Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mä haluun sut!

Heippa ihanaiset. Kuinka paljon kiinnitätte huomiota siihen, kuka haluu sut?
Meneekö tyyliin "kummankaa" vai huolehditaanko miten "piukat paikat" on, joita näyttää. Vai elätkö "sitku" elämää? Kun on lomat pidetty, hiihtokelit, jumpat alkavat, liukkaat menneet?? Ym. Ym.

29

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööö, ei kukaan halua mua, kerron sitten jos joskus tilanne muuttuu että on jotain kokemuspohjaa. :D

    • Taidan olla sitku-mutku tyyppi. En mitenkään valikoiva, vaan tunteet iskee sillon millon tahtoo ja siihen mihin tahtoo. Mua taas ei oo niin moni tahtonut, jotta olis koskaan tarttenu arpoa tai kolikkoa heittää, eikä niitä nyt oo niin poisheitettäväksikään, kolikoita siis. Jonku sentin vois kyllä ehkä käydä nakkaamassa johki lähteeseen, en tiiä auttasko.
      Mimmonen se sun vastaus olisi jos tähän omaan kysymykseesi vastaisit?

      • Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️

        Laita nyt vaan, jos yhtään hiffaat. Jutzkamiseen ja tangoon tarvitaan aina kaksi.


      • Anonyymi

        Carpe diem!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Carpe diem!

        Silleen sitä koitetaan mennä. Sawolaisittain tuo menisi ehkä näin jotta "Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvasa."


      • Tuula63 kirjoitti:

        Heippa EOET. En nyt heti kärkeen ole vielä aikonut pistää vastausta omaan kysssäriin, tuntuisi hiukka hassulta itsekseen jutzkata. Kaikki aikanaan. Mutta kirjoitelkaa kokemuksianne rohkeesti, ei tää niin vakavaa tartte olla. 🥰💏♥️

        No laitat sitten siinä kohtaa "nuolta" kun sopivalta tuntuu jos et kärjessä taho. Ja ihan pualivakavana voi tosiaan mennä, pieni pilke (silmässä) on hyvästä ja syttyy nuotioki helpommin 🔥😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Silleen sitä koitetaan mennä. Sawolaisittain tuo menisi ehkä näin jotta "Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvasa."

        Tuo on hyvä! Hyvin ymmärrän, vaikken savoa puhukaan. Omat "kahvat" joka päivälle. Tottahan se, ja kiinni pitää yrittää saada siitä, mitä ikinä päivä mukanaan tuo.


      • Anonyymi

        Eiköhän menny nii et niihän ne kaikki muutkin ihastuu, älä vittu lässytä !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt vaan, jos yhtään hiffaat. Jutzkamiseen ja tangoon tarvitaan aina kaksi.

        No joo niin tarvittais ☺, ei aina sitä kolmatra säätäjää 😂😂😂😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän menny nii et niihän ne kaikki muutkin ihastuu, älä vittu lässytä !!!!

        Mikäs Raivo-Raisa se täällä taas huutelee 😝 😁 Ja juu jatkan lässytystä, jotta meinasin vaan että kovin ovat erilaisia olleet nämä mun "kohteeni" monella tapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä! Hyvin ymmärrän, vaikken savoa puhukaan. Omat "kahvat" joka päivälle. Tottahan se, ja kiinni pitää yrittää saada siitä, mitä ikinä päivä mukanaan tuo.

        Just näin! 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No laitat sitten siinä kohtaa "nuolta" kun sopivalta tuntuu jos et kärjessä taho. Ja ihan pualivakavana voi tosiaan mennä, pieni pilke (silmässä) on hyvästä ja syttyy nuotioki helpommin 🔥😁

        Heippa taas. Kyllähän se täälläkin on taistelua "liikoja" muotoja vastaan. 😅Arjessa hyötyliikuntaa ja kesällä uintia sekä tykkään liikkua pyörällä.👙🚲Ei
        Onnex ei ole ihan kamalasti kiloja tullut. 💏Parisuhdettakin on elämässä riittänyt. 💕 Ei aika kulu vaan se kuluttaa, sanotaan laulussakin. Mikä
        vuosien varrella tuntuu käyvän toteen?
        Perisuomalaisen naisvartalon omaavana isohko rintavarustuskin alkaa jo tuntua arjessa. 😁. Vaan näillä mennään täysin "rinnoin" välillä "kummankaa" meininkiä peliin ja korkkarit kattoon! Ja nii kuin Paulakin laulaa aikuinen nainen tarvitsee sydänystävän! ♥️


    • Anonyymi

      Silloin harvoin kun ihastun niin teen kaikkea hölmöä ja annan itsestäni huonon vaikutelman. Teen ehkä asioita jotka hävettää. Kun ei ole osannut tehdä asioita oikealla tavalla.
      Kukaan mua ole halunnut.

      • Anonyymi

        Se on nyt vain niin

        Mä haluun sut


    • Anonyymi

      Mäkin ymmärsin vaan otsikon, en kysymyksiä.

    • Anonyymi

      En kiinnostu helposti, enkä varsinkaan sen takia että joku randomlesbotäti sattuu katselemaan suuntaani. Oman ikäinen fiksu js viehättävä seura kiinnostaa lähtökohtaisesti.

      • Anonyymi

        Minua voisi joku randomlesbotäti katella, pitäis vaan poistua kotoa välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua voisi joku randomlesbotäti katella, pitäis vaan poistua kotoa välillä.

        Heippa. Missäpäin voisit ulkoilla?
        Treenipöksyt ois ihanat?
        T. Mari.


    • Anonyymi

      Moi. Mä olen tällainen perus pallero. Oon yrittänyt jo varmaan kaikkia keinoja tullakseni kauniimmax?
      Kuka huomaa mut? 163, 73,kg 80 D,
      Maija. 33v.

      • Anonyymi

        Oon 28v
        170cm
        62kg
        65D


      • Anonyymi

        Minä esim. Vaan miten yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä esim. Vaan miten yhteyttä?

        Heippa, yhteyden ottaminen on kyllä aika outo juttu, nykyisin on kaikilla yhteyksien ylläpitoon laitteet mutta ollaan silti yksin..... Ennen oli sentään savumerkit, nuolenpääkirjoitus, kyyhkyset, pullopostia, rummuttaminen, lähetit ja piipahdettiin naapuriin juoruamaan.
        Ennen oli kaikki paremmin.
        "LYYTI"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa, yhteyden ottaminen on kyllä aika outo juttu, nykyisin on kaikilla yhteyksien ylläpitoon laitteet mutta ollaan silti yksin..... Ennen oli sentään savumerkit, nuolenpääkirjoitus, kyyhkyset, pullopostia, rummuttaminen, lähetit ja piipahdettiin naapuriin juoruamaan.
        Ennen oli kaikki paremmin.
        "LYYTI"

        Heh, nyt alko lyyti kirjottaa.


    • Anonyymi

      Hahah. Lesbonaiset ei jostain syystä tee mulle aloitteita tinderissä. Kaiken saa tehdä itse. Passiivisuus ja vastavuoroisuuden puute tappaa orastavan kiinnostuksen heti alkuunsa.
      Mutta jatkakaa.

    • Anonyymi

      Terveisiä vain, en ole kiinnostunut polyhenkilöiden huomiosta. Antavat vähän ja kontrolloidusti, päälle vielä kuvittelevat olevansa jotenkin erityislaatuisia, että kenen tahansa pitäis olla hyvillään heidän huomiosta ja ajasta. Mikä vitsi.:D

      • Heippa. Anteex maalaisuuteni, polyhenkilö?? 🤔🤔🤔
        Polyrottinki partsi kalusteet tiedän ja välttelen parhaani mukaan!


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Heippa. Anteex maalaisuuteni, polyhenkilö?? 🤔🤔🤔
        Polyrottinki partsi kalusteet tiedän ja välttelen parhaani mukaan!

        Oon huomannu viime vuosina ,että monikin haluisi mut

        Ennen ei todellakaan ollu nii

        Mut oon lupautunu yhelle pösilölle

        Ainoolle

        Ans kattoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon huomannu viime vuosina ,että monikin haluisi mut

        Ennen ei todellakaan ollu nii

        Mut oon lupautunu yhelle pösilölle

        Ainoolle

        Ans kattoo

        Hm...ehkä sit raastuvassa katellaa 😂😂😂😂. Tai no joo, sinnehä voi laittaa vaan asianajajan. Niin haluisin nähdä sut ❤😘. Mut ei tietty kaikkee voi saada 🤔☺😙


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe