Heippa ihanaiset. Kuinka paljon kiinnitätte huomiota siihen, kuka haluu sut?
Meneekö tyyliin "kummankaa" vai huolehditaanko miten "piukat paikat" on, joita näyttää. Vai elätkö "sitku" elämää? Kun on lomat pidetty, hiihtokelit, jumpat alkavat, liukkaat menneet?? Ym. Ym.
Mä haluun sut!
29
1505
Vastaukset
Ööö, ei kukaan halua mua, kerron sitten jos joskus tilanne muuttuu että on jotain kokemuspohjaa. :D
Taidan olla sitku-mutku tyyppi. En mitenkään valikoiva, vaan tunteet iskee sillon millon tahtoo ja siihen mihin tahtoo. Mua taas ei oo niin moni tahtonut, jotta olis koskaan tarttenu arpoa tai kolikkoa heittää, eikä niitä nyt oo niin poisheitettäväksikään, kolikoita siis. Jonku sentin vois kyllä ehkä käydä nakkaamassa johki lähteeseen, en tiiä auttasko.
Mimmonen se sun vastaus olisi jos tähän omaan kysymykseesi vastaisit?Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️
- Anonyymi
Tuula63 kirjoitti:
Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️
Laita nyt vaan, jos yhtään hiffaat. Jutzkamiseen ja tangoon tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi
Carpe diem!
Anonyymi kirjoitti:
Carpe diem!
Silleen sitä koitetaan mennä. Sawolaisittain tuo menisi ehkä näin jotta "Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvasa."
Tuula63 kirjoitti:
Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️
No laitat sitten siinä kohtaa "nuolta" kun sopivalta tuntuu jos et kärjessä taho. Ja ihan pualivakavana voi tosiaan mennä, pieni pilke (silmässä) on hyvästä ja syttyy nuotioki helpommin 🔥😁
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Silleen sitä koitetaan mennä. Sawolaisittain tuo menisi ehkä näin jotta "Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvasa."
Tuo on hyvä! Hyvin ymmärrän, vaikken savoa puhukaan. Omat "kahvat" joka päivälle. Tottahan se, ja kiinni pitää yrittää saada siitä, mitä ikinä päivä mukanaan tuo.
- Anonyymi
Eiköhän menny nii et niihän ne kaikki muutkin ihastuu, älä vittu lässytä !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nyt vaan, jos yhtään hiffaat. Jutzkamiseen ja tangoon tarvitaan aina kaksi.
No joo niin tarvittais ☺, ei aina sitä kolmatra säätäjää 😂😂😂😢
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän menny nii et niihän ne kaikki muutkin ihastuu, älä vittu lässytä !!!!
Mikäs Raivo-Raisa se täällä taas huutelee 😝 😁 Ja juu jatkan lässytystä, jotta meinasin vaan että kovin ovat erilaisia olleet nämä mun "kohteeni" monella tapaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä! Hyvin ymmärrän, vaikken savoa puhukaan. Omat "kahvat" joka päivälle. Tottahan se, ja kiinni pitää yrittää saada siitä, mitä ikinä päivä mukanaan tuo.
Just näin! 😊
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No laitat sitten siinä kohtaa "nuolta" kun sopivalta tuntuu jos et kärjessä taho. Ja ihan pualivakavana voi tosiaan mennä, pieni pilke (silmässä) on hyvästä ja syttyy nuotioki helpommin 🔥😁
Heippa taas. Kyllähän se täälläkin on taistelua "liikoja" muotoja vastaan. 😅Arjessa hyötyliikuntaa ja kesällä uintia sekä tykkään liikkua pyörällä.👙🚲Ei
Onnex ei ole ihan kamalasti kiloja tullut. 💏Parisuhdettakin on elämässä riittänyt. 💕 Ei aika kulu vaan se kuluttaa, sanotaan laulussakin. Mikä
vuosien varrella tuntuu käyvän toteen?
Perisuomalaisen naisvartalon omaavana isohko rintavarustuskin alkaa jo tuntua arjessa. 😁. Vaan näillä mennään täysin "rinnoin" välillä "kummankaa" meininkiä peliin ja korkkarit kattoon! Ja nii kuin Paulakin laulaa aikuinen nainen tarvitsee sydänystävän! ♥️
- Anonyymi
Silloin harvoin kun ihastun niin teen kaikkea hölmöä ja annan itsestäni huonon vaikutelman. Teen ehkä asioita jotka hävettää. Kun ei ole osannut tehdä asioita oikealla tavalla.
Kukaan mua ole halunnut.- Anonyymi
Se on nyt vain niin
Mä haluun sut
- Anonyymi
Mäkin ymmärsin vaan otsikon, en kysymyksiä.
- Anonyymi
En kiinnostu helposti, enkä varsinkaan sen takia että joku randomlesbotäti sattuu katselemaan suuntaani. Oman ikäinen fiksu js viehättävä seura kiinnostaa lähtökohtaisesti.
- Anonyymi
Minua voisi joku randomlesbotäti katella, pitäis vaan poistua kotoa välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua voisi joku randomlesbotäti katella, pitäis vaan poistua kotoa välillä.
Heippa. Missäpäin voisit ulkoilla?
Treenipöksyt ois ihanat?
T. Mari.
- Anonyymi
Moi. Mä olen tällainen perus pallero. Oon yrittänyt jo varmaan kaikkia keinoja tullakseni kauniimmax?
Kuka huomaa mut? 163, 73,kg 80 D,
Maija. 33v.- Anonyymi
Oon 28v
170cm
62kg
65D - Anonyymi
Minä esim. Vaan miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä esim. Vaan miten yhteyttä?
Heippa, yhteyden ottaminen on kyllä aika outo juttu, nykyisin on kaikilla yhteyksien ylläpitoon laitteet mutta ollaan silti yksin..... Ennen oli sentään savumerkit, nuolenpääkirjoitus, kyyhkyset, pullopostia, rummuttaminen, lähetit ja piipahdettiin naapuriin juoruamaan.
Ennen oli kaikki paremmin.
"LYYTI" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa, yhteyden ottaminen on kyllä aika outo juttu, nykyisin on kaikilla yhteyksien ylläpitoon laitteet mutta ollaan silti yksin..... Ennen oli sentään savumerkit, nuolenpääkirjoitus, kyyhkyset, pullopostia, rummuttaminen, lähetit ja piipahdettiin naapuriin juoruamaan.
Ennen oli kaikki paremmin.
"LYYTI"Heh, nyt alko lyyti kirjottaa.
- Anonyymi
Hahah. Lesbonaiset ei jostain syystä tee mulle aloitteita tinderissä. Kaiken saa tehdä itse. Passiivisuus ja vastavuoroisuuden puute tappaa orastavan kiinnostuksen heti alkuunsa.
Mutta jatkakaa. - Anonyymi
Terveisiä vain, en ole kiinnostunut polyhenkilöiden huomiosta. Antavat vähän ja kontrolloidusti, päälle vielä kuvittelevat olevansa jotenkin erityislaatuisia, että kenen tahansa pitäis olla hyvillään heidän huomiosta ja ajasta. Mikä vitsi.:D
Heippa. Anteex maalaisuuteni, polyhenkilö?? 🤔🤔🤔
Polyrottinki partsi kalusteet tiedän ja välttelen parhaani mukaan!- Anonyymi
Tuula63 kirjoitti:
Heippa. Anteex maalaisuuteni, polyhenkilö?? 🤔🤔🤔
Polyrottinki partsi kalusteet tiedän ja välttelen parhaani mukaan!Oon huomannu viime vuosina ,että monikin haluisi mut
Ennen ei todellakaan ollu nii
Mut oon lupautunu yhelle pösilölle
Ainoolle
Ans kattoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon huomannu viime vuosina ,että monikin haluisi mut
Ennen ei todellakaan ollu nii
Mut oon lupautunu yhelle pösilölle
Ainoolle
Ans kattooHm...ehkä sit raastuvassa katellaa 😂😂😂😂. Tai no joo, sinnehä voi laittaa vaan asianajajan. Niin haluisin nähdä sut ❤😘. Mut ei tietty kaikkee voi saada 🤔☺😙
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386