä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeän vain itseäni, tyhmyyttäni ja kaikkea tähän älyttömyyteen liittyvää jos voisin aloittaa alusta, en tuntisi mitään niin tekisin sen. Häntä en häpeä.

        Minä ymmärrän miksi sinua on hävettänyt - jos olet hän. Mutta se asiahan me puhuttiin jo selväksi eikä sinulla ole mitään häpeämistä enää ja pidän sua hyvänä ja mukavana tyyppinä =) Usko jo =D ja toit elämääni paljon positiivisia asioita, joista sulle kerron tarkemmin vielä joskus jos olemme hetken kahden jossain. Niitä kahden kesken-hetkiä vaan ei taida enää tulla, mikä on harmi sinänsä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän miksi sinua on hävettänyt - jos olet hän. Mutta se asiahan me puhuttiin jo selväksi eikä sinulla ole mitään häpeämistä enää ja pidän sua hyvänä ja mukavana tyyppinä =) Usko jo =D ja toit elämääni paljon positiivisia asioita, joista sulle kerron tarkemmin vielä joskus jos olemme hetken kahden jossain. Niitä kahden kesken-hetkiä vaan ei taida enää tulla, mikä on harmi sinänsä...

        Vois tulla kun otat vaan yhteyttä niin sovitaan sellainen..


    • Anonyymi
      UUSI

      En tietenkään. Eikä toisesta tykkääminen ole outoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tykkääminen olekaan outoa. Ellei se jatku vuosia, ilman oikeaa tuntemista jne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tykkääminen olekaan outoa. Ellei se jatku vuosia, ilman oikeaa tuntemista jne.

        On se outoa jos tykkääminen jatkuu vuosien ajan toista tuntematta ja jos ei ole edes tutustunut toiseen henkilöön.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerroin emännälle😬

      • Anonyymi
        UUSI

        Siksikö hän ehkä vahingossa jätti kaveripyynnön?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kotopuolessa kanssa tiedossa tämä asia toki me ollaan erottu ajat sitten. Alussa kävi kyttäämässä ja kivitti asiasta kovalla kädellä, nykyään jo peruskauraa koko s24 eikä sano mitään. Ymmärsi mitä ilmeisimmin että teen mitä teen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö hän ehkä vahingossa jätti kaveripyynnön?

        Voi eikä! 🫢


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi eikä! 🫢

        Ei se mua haittaa, ihmiset tekee niin vahingossa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Koirilla ja muilla elukoilla on emäntä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä tietää muutama lähipiiristä .Käyvät ilmeisesti täälläkin välillä tarkkailemassa mitä en kyllä ymmärrä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pistin merkille kerran, että ystäväsi tietää, että meidän välillämme on jotain. Itse en ole kertonut kenellekään, miten syvästi tunnen sinua kohtaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin, et edes minulle..💔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, et edes minulle..💔

        Olen kyllä ilmaissut hänelle, että hän on minulle merkityksellinen.


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kertonut kellekään.Ei kuulu kelleen.Kahden väliset jutut on kahden.

      • Anonyymi
        UUSI

        Todella kahdenvälistä kertoa tykkäämistä, tyrkytystä, lapsentekoehdotuksia isukkiainekselle palstalla..Miltä mahtaa vaimosta vieressä tuntua , onko todella ookoo?Erikoista todella erikoista..


    • Anonyymi
      UUSI

      Miten voitte tietää että teillä on jotain juttua ja vielä netissä jos ette tunne milläänlailla.... psykoottiseltahan tuo kuulostaa ikävä kyllä

      • Anonyymi
        UUSI

        Liian hullua ollakseen totta.


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kertonut kenellekään muulle mitään paitsi sille meidän ex työkaverille että tykkään sinusta jne mutta siitä on jo kauan aikaa...

    • Anonyymi
      UUSI

      En kenellekään. Todellakaan. Koskaan,

    • Anonyymi
      UUSI

      En ole kertonut kenellekkään...😊

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä olen kertonut Sadulle!

      • Anonyymi
        UUSI

        No Satu ei varmaan asiasta tykännyt? :/


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No Satu ei varmaan asiasta tykännyt? :/

        Varsinainen sopankeittäjä


      • Anonyymi
        UUSI

        Ainahan "kaivatun "puolisoa voi haukkua palstalla , helpottanee kateutta ja mustasukkaisuutta. Onkohan haukkuja työkykyinen? Seksikäs omasta mielestään..


      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa Satu itse kokeilla kepillä jäätä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinainen sopankeittäjä

        Satu on epäilemättä hyvä laittamaan ruokaa ja keittämään soppaa :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan "kaivatun "puolisoa voi haukkua palstalla , helpottanee kateutta ja mustasukkaisuutta. Onkohan haukkuja työkykyinen? Seksikäs omasta mielestään..

        Ei kai täällä kukaan ole kenenkään puolisoa haukkunut?


    • Anonyymi
      UUSI

      Ex emännälle vain.

    • Anonyymi
      UUSI

      No en varsinaisesti, mutta kuten sulle kerroin, niin mieheni tietää siitä yhdestä "episodista" tietyistä syistä. Ja tuolloin jouduin (kun oli tarvetta puhua asioista jollekin) kertomaan tuon illan tapahtumista yhdelle ystävälleni myös. Palstailusta en ole puhunut mitään kellekään, tää on mun oma satunnainen, salainen pahe. Enkä kyllä siitäkään, että minullakin oli tunteita sinua kohtaan, se on mun oma asia koska mitään ei tule meidän välillä oikeasti tapahtumaan =)

    • Anonyymi
      UUSI

      Ketkä edes tässä kommunikoi toisilleen? Sekin ois kiva tietää...

      • Anonyymi
        UUSI

        melkoinen soppa koko ketju, monta sopankeittäjää kirjoittelee toisilleen =D


    • Anonyymi
      UUSI

      Itselle ei tulisi mieleenkään kertoa exälle jostain uudesta!
      En edes ymmärrä miksi joku niin tekee
      Ex ei kuulu elämääni enää millään lailla. Mikään minun asiani ei kuulu hänelle enää.
      Jotenkin loukkaavaa että ihastuksen kohde sitten tekee juuri niin!
      Viilentää kummasti tunteita se!

    • Anonyymi
      UUSI

      Nukkumatille kerron, että heittää unihiekkaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniita unia 💞

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos tämä olisi minulle, niin en ole kertonut kenellekään, mutta ei siitä ole mitään kertomistakaan ollut pitkään aikaan. Täällä kirjoittelu on riittänyt, en ole halunnut tavata tiettyä henkilöä. Joskus vuosia sitten olin jonkin verran ihastunut, mutta sitä ei kestänyt kauaa. Olen kokenut hänet pelkästään kaverina, eikä minulla ole tarvetta tutustua henkilökohtaisesti häneen! Haluan tutustua ikäisiini miehiin, koska koen heidät sellaisina joista voisi löytyä minulle tärkeä ja rakas ihminen loppuelämän ajaksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe