Ei ole enää mitään tekemistä keskenämme. Kaikki loppuu nyt!
Minulla ja sinulla
64
881
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
No selvä se sitten on. Miten vain haluatte, ole hyvä.
- Anonyymi
Okei.
- Anonyymi
Tuskinpa vaan kun siinä vingut.
- Anonyymi
En tiedä sinusta, mutta minulla ja hänellä on. Ainakin luulisin niin,voin toki olla väärässäkin.
- Anonyymi
Todennäköisesti oletkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti oletkin.
Hyvin mahdollista tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mahdollista tuokin.
Kannattaa ainakin varmistaa ettei ole jo varattu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ainakin varmistaa ettei ole jo varattu..
Ok eli mustasukkainen vaimo palstalla.. varokaa tätä!
- Anonyymi
Mikä piru neirin saa sinuttelemaan, en ole kuin haistanut etäältä revaas? Ootkos muuten ottanut koronapiikin?
T.minä kyllä haistan perseesi, senkin tampio
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=IAj6F9qUe0M- Anonyymi
Tää on vissiin sitä nikke nakkertoneille miäleistä morsetusta vai mitäpä oot mieltä risto kolumbus?
- Anonyymi
Onko meillä sitten ollut?
- Anonyymi
Samaa voisin kysyä.
Kaikki loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Palstailu ei milloinkaan😉
en_ole_prinsessa kirjoitti:
Niin se loppuu jos toinen vaan leikkii
Toisen tunteillaNiin ei saisi tehdä. Koskaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa a. Joskus tuntuu siltä kyllä. :D
Jotkun tajuu vasta kun toisen menettää
On väärin vedättää muita
Tietenkin on väärin vedättää... Olen ollut vedätyksen uhri itsekin. En vaan enää välitä.
On tullut menetettyä, jos jonkin moista tähän ikään saakka. Koskaan siihen ei totu.
PalstaRinssi kirjoitti:
Tietenkin on väärin vedättää... Olen ollut vedätyksen uhri itsekin. En vaan enää välitä.
Ei jaksa enään luotaa toisiin
PalstaRinssi kirjoitti:
On tullut menetettyä, jos jonkin moista tähän ikään saakka. Koskaan siihen ei totu.
Kyllä sen aistii ihmisestä kun huomaa totuuden
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Itse mennyt nyt useasti näihin vedätyksiin. Tyhmää hän se on
Anonyymi kirjoitti:
Itse mennyt nyt useasti näihin vedätyksiin. Tyhmää hän se on
On ja itseään siitä voi vaan syyttää. Rakastunutta on helppo narrata.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Totta
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ahdistavaahan se voi kohteelle olla voi muistuttaa jopa vainoamista
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistavaahan se voi kohteelle olla voi muistuttaa jopa vainoamista
Varmasti näin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Narrataan satuja
vaikka vehtaa toisen kassa
Sängyssäen_ole_prinsessa kirjoitti:
Narrataan satuja
vaikka vehtaa toisen kassa
SängyssäEn tekisi ikinä kenellekään sillä tavalla. Mutta jos joku toinen tekee, se on sen häpeä.
PalstaRinssi kirjoitti:
En tekisi ikinä kenellekään sillä tavalla. Mutta jos joku toinen tekee, se on sen häpeä.
Ensin kerrotaan satuja ja loukataan
Vehtaamalla toisen kassa
Lähdin pois enkä enään vastannut hänen huutoon mitäänen_ole_prinsessa kirjoitti:
Ensin kerrotaan satuja ja loukataan
Vehtaamalla toisen kassa
Lähdin pois enkä enään vastannut hänen huutoon mitäänEi siinä tilanteessa tarvitse enää mitään vastatakaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei siinä tilanteessa tarvitse enää mitään vastatakaan.
Valehtelun ja toisen kanssa vehtailun vuoksi loppetin tapaamisen
Valehtelun ja toisen kanssa vehtailun vuoksi loppetin tapaamisen
Ihan oikein teit.
- Anonyymi
Ja siltikään eivät saatana osaa elää omaa elämäänsä vaan vielä pitää yrittää tunkea turpansa asioihin jotka ei heille enään edes kuulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siltikään eivät saatana osaa elää omaa elämäänsä vaan vielä pitää yrittää tunkea turpansa asioihin jotka ei heille enään edes kuulu
Siinä vaiheessa voit kertoa selkeästi että lopeta tai älä laita enää mitään ei kiinnosta
- Anonyymi
On väärin vedättää muita
Totta. Väärin huijata ja valhdella.
- Anonyymi
Niin se loppuu jos toinen vaan leikkii
Toisen tunteillaJaa niin joo.
"Hakkeroiduit mun puhelimeen ja levittit mun
Yksityiset videot julkisuuteen
en venäläinen laitoit mulle venäläisen sukunimen
en anna sulle sitä ikinä anteeksi
en laula venäläisellä nimellä keikoilla enkä tanssi lavoilla"
Mårå putlertrolli! Miltä lintujen nokkimat sämpylät ja koppakuoriaispihvit maistuu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä älysin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa voit kertoa selkeästi että lopeta tai älä laita enää mitään ei kiinnosta
Kiinostavaa neuvoskelua jollekin ihan selvälle provohahmolle, jota esittämällä tää ns palstaprinssi käy jotain feikkikommunikastiota läpi. Mutta mennäänpä asiaan, ei niinkään sinun fantasioihisi sen suhteen kenet näet ilmeisesti jokaisen rekatun huuhaahahmon takana. Olen melko varma, että olet se yksi ja sama omissa maailmoissaan elävä kirjoittelija, joka hyysää ja pätee alentuvasti joka aiheeseen liittyen. Jos puhutaan oikeasti erotomaanistalkkerista tai vastaavasta yhteiskunnallisesta rasitteesta, niin mikään selkokieli ei ole ratkaisu jos vintti on himmeä. Naurettavaa yksinkertaistamista ja pätemistä olkoonkin olemattomaan perustuen, ajatusmöhäelmäsi on silti totta ja olet selvästi mies jonka ei koskaan tarvitse miettiä oikeasti kyseisiä asioita. Harhaiselle stalkkerille keskisormikin voi olla huomion osoitus
Anonyymi kirjoitti:
Kiinostavaa neuvoskelua jollekin ihan selvälle provohahmolle, jota esittämällä tää ns palstaprinssi käy jotain feikkikommunikastiota läpi. Mutta mennäänpä asiaan, ei niinkään sinun fantasioihisi sen suhteen kenet näet ilmeisesti jokaisen rekatun huuhaahahmon takana. Olen melko varma, että olet se yksi ja sama omissa maailmoissaan elävä kirjoittelija, joka hyysää ja pätee alentuvasti joka aiheeseen liittyen. Jos puhutaan oikeasti erotomaanistalkkerista tai vastaavasta yhteiskunnallisesta rasitteesta, niin mikään selkokieli ei ole ratkaisu jos vintti on himmeä. Naurettavaa yksinkertaistamista ja pätemistä olkoonkin olemattomaan perustuen, ajatusmöhäelmäsi on silti totta ja olet selvästi mies jonka ei koskaan tarvitse miettiä oikeasti kyseisiä asioita. Harhaiselle stalkkerille keskisormikin voi olla huomion osoitus
Ja väärin meni analyysi minusta. Minä en kirjoittele anonyyminä aloituksia. En ole tehnyt niin enää sen jälkeen kun rekisteröidyin. En ole harhainen stalkkeri myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa niin joo.
"Hakkeroiduit mun puhelimeen ja levittit mun
Yksityiset videot julkisuuteen
en venäläinen laitoit mulle venäläisen sukunimen
en anna sulle sitä ikinä anteeksi
en laula venäläisellä nimellä keikoilla enkä tanssi lavoilla"
Mårå putlertrolli! Miltä lintujen nokkimat sämpylät ja koppakuoriaispihvit maistuu?Heippa itseksesi puheleva huru-ukkonen, olisihan siinä voinut käydä niinkin, että olisit saanut kerralla esim vierastaistelijan statuksen tai muuta yhtä raflaavaa sen sijaan, että voit olla mikä tahansa kampaaja. Aika laimeaa siis tuo pelkkä sukunimen vaihto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä älysin
Enpä oikein usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii se onkin. Aika himputin moinen huomion osotus onkin. 🤣🤣
- Anonyymi
Eiköhän ne kuviot muutu, kun pääsee vaihtamaan maisemaa. Yks vuosi vielä tietyssä paikassa.
- Anonyymi
eikä mitään ole varsinaisesti ollut
- Anonyymi
Ikävä palstalla oot vaikea uskoa 😗
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu, että tämän aloittajan suhteet on vain palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että tämän aloittajan suhteet on vain palstalla.
Minusta tuntuu, että kaikkien niiden ihmisten ihmissuhteen on aika palstavetoisia, jotka seurailee täällä provoja päivät ja pitkät ja yrittää erotella kaiken yön huuhaan seasta jotain kuvioita sekä henkilöitä tai jotka jauhaa muuten vain palstasta kun joku raasu erehtyy pysäämään kohdalle
- Anonyymi
Viimenkin. Kiitos.
- Anonyymi
Muistaa varmasti vanhanakin korvessa nää jutut
- Anonyymi
Korvessa eläjät on vähän yksinkertaisia ihmisiä, ei ihan kaikki mutta melkein. Eihän ne korvessa budjais jos ne ei ois vähän yksinkertaisia.
- Anonyymi
Voi kun olisikin kova kun asiat aina olisikin nui yksinkertaisen helppoja elämä kun ikävä kyllä kuitee jatkuu vaikka yksi suhde kariutuu mu onnea jos se on noin yksinkertaista sul👍🏾
- Anonyymi
keskeneräinen jää mieleen kaikkein parhaiten
- Anonyymi
Olin väärässä useimpien asioiden suhteen ja olen sitä epäilemättä vieläkin, siltikään en ole ollut tarpeeksi utelias selvittääkseni, ja tässä vaiheessa viimeinenkin tiedonhalu on kaikonnut, tulet jäämään ikuiseksi arvoitukseksi minulle, ja hyvä niin.
- Anonyymi
🥱hohhoijaa taas. Ei lopu koska mitään ei ole koskaan alkanutkaan.
- Anonyymi
OK, thats okei.
- Anonyymi
Vai niin. Laita vielä kännyyn viestillä niin tietää varmasti hänkin jolle tämän osoitat.
- Anonyymi
No nykkö loppuu kaik, tää provo oli sydäntä koskettava, että kyllä nyt kuuluu projisoida ja urputtaa (ihan sama kelle )oikein olan takaa!
- Anonyymi
Kyllä ja myös seurailla yhtä ja samaa ketjua kuumeisesti aloituksesta toiseen jos vaikka löytyisi kumminkin se henkilökohtainen heippalappunen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011