https://tyyliniekka.fi/vw-golfin-taru-saattaa-paattya-uuden-polttomoottoriauton-kehittaminen-tulisi-liian-kalliiksi/
ei tuo moottori tainnut onnistua kunnolla kehittäminen 40 vuodessa?
kts. moottorihiomo sivut
ja kuinkas DSG? pajalle viimeistään kun 140 000km täynnä...
-uuden-polttomoottoriauton-kehittaminen-tulisi-liian-kalliiksi/VWaudiskodaseat
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
älkäämme unohtako että skodassa,seat ja audissa on samat moottorit kuin VW emolla...
- Anonyymi
Miksi enää kehittää uutta polttomoottoria kun niitä ei kohta saa myydä uutena Euroopassa. VW panostaa sähköautoihin ja se näyttää menestyvän kovin hyvin.
Olihan taas hauska Toyotan omapojan yritys vääntää selvästä jutusta ihan oma tulkinta. Taitaa luetun ymmärtäminen olla vaikeaa ja luonnevika vääntää jo omaa ajattelua kovin kieroon. - Anonyymi
VW:n moottorit on parhaita ja DSG:n viimeisiä versioita on kiitelty maailmalla ja testeissä todella paljon. Kyllä noilla vuoden 2035 loppuun mennään siellä markkinan huipulla ja Taitaa olla muillakin valmistajilla samat kuviot suunnitelmissa ainakin.?
Surkeita provo Toyotan omapoika jaksaa yrittää.- Anonyymi
autobild lehti kertoo että myöskään uudemmat DSG vaihteistot eivät kestä käyttöä
miksi siis suuri lehti sanoo näin?
- Anonyymi
eikös vanhatkin olleet tuhoon tuomittuja?
öljynsyönti
DSG
saashuijaus ohjelmistot ym
googlaa huvikseen ja jätä hankkimatta- Anonyymi
Juu, viimeinen öljy ongelmainen moottori tehtiin vuonna 2011, eli aika kauan sitten.
- Anonyymi
eihän tuo koskaan onnistunut...
- Anonyymi
VW on toiminut esikuvana ja mittarina vuosikymmenien ajan ja on jälleen esimerkkinä kuinka tehdään hyviä sähköautoja jotka myyvät niin paljon kun saavat niitä tuotettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714