Elokuu on dogging kuukausi

Anonyymi

Lämmintä ja pimeää, kuumat elokuun yöt. Vaimo "harrastaa" tuota doggingia, eli sopii tapaamisen netissä jonkun tuntemattoman kanssa ja käy harrastamassa seksiä. Jodel on paras sovellus tuohon.

12

4906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis käy panemassa jonkun urpon kanssa pusikossa, hyi vittu, mitä touhua.

• Anonyymi

Niin käykin, ei välttämättä pusikossa, porttikongi tai puisto käy. Samoin uimaranta.

• Anonyymi

Ja sinä odotat kotona, kun emäntä kantaa lastin kotiisi... hulluja olette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on kivaa.

• Anonyymi

Vaimo lähti tunti sitten dogging tapaamiseen. Ohut t-paita, ei rintsikoita, haaroista avoimet sukkahousut, ohuet ja joustavat pikkarit. Minihame ja käsilaukku ja puhelin, jonka hän jättää auki jo ennen tapaamista, siitä voin kuunella, miten asia sujuu. " Moi, mennään tuonne" " Ei tarvi ( kondomia)" " Laita puntista " . Sitten kuuluu naimisen ääniä, huohotusta ja litinää. Ja sessio on ohitse. Sitten " sun kaveri vai" " ok. tule vain" .
      Vaimo tuli juuri kotiin. Parfyymin tuoksun läpi ilmassa leijailee sperman haju. Vaimo tulee viereeni ja nostaa hameen ja siirtää pikkarinpunttia sivuun ja sieltä valuu lemmenesteitä.

• Anonyymi

Vautsii, mutta miten saisin mieheni innostumaan asiasta ? Voisin kokeilla ainakin kerran. Lady won xxx.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vautsii, mutta miten saisin mieheni innostumaan asiasta ? Voisin kokeilla ainakin kerran. Lady won xxx.

Tapasin naisen ensimmäistä kertaa hämärtyvässä illassa urheilukentän lähettyvillä, jostakin syystä jäimme juttelemaan panemisen jälkeen. No siitä sitten seurasikin käänne, että on tapailtu useamminkin. Toisaalta, ymmärrän tuon perheenäidin turvallisuushakuisuuden. Nyt saa "pieni pelko tuntemattomasta" sijaan keskittyä siihen, missä ja milloin.

• Anonyymi

Onko Lahdessa tällaisia?

• Anonyymi

En tiedä Ladesta, mutta Helsingissä ja Tampereella on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä Ladesta, mutta Helsingissä ja Tampereella on.

On noita varmaan joka puolella, kokeile Jodelista. Naisille tulee varmasti ehdotuksia valittavaksi asti.

• Anonyymi

Tuo doggin harrastus ei oikein ole Suomessa saanut kannatusta, mutta Englannissa sitä kyllä on joka puolella.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe